Hotel Vijlerhof

181 reviews over Hotel Vijlerhof in het Nederlands

Super verzorgd

Fam. Damen
13-11-2018

Ruime kamer met alles wat je nodig hebt. Heerlijke zeer uitgebreide ontbijttafel. Het diner is voortreffelijk. Vriendelijk en behulpzame gastvrouw/ heer. Er word hard gewerkt maar alle medewerkers stralen rust uit . Warm aanbevolen

Heerlijk

Ramon
4-9-2018

Ik heb hier samen met mijn vrouw en kinderen heerlijk gegeten. De bediening was uitstekend en erg vriendelijk.

komen hier zeker terug

fam. balkenende
27-7-2018

wij hebben genoten van dit hotel, zeer goed eten,kamers voldoen alhoewel het een

zeer oud gebouw is

Voordeeluitjes.nl

fantastisch klein fam.hotel, heerlijk eten!!

yvonne alves de paiva
18-7-2018

alles was goed, uitermate vriendelijk personeel. Erg lekker gegeten, dat is compliment waard.

aanrader de schnitsel of limburgs plankje vol met streekgerechten!

Hondjes zijn daar zeer welkom.

prachtig uitzicht op vallei.

heerlijke vlaaien.

we komen zeker terug.

Komen vaker en blijven we doen,even er tussen uit.

Fam. Lindeboom
15-6-2018

Het dagmenu is goed een aanrader. Bediening is netjes en luisterend oor. Tegenvaller is als je buiten op het terras wilt zitten weinig schaduw,waar zijn de parasols gebleven.

Super!

Fam Bijvank
29-5-2018

Gewoon doen en ervaar zelf hoe goed het daar is, wij zijn nu 4x geweest en nummer 5" staat al weer in de agenda

Fantastisch hotel!

Edith
2-12-2017

Heel fijn hotel! Voor de 2e keer geweest. Veel luxe voor een schappelijke prijs. Mooie en schone kamers met een heel fijn bed. Er is geen lift aanwezig. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Qua ligging is het perfect om te wandelen in de bossen en prachtige omgeving. Het ontbijt is erg uitgebreid en fantastisch! Tip: vraag vooraf of je een bad of douche op de kamer hebt. Kortom een geweldig fijn hotel, een aanrader!

Ook leuk; bezoek het winkeltje Puur Viele, iets verderop in het dorp. Zij verkopen producten uit Vijlen e.o. (niet duur) en zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Komen zeker terug naar dit hotel

Marga
11-10-2017

Een heel gastvrij hotel met persoonlijke aandacht. Fijne ontvangst. Zeer goed ontbijt.

Nieuwe badkamer, goed bed en onze kamer met balkon had mooi uitzicht op de groene heuvels. Omgeving nodigt uit voor wandelingen. Genoeg te doen in de buurt.

Niet gegeten in het hotel, maar wat wij etvan hebben gezien is dat zeker de moeite waard.

Aangenaam verrast

Gerrit
8-10-2017

Gezellig, vriendelijk, schoon, goede bedden, prima ontbijt en diner, prachtige ligging en omgeving.

Super!

roelof mandema
1-10-2017

Wij hebben het vorige week Super leuk gehad in hotel Vijlerhof!!!!

Alles was geweldig, het personeel was zeer vriendelijk, de kamers waren prima,

het eten was heeeeeerlijk!!!!!! Wij hebben genoten van de eerste tot de laatste seconde!!!!!!!! En dan nog de omgeving......sprookjesachtig mooi...... je loopt zo vanuit het hotel de natuur in, ook zijn wij nog een dag in Aken geweest 9km vanaf het hotel, echt de moeite waard!!! Op de terugreis zijn wij via Maastricht gereden, hebben daar nog een leuke dag doorgebracht!!!!! Wij waren met vijf personen en vonden het allemaal Geweldig en niet te vergeten......... wij hadden schitterend weer!!!!!!!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vijlerhof in Vijlen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vijlerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.