Bed and Breakfast Hoeve Steenenis

Tonen op kaart

29 reviews over Bed and Breakfast Hoeve Steenenis

• 2018
    9Monique13-11-2018

We hebben een heerlijk verblijf gehad !

We werden op een hele persoonlijke manier welkom geheten op dit mooie Landgoed. Mooie kamer met heerlijke bedden en aan alles is gedacht. Je hebt veel privacy maar als je wilt kun je aanschuiven bij het gezellige koffiemoment met de familie. Het ontbijt is zeer uitgebreid met allerlei eigen gemaakt heerlijkheden. Op en top verwennerij in een prachtige omgeving.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Riet en Geert Jan Vroom14-05-2018

Super ontvangst en verblijf, geweldige herinnering

Wij hebben een fantastisch weekend hier gehad. Dat kwam zeker door de geweldige ontvangst en het zeer welkom voelen. Wat mede komt door de persoonlijke touch die de gastheer Bart en gastvrouw Aurelia gaven aan ons als gasten. Zowel de verblijfsruimten als het het culinaire verdienen een hoge waardering. Wij kunnen allerlei superlatieven noemen, maar neem van ons aan, dit is echt een super mooie en goede Bed & Breakfast. Bart en Aurelia wij willen jullie nogmaals hartelijk danken voor de heerlijke tijd die wij bij jullie hebben gehad en wij zijn graag nog eens jullie gasten.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Myriam Crijns17-04-2018

Prachtige plek

B&B Hoeve Steenenis is een mooie chique B&B om rustig te kunnen ontspannen en te genieten van het Limburgse landschap. De ontvangst was hartelijk (thee met eigengebakken vlaai) en de kamer Livia was van alle gemakken voorzien. Bij het wakker worden konden we genieten van de schapen en kippen. Het ontbijt was vorstelijk. Kortom een goed adres voor een lekker weekend weg.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

10Liesbeth24-08-2017

Het was super top!

Ik heb een week gelogeerd bij Bart en Aurelia. Geweldige locatie en een zeer betrokken gastheer en gastvrouw. Het ontbijt is overweldigend en de kamers zijn top! Ik kan geen minpuntjes verzinnen. Ik kom zeker terug.

Alleen gereisd in augustus 2017

• 10Christel20-08-2017

Volledig tot rust gekomen!

Wij sliepen in studio 'Carolus'. Bij binnenkomst een super mooi ligbad, prominent in het midden van de studio. Een open badkamer en erg fijn (en groot!!) bed. De eigenaren hebben aan alles gedacht en je komt niets tekort! Beneden is de gemeenschappelijke 'leefruimte' waar je kan ontspannen met een kopje koffie, thee etc. In de ochtend wordt in overleg (tijdstip) het ontbijt klaar gezet. Wij hebben ontzettend genoten van alle lekkernijen die de eigenaresse had klaar gemaakt: vers fruit uit eigen tuin, verse eitjes, zelfgebakken cake, zelfgemaakte jam, verse broodjes etc. Te veel om op te noemen! Heerlijk! De tweede dag hebben we een rondleiding gekregen op en rondom het terrein. Erg leuk om te zien met hoeveel passie de eigenaren hun zaak runnen. Voor tips raad ik aan om de eigenaren te informeren, zij weten de leukste plekjes aan te wijzen. Het station is op loopafstand en binnen 15 min. ben je in Valkenburg en 20 min in Maastricht. Wij kwamen volledig tot rust in de omgeving. Aanrader

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Hein Poblome18-06-2017

Absolute aanrader

Prijs/kwaliteit perfect. Grote ruime kamers. Zeer gastvrije eigenaars. Het ontbijt is buiten categorie. Perfect om zowel Aachen of Maastricht te bezoeken. Absolute aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Hans en Fenny10-02-2017

Onthaasten was nog nooit zo fijn 👍🏻

Eigenlijk was alles perfect voor elkaar ! Het enige nadeel in deze b en b is het weggaan. We hebben genoten van de rust , ruimte , moderne gemakken , heerlijke ontbijttafel, de vele mogelijkheden in de omgeving ( vol passsie verteld door Aurelia) Het bad in de kamer is zo heerlijk. De leuke rondleiding van Bart maakte dat we de plek nog meer gingen waarderen. Deze b en b is een regelrechte aanrader, dank voor de fijne 3 dagen !

Gereisd met partner in januari 2017

• 10Jolijn van den Berg27-11-2016

Geweldig verwent! Wat een luxe!

Hoeve Steenenis is sfeervol, mooi vrij gelegen in de natuur, heeft twee mooie luxe kamers en een gedeelde gastenkamer waar iedere ochtend het fantastisch uitgebreide ontbijt (iedere ochtend weer net wat anders!) geserveerd wordt. We hebben ons heerlijk laten verwennen door Aurelia, een perfecte gastvrouw! Zeker aan te bevelen!

Gereisd met partner in november 2016

• 10Donna17-07-2016

Fantastisch onthaal op een bijzondere plek

Deze B&B is een heerlijke plek om te ontspannen. Er werd door Aurelia en Bart fantastisch voor ons gezorgd op een prachtige hoeve net buiten Voerendaal. De kamer en de ontbijtruimte waren smaakvol ingericht en aan alles was gedacht. Het ontbijt van Aurelia was werkelijk iets om naar uit te kijken ( verse smoothies, yoghurtjes, met verse eitjes, zelfgemaakte honing, jam én zelfgebakken brood) om daarna met veel tips op pad te gaan in het prachtige heuvelland van Zuid-Limburg. Volgens mij zijn we nog nooit zo verwend, dus wat mij betreft: een dikke 10!

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Sija, Wim, Aly en Maurits08-06-2016

Onverbeterlijk

Wat een geweldig verblijf hadden we bij Aurelia en Bart! Gastvrijheid in optima forma! Al bij aankomst voel je je al op je gemak. Koffie met een lekkere vlaai er bij. Dan alle informatie die je krijgt over de omgeving. Al snel weet de gastvouw je interesses te peilen en geeft aan de hand daarvan tips. 's-Avonds met Bart over het bedrijf en door het veld gelopen. Wat je dan hoort over de omgeving en de geschiedenis van het gebied is geweldig. Kamers en bedden doen niet onder voor een top-hotel. Het ontbijt: perfect, met veel soorten brood, eigen gemaakt jam en iedere morgen weer een andere culinaire verrassing. De 10 is dubbel en dwars verdiend. Aurelia en Bart nogmaals bedankt!

Gereisd met vrienden in mei 2016

2 tips over Bed and Breakfast Hoeve Steenenis

• Elke en Sietse, 25-10-2013

Voor een goede prijs kun je in Valkenburg een e-fiets huren en de omgeving verkennen. Er zijn veel goed aangegeven fietsroutes die je via mooie kasteeltjes en natuur naar Vaals of Aken brengen. Verdwalen is niet erg want de afstanden zijn verrassend goed te doen. Een elektronische fiets is aan te raden om de heuvels te trotseren.

• Olivier Ann, 09-05-2013

mooie kastelenwandeling door Aurelia uitgestippeld.

1 vraag over Bed and Breakfast Hoeve Steenenis

• Aad Scholtes, 13-09-2018

B&b

Mijn vraag is ,bij meerdere nachten zijn de prijzen dan lager ,bij de kamer Livia? Wij zouden dan bv 7 nachten willen blijven.als deze vrij is van 24 september tot 1 oktober.

Mvrg Els Scholtes.

Bed and Breakfast Hoeve Steenenis info