Géén boekingskosten

Vijlerhof

NederlandLimburgVijlen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Vijlerhof voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 191 reviews
+92/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 191 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

191 Reviews over Vijlerhof

• 8Hennie21-07-2022

Fijn hotel

Fijn hotel, inrichting wel gedateerd. Goede bedden met prima fauteuils op de kamer, badkamer ook super schoon. Ontbijt erg uitgebreid.

• 8F23-05-2022

Knus,gemoedelijk hotel.Vriendelijk personeel.

Hadden verblijf met H/P arrangement. Kamer (16) met groot balkon en ligbad.Badkamer niet gemoderniseerd. Diner weinig variatie, veel varkenshaas en steeds zelfde soort groente. Dessert was lekker. Gehorig als boven buren lopen/iets verschuiven.Vriendelijk personeel.

• 8Marion14-02-2022

Fijn verblijf, met heel vriendelijk personeel

Een prachtig gelegen hotel, met allemaal superaardige medewerkers. Heerlijk eten, zowel ontbijtbuffet als ook lunch en diner, niets op aan te merken. De kamer vonden wij minimaal, erg jammer, wel schoon, maar geen mooi uitzicht, klein. Je kon alleen vanuit je bed tv kijken. Bed stond met het hoofdeinde tegen het dakraam, het was niet goed dicht, dus we hebben met een kussen de tocht tegengehouden. De badkamer was wel heel mooi en praktisch en schoon, niets mis mee! Alleen echt jammer van de kleine kamer. We hebben niets gezegd, omdat het voor 2 nachtjes was, en je er alleen hoeft te slapen! Voor ons geen probleem, maar je moet goed ter been zijn, er is alleen een trap naar boven!

• 10Syl27-11-2021

zeer goed verblijf op alle vlakken (groep van 8P)

Zeer lekker gegeten Vriendelijk onthaal en bediening. Een echte aanrader.

• 9Sipke09-08-2021

Wat een fijn hotel met goed gastheerschap.

We waren met een groep van 25 personen in dit geweldige hotel. Prima kamers en sanitair. S’ avonds geen buffet maar een echte bediening en heerlijk gegeten. Wat een leuk team die je snel en accuraat van dienst is. Het ontbijt is supergoed. Wij komen graag terug.

• 9Dylano28-06-2020

Heerlijk gegeten tijdens ons verblijf

Hier heerlijk gegeten tijdens ons verblijf. Zalmfilet en stoofpotje konijn. Onze kamer lag aan de achterkant met prachtig uitzicht over de heuvels. Ook trouwens heerlijke lunch gehad op de dag van aankomst broodje hoen en broodje braadworst. Personeel is zeer vriendelijk en attent. Bedankt voor het fantastische verblijf :-)

• 9Dylano28-06-2020

Heerlijk gegeten tijdens ons verblijf

Hier heerlijk gegeten tijdens ons verblijf. Zalmfilet en stoofpotje konijn. Onze kamer lag aan de achterkant met prachtig uitzicht over de heuvels. Op de dag van aankomst ook heerlijke lunch gehad. Broodje Hoen en broodje braadworst. Vooral zeer vriendelijk personeel. Bedankt voor het leuke verblijf :-)

• 2Bos24-06-2020

Ga hier niet eten!

24 juni 2020 hier s’avonds gegeten. Slibtong gehad evenals mijn partner maar deze waren teveel doorgebakken waardoor harde korst en droog. Cafeïne-vrije koffie was niet te genieten. Leek oploskoffie. Deze laten staan. Opmerkingen hierover werden door de chagrijnige bediening genegeerd. Zal hier nooit weer komen en ook anderen adviseren verder te kijken.

• 9Kamphorst14-11-2019

Prima uitvalbasis om zuid limburg en het drielandenpunt te ontdekken. Fantastisch en zeer uitgebreid ontbijt en diner voortreffelijk. Schone kamer wat aan de kleine kant maar prima te doen .moderne badkamer hotel is ouderwets aangekleed maar goed onderhouden erg knus en gezellig. S avonds zat het restaurant vol met niet hotel gasten zegt dus genoeg over het zeer goede eten. Heerlijke dagen gehad .

• 9Jelle Van der Linden16-08-2019

Top hotel in een gemoedelijke sfeer!

Een gezellig hotel, met een mooie ligging op het hoogste kerkdorpje in Nederland! Wij hadden halfpension geboekt voor 4 nachten. Het eten was werkelijk waar top. Bij het ontbijt keuze ten over, zoals het ei dat al op 3 verschillende manieren bereid was (Gekookt ei, roerbak ei en eiersalade). Ook aan de kinderen wordt gedacht (keuze uit verschillende koekjes en cakes). Het avondeten bestond uit een lekker dagmenu, dat elke dag heel gevarieerd was en goed vullend. Een mooie uitvalsbasis voor uitstapjes naar Valkenburg, Maastricht, Vaals en Aken. En talloze mooie wandelroutes in de regio (zoals de Sint-Pietersberg). Het hotel had een wat verouderde uitstraling, maar het was wel erg schoon en knus. Wij hadden een grote kamer (kamer 3) met mooi raamzicht. Ook de bedden waren goed. Alle badkamers zijn modern en van alle gemakken voorzien (op een föhn na). De service in het hotel is heel goed (vriendelijk personeel). Zeker een aanrader!

Hotel Vijlerhof info

• AirconditioningNiet beschikbaar