Bed and Breakfast Hoeve Steenenis

Weer vandaag2°-3°
Bed and Breakfast Hoeve Steenenis
9,7

28 reviews over Bed and Breakfast Hoeve Steenenis in het Nederlands

We hebben een heerlijk verblijf gehad !

Monique,
13-11-2018

We werden op een hele persoonlijke manier welkom geheten op dit mooie Landgoed.

Mooie kamer met heerlijke bedden en aan alles is gedacht. Je hebt veel privacy maar als je wilt kun je aanschuiven bij het gezellige koffiemoment met de familie. Het ontbijt is zeer uitgebreid met allerlei eigen gemaakt heerlijkheden. Op en top verwennerij in een prachtige omgeving.

Super ontvangst en verblijf, geweldige herinnering

Riet en Geert Jan Vroom,
14-5-2018

Wij hebben een fantastisch weekend hier gehad. Dat kwam zeker door de geweldige ontvangst en het zeer welkom voelen. Wat mede komt door de persoonlijke touch die de gastheer Bart en gastvrouw Aurelia gaven aan ons als gasten. Zowel de verblijfsruimten als het het culinaire verdienen een hoge waardering. Wij kunnen allerlei superlatieven noemen, maar neem van ons aan, dit is echt een super mooie en goede Bed & Breakfast. Bart en Aurelia wij willen jullie nogmaals hartelijk danken voor de heerlijke tijd die wij bij jullie hebben gehad en wij zijn graag nog eens jullie gasten.

Prachtige plek

Myriam Crijns,
17-4-2018

B&B Hoeve Steenenis is een mooie chique B&B om rustig te kunnen ontspannen en te genieten van het Limburgse landschap. De ontvangst was hartelijk (thee met eigengebakken vlaai) en de kamer Livia was van alle gemakken voorzien. Bij het wakker worden konden we genieten van de schapen en kippen. Het ontbijt was vorstelijk. Kortom een goed adres voor een lekker weekend weg.

Het was super top!

Liesbeth,
24-8-2017

Ik heb een week gelogeerd bij Bart en Aurelia. Geweldige locatie en een zeer betrokken gastheer en gastvrouw. Het ontbijt is overweldigend en de kamers zijn top! Ik kan geen minpuntjes verzinnen. Ik kom zeker terug.

Volledig tot rust gekomen!

Christel,
20-8-2017

Wij sliepen in studio 'Carolus'. Bij binnenkomst een super mooi ligbad, prominent in het midden van de studio. Een open badkamer en erg fijn (en groot!!) bed. De eigenaren hebben aan alles gedacht en je komt niets tekort! Beneden is de gemeenschappelijke 'leefruimte' waar je kan ontspannen met een kopje koffie, thee etc. In de ochtend wordt in overleg (tijdstip) het ontbijt klaar gezet. Wij hebben ontzettend genoten van alle lekkernijen die de eigenaresse had klaar gemaakt: vers fruit uit eigen tuin, verse eitjes, zelfgebakken cake, zelfgemaakte jam, verse broodjes etc. Te veel om op te noemen! Heerlijk! De tweede dag hebben we een rondleiding gekregen op en rondom het terrein. Erg leuk om te zien met hoeveel passie de eigenaren hun zaak runnen. Voor tips raad ik aan om de eigenaren te informeren, zij weten de leukste plekjes aan te wijzen. Het station is op loopafstand en binnen 15 min. ben je in Valkenburg en 20 min in Maastricht. Wij kwamen volledig tot rust in de omgeving. Aanrader

Absolute aanrader

Hein Poblome,
18-6-2017

Prijs/kwaliteit perfect. Grote ruime kamers. Zeer gastvrije eigenaars. Het ontbijt is buiten categorie. Perfect om zowel Aachen of Maastricht te bezoeken.

Absolute aanrader.

Onthaasten was nog nooit zo fijn 👍🏻

Hans en Fenny,
10-2-2017

Eigenlijk was alles perfect voor elkaar ! Het enige nadeel in deze b en b is het weggaan.

We hebben genoten van de rust , ruimte , moderne gemakken , heerlijke ontbijttafel, de vele mogelijkheden in de omgeving ( vol passsie verteld door Aurelia)

Het bad in de kamer is zo heerlijk.

De leuke rondleiding van Bart maakte dat we de plek nog meer gingen waarderen.

Deze b en b is een regelrechte aanrader, dank voor de fijne 3 dagen !

Geweldig verwent! Wat een luxe!

Jolijn van den Berg
27-11-2016

Hoeve Steenenis is sfeervol, mooi vrij gelegen in de natuur, heeft twee mooie luxe kamers en een gedeelde gastenkamer waar iedere ochtend het fantastisch uitgebreide ontbijt (iedere ochtend weer net wat anders!) geserveerd wordt.

We hebben ons heerlijk laten verwennen door Aurelia, een perfecte gastvrouw!

Zeker aan te bevelen!

Deze B&B is een heerlijke plek om te ontspannen. Er werd door Aurelia en Bart fantastisch voor ons gezorgd op een prachtige hoeve net buiten Voerendaal. De kamer en de ontbijtruimte waren smaakvol ingericht en aan alles was gedacht. Het ontbijt van Aurelia was werkelijk iets om naar uit te kijken ( verse smoothies, yoghurtjes, met verse eitjes, zelfgemaakte honing, jam én zelfgebakken brood) om daarna met veel tips op pad te gaan in het prachtige heuvelland van Zuid-Limburg. Volgens mij zijn we nog nooit zo verwend, dus wat mij betreft: een dikke 10!

Onverbeterlijk

Sija, Wim, Aly en Maurits
8-6-2016

Wat een geweldig verblijf hadden we bij Aurelia en Bart! Gastvrijheid in optima forma! Al bij aankomst voel je je al op je gemak. Koffie met een lekkere vlaai er bij. Dan alle informatie die je krijgt over de omgeving. Al snel weet de gastvouw je interesses te peilen en geeft aan de hand daarvan tips. 's-Avonds met Bart over het bedrijf en door het veld gelopen. Wat je dan hoort over de omgeving en de geschiedenis van het gebied is geweldig.

Kamers en bedden doen niet onder voor een top-hotel.

Het ontbijt: perfect, met veel soorten brood, eigen gemaakt jam en iedere morgen weer een andere culinaire verrassing.

De 10 is dubbel en dwars verdiend.

Aurelia en Bart nogmaals bedankt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Hoeve Steenenis in Voerendaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Hoeve Steenenis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.