Hotel Boshotel Vlodrop

Hotel Boshotel Vlodrop
8,4

15 tips over Hotel Boshotel Vlodrop

Rob, 8-5-2016
Stippel je wandelroute zo uit dat je bij de diverse watermolens uitkomt. Dat zijn mooie pleisterplaatsen om even de benen te strekken en wat te eten en te drinken.
Raf Verhelst, 13-11-2015

Je kan best het 'Zomerarrangement' boeken.

Een bezoekje aan het nabijgelegen kasteel, waar je ook kan eten, en de wellness zijn ook meer dan de moeite waard.

trudyf99, 29-9-2014
bezoek de aan de outlet in Roermond.

We hebben een aantal aanbieders voor Boshotel Vlodrop voor je op een rij gezet:

r_slakhorst7, 22-6-2014

De Rode Beek wandelroute is zeker aan te bevelen. Door bos en weilanden en je komt onderweg genoeg tegen om even bij te tanken.

Ga ook eens naar de Brasserie De Hoeskamer in Rothenbach. Je kunt daar heerlijk eten.

Outspot, 20-1-2014
verschillende wandel- en fietsroutes in de buurt (kaartje te verkrijgen aan de receptie van het hotel) - Roermond designer outlet op 15 min rijden - goede wellness in het hotel - kleinschalig, maar mooi en alles aanwezig.
mdekoning, 23-9-2013
Ga in de omgeving eten of ga naar Roermond.

henny bos, 18-9-2013
Pizzeria Da Mauro in Roermond. Kun je heerlijk eten en een heel sfeervol pand met glas in lood, beeldjes en schildererijen. Prachtig
w.kos, 6-9-2013
prachtig fietsgebied , met in de buurt een van de mooiste golfbanen van Nederland n.l. Herkenbosch
griet maeckelbergh, 21-8-2013
leuk ook voor de kids, aparte slaapkamer en speelhoek.... voor hen super!!
Denise Werts, 31-7-2013
Je kan er wel heerlijk wandelen

We hebben een aantal aanbieders voor Boshotel Vlodrop voor je op een rij gezet: