Hotel Vijlerhof

17 tips over Hotel Vijlerhof

Jan Lagerweij, 12-6-2015
kamers achterzijde mooi uitzicht
Jaap Zeeuw, 8-4-2015
Geef aan dat voor een aantal kamers meerdere trappen moeten worden gelopen. Voor ons was dat best heftig.
Henk Evers, 18-2-2015
De omgeving biedt prachtige wandelmogelijkheden. Het hotel zelf beschikt over zeer interessante wandelroutes. Maar ook de sportieve fietsers en mountainbikers vinden hier een eldorada aan mogelijkheden.

We hebben een aantal aanbieders voor Vijlerhof voor je op een rij gezet:

jhmcollewijn, 15-2-2015

De omgeving, 3 landenpunt in Vaals, wandelschoenen mee, ook in de omgeving van het hotel prima wandelingen.

Kamer 15 was met groot balkon en een superbadkamer.

w.a.a.m. de jong, 12-9-2014
Ga hier vooral naar toe! Je krijgt een prachtige ervaring in een heel mooie omgeving.
theo hufkens, 17-8-2014

Als je in de buurt bent van het plaatsje VIJLEN,en je wilt ontbijten of lekker

dineren dan raad ik je aan om naar HOTEL VIJLERHOF te gaan.

daar zal je geen spijt van hebben.

Fam. Besseling, 9-2-2014
Doe de culinaire wandeling. 11 km lopen en heerlijke hapjes onderweg.
wilhelmina, 18-1-2014

Leuk dorp het bergdorpje Vijlen ,zo vaak al geweest en nu het Taverne ,super leuk zitten op het terrasls het mooi weer is ,maar binnen ook een leuke plaats en aardige mensen en personeel.

Tevens kan je alle kanten op ,enorm centraal Belgie,Duitsland ,Maastrich ,maar de mergelland route moet u zeker ook eens doen,geweldig! Je zult er maar wonen een oase van rust

Fam. van der Linde, 16-12-2013

Tip! Kamer 16 een ruime kamer met een groot dakterras.

Monchau een klein middeleeuws dorp ongeveer 45 min. rijden vanaf het hotel ligt in een diep dal, alsof het in Oostenrijk ligt zeker doen!

De stuw van La Gileppe zeker de moeite van het bezoeken waard

Maastricht de Sint Servaes kathedraal héél bijzonder. Ook een dagje Aken vanaf Vaals lijn 25 de Duitse bus ASEAG lijn 15 of 33 groepenkaart a/d bus 7,50 euro voor vijf personen instappen bij rotonde t.o VVV kantoor uitstappen bij Elisenbrunnen

Ria1961, 19-9-2013
Maak een mooie wandeling met de wandelkaarten van het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Vijlerhof voor je op een rij gezet: