Hotel Vijlerhof

8,8

175 reviews over Hotel Vijlerhof in het Nederlands

Fantastisch hotel!

Edith, 2-12-2017

Heel fijn hotel! Voor de 2e keer geweest. Veel luxe voor een schappelijke prijs. Mooie en schone kamers met een heel fijn bed. Er is geen lift aanwezig. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Qua ligging is het perfect om te wandelen in de bossen en prachtige omgeving. Het ontbijt is erg uitgebreid en fantastisch! Tip: vraag vooraf of je een bad of douche op de kamer hebt. Kortom een geweldig fijn hotel, een aanrader!

Ook leuk; bezoek het winkeltje Puur Viele, iets verderop in het dorp. Zij verkopen producten uit Vijlen e.o. (niet duur) en zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Komen zeker terug naar dit hotel

Marga, 11-10-2017

Een heel gastvrij hotel met persoonlijke aandacht. Fijne ontvangst. Zeer goed ontbijt.

Nieuwe badkamer, goed bed en onze kamer met balkon had mooi uitzicht op de groene heuvels. Omgeving nodigt uit voor wandelingen. Genoeg te doen in de buurt.

Niet gegeten in het hotel, maar wat wij etvan hebben gezien is dat zeker de moeite waard.

Aangenaam verrast

Gerrit, 8-10-2017

Gezellig, vriendelijk, schoon, goede bedden, prima ontbijt en diner, prachtige ligging en omgeving.

Super!

roelof mandema, 1-10-2017

Wij hebben het vorige week Super leuk gehad in hotel Vijlerhof!!!!

Alles was geweldig, het personeel was zeer vriendelijk, de kamers waren prima,

het eten was heeeeeerlijk!!!!!! Wij hebben genoten van de eerste tot de laatste seconde!!!!!!!! En dan nog de omgeving......sprookjesachtig mooi...... je loopt zo vanuit het hotel de natuur in, ook zijn wij nog een dag in Aken geweest 9km vanaf het hotel, echt de moeite waard!!! Op de terugreis zijn wij via Maastricht gereden, hebben daar nog een leuke dag doorgebracht!!!!! Wij waren met vijf personen en vonden het allemaal Geweldig en niet te vergeten......... wij hadden schitterend weer!!!!!!!

Nog steeds zeer goed!

Jasja, 12-9-2017

Nadat we 4 jaar geleden hier voor het laatst waren geweest zijn we er weer voor een paar dagen naar toe gegaan. Vijlerhof is nog steeds een prima adres voor een paar dagen Limburg! Mooi gelegen, vriendelijk personeel, leuke kamer met heel mooie badkamer. Lekker eten met een zeer uitgebreid ontbijt!

super !

joke, 16-8-2017

Gewoon Doen !!! geweldig ontvangst, mooie kamers, zeer goed eten, personeel allemaal even aardig meer kan ik er niet over zeggen om dat die ervaring U zelf mag ondervinden wij hebben dit hotel voor volgend jaar 2018 voor de 3 keer weer geboekt , mensen als U dit leest zijn wij weer aan het werk maar met een mooie herrinerring in ons achterhoofd,en een vooruitzicht voor volgend jaar.

Leuk Hotel

Van der Veen, 11-8-2017

Prima Hotel, op een prachtige plek.

Zeer goed restaurant,Hotelkamers zijn aan de kleine kant,maar het balkon vergoed veel.Prima bedden,Leuk personeel,een aanrader

Heleen van Berkel, 26-5-2017

Alles was perfect personeel het eten en het verblijf

Voor herhaling vatbaar

Lau, 25-4-2017

Net terug van een heerlijk weekend Limburg. Dit hotelletje gekozen op grond van eerdere reviews en zeker niet teleurgesteld. Hier voel je je welkom. Hoe druk het ook is, het personeel blijft klantvriendelijk. Opvallend vonden wij de goede onderlinge sfeer in het team.. Er wordt hard gewerkt - wat een geoliede machine is dit, stagiaires die het vak willen leren zou ik hier naar toe sturen - maar men is goed op elkaar ingespeeld, nergens stress en ruimte voor een kwinkslag. Onze kamer was wat klein, maar wel netjes met prima bedden en een prachtige badkamer. Interieur restaurantgedeelte oogt wat gedateerd, tegelijkertijd heeft het iets knus, huiskamerachtigs dus: keep it that way! Ontbijt is uitgebreid en gevarieerd, diner idem dito, met aandacht en zorg klaargemaakt en een keur aan bijgerechten. Ook de plaatselijke bevolking lijkt hier graag te komen. Kortom: aanrader.

Heerlijk ontspannen

Jos van der Vleuten, 24-4-2017

Goed hotel, uitstekend restaurant. Vriendelijke mensen. Het hotel ligt centraal in Zuid Limburg.

De ontvangst was eenvoudig. Maar wat een rust straalde de mensen hier uit. Vakbekwaam! De kamer was netjes met goede bedden en een uitstekende doucheruimte. Een mooi uitzicht over het heuvelland. Het zitje zou wat beter kunnen zijn.

Het ontbijt was erg gevarieerd. Uitgebreid, ruime keuze in beleg en broodjes. Fruit en yoghurt in buffetvorm. Dit werd steeds aangevuld.

Het diner, eerste avond inbegrepen bij het arrangement was heerlijk. Het dagmenu was niet een uitgedund kaartmenu, maar een op zich staand menu.

Ik koos voor de tweede dag weer het dagmenu, omdat het eerste zo verrassend (goed) was. Mijn vrouw een á la carte menu. Ook erg goed. Opvallend: niet twee keer patat maar afwisselend.

Zitje was wat donker, maar je kunt ook aan tafels bij het raam genieten van een drankje met uitzicht over Vijlen en de heuvels.

We hebben een aantal aanbieders voor Vijlerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vijlerhof in Vijlen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vijlerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vijlerhof scoort een 8.84 uit 10 op basis van 175 reviews.