Bed and Breakfast Hoeve Steenenis

Meer bedandbreakfast info

29 reviews over Bed and Breakfast Hoeve Steenenis

• 10Joost en Margo26-05-2016

Sfeervol!

Prachtige ligging, sfeervolle ambiance en inrichting, zeer mooie kamer en persoonlijk contact met Aurelia en Bart. We verbleven er drie dagen en vanaf aankomst tot vertrek was het in een woord: klasse! We hebben genoten van de kamer, de 'bibliotheek' annex verblijfsruimte annex ontbijtruimte met alle voorzieningen die je maar kunt bedenken. Ook het ontspannen persoonlijk contact met Aurelia en Bart was een bonus. En de toelichting op hun landgoed annex bedrijf was fascinerend. Een aanrader dus, om zeker terug te komen.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Jan25-05-2016

Een heel plezierige kennismaking met Limburg.

De B&B ligt midden in het land, maar op korte afstand van leuke plaatsjes en wandelmogelijkheden. We werden heel gastvrij ontvangen door de gastvrouw met vlaai en koffie en thee. De kamer was smaakvol ingericht en de badkamer prima. Het ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd met vers fruit en producten uit de streek, zelf gebakken brood en eigengemaakte jam en honing. We kregen leuke tips voor wandelingen in de buurt. Interessant was de rondleiding van de gastheer over de historische hoeve en de geschiedenis van de omgeving. We hebben genoten van Limburgse witte wijn op het terras van een kasteel in de buurt , een mooie wandel dag in de omgeving van Epen en de mooie heemtuin en watermolen bij kasteel Oost in de buurt van Valkenburg. Het was een heel plezierig verblijf van twee dagen en we kunnen het iedereen aanbevelen.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Mark en Els03-04-2016

fantastische plek om tot rust te komen

Een geweldig mooie B & B, alles is met zoveel liefde en aandacht verzorgt. Het ontbijt daar ontbreekt werkelijk niets aan, de kamer is in één woord geweldig!

Gereisd met partner in april 2016

• 10Ank & Gerard08-11-2015

Geweldige Gastvrijheid

Aurelia geeft met haar hartelijke ontvangst en verzorging een geheel eigen kleur aan de Limburgse gastvrijheid. Het verblijf is tot in detail verzorgd. Van welkom met vlaai, verse bloemen op de kamer, heerlijke bedden en fijn bad. Dan hebben we het nog niet gehad over het ontbijt dat uitmunt in een keur aan eigengemaakte producten. Een ware jamproeverij :-) en nog veel meer. Tips over omgeving en eetgelegenheden zijn ware appetizers en het opvolgen dan ook zeker waard. Er is ook een complete bibliotheek met informatie over de omgeving aanwezig. Ook rondom de hoeve valt er een hoop te ontdekken en zeker wanneer Bart de tijd neemt om ons rond te leiden over het landgoed en over de historie, wel en wee van de hoeve en het boerenbedrijf vertelt. Liefst zou je dit soort plekjes voor jezelf willen houden omdat ze zo bijzonder zijn en een waar genot om te vertoeven. Aurelia, Bart en dochters bedankt voor een zeer aangenaam verblijf! Ank en Gerard

Gereisd met partner in november 2015

• 10marianne14-09-2015

Het kan bijna niet beter......

Afgelopen weekend ben ik samen met mijn partner, gast geweest bij dit geweldige B&B. Ik kan van alles opschrijven maar het is teveel. Ik zou zeggen..........wanneer je op zoek bent naar een goed verzorgde B&B in de buurt van Maastricht, Aken, Valkenburg of in ieder geval in die omgeving dan kan je beslist boeken bij Aurelia en Bart. Wat een prachtige locatie, wat een warm ontvangst en wat een verzorgd ontbijt. Het was alleen maar top. Wij komen beslist terug. Aurelia en Bart, bedankt voor het heerlijke weekend. Hartelijke groet, Marianne

Gereisd met partner in september 2015

• 10John en Bianca06-09-2015

Geweldig!

We hebben vier dagen mogen genieten van deze prachtige B&B. Wij sliepen in kamer Carolus, een zeer mooie en sfeervolle kamer. En ook vier ochtenden een geweldig ontbijt gehad. Zeer uitgebreid met onder andere eigengemaakte jams. Heerlijk! De gastvrouw en gastheer zijn zeer hartelijk en gastvrije mensen. Wij raden deze B&B zeker aan!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Lidwien26-07-2015

Geweldig

Zeer mooie B&B, perfect gelegen en vooral een geweldige gastvrouw. En niet te vergeten een overheerlijk ontbijt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10fefor21-04-2015

Bijna niet te overtreffen!

We hebben een heerlijk weekend doorgebracht op deze hoeve. We hebben ons zeer welkom gevoeld. Fijne kamer, heerlijk ontbijt en fantastische gastvrouw.

Gereisd met partner in maart 2015

• 10edith kets21-11-2014

Geweldige B&B

Wat een geweldig ontvangst van Aurelia.Aan alles gedacht tot de kleine details !Ontbijt uitmuntend !!!!!!!!

Gereisd met vrienden in november 2014

• 10Koopmine11-10-2014

Wat een gastvrijheid!

Wat hebben we genoten bij de B&B van Bart en Aurelia; er kwam ons niets te kort! Het ontbijt (met allerlei huisgemaakte streekproducten) is heerlijk, evenals de bedden. Ook voor onze baby van 4 maanden werd aan alles gedacht; een bedje, een stoeltje en zelfs speelgoed stond klaar. De B&B ligt prachtig en er is van alles te zien en doen in de buurt. Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

2 tips over Bed and Breakfast Hoeve Steenenis

• Elke en Sietse, 25-10-2013

Voor een goede prijs kun je in Valkenburg een e-fiets huren en de omgeving verkennen. Er zijn veel goed aangegeven fietsroutes die je via mooie kasteeltjes en natuur naar Vaals of Aken brengen. Verdwalen is niet erg want de afstanden zijn verrassend goed te doen. Een elektronische fiets is aan te raden om de heuvels te trotseren.

• Olivier Ann, 09-05-2013

mooie kastelenwandeling door Aurelia uitgestippeld.

1 vraag over Bed and Breakfast Hoeve Steenenis

• Aad Scholtes, 13-09-2018

B&b

Mijn vraag is ,bij meerdere nachten zijn de prijzen dan lager ,bij de kamer Livia? Wij zouden dan bv 7 nachten willen blijven.als deze vrij is van 24 september tot 1 oktober.

Mvrg Els Scholtes.

Bed and Breakfast info