Hotel Uit De Kunst

Hotel Uit De Kunst
8,9

9 tips over Hotel Uit De Kunst

Johan Dubois, 18-4-2013
Ideaal voor een paar dagen te onthaasten om te fietsen of te wandelen!!!
Jeroen en Marjolein, 5-1-2013
Wandel eens naar boscafé het Hijgend Hert. Of naar café A gen kirk om de hoek.
E-bikers, 27-10-2012
Ga naar An geen Kirk of Cuba Libre, daar hebben ze nog hart voor de terrasjes klanten die komen langs fietsen.

We hebben een aantal aanbieders voor Uit De Kunst voor je op een rij gezet:

K vd Linde, 1-10-2012
Van uit het hotel zijn mooie wandelingen te maken
Christian, 11-9-2012
Maak één of meerdere wandelingen uit het "Vijlenerberg kroegjesroutes" boek, je kan vanuit meerdere plaatsen in de buurt starten en loopt van een mooi kroegje of herberg naar een andere, en weer via een andere weg retour naar je startpunt. Qua afstand tussen 6 en 20 km, dus goed te doen.
Frans Lodesteijn, 10-9-2012
Vele wandel en fietsroutes in omgeving ! Koop een knooppunten routekaart voor de mooiste tochten. Bezoek ook zeker Aken.

Lodesteijn, 10-9-2012
Locatie zeer centraal om prachtige fietstochten te maken (pittige heuvels), of wandelingen. Ook Aken, Maastricht en Valkenburg in de nabijheid en zeer bezoekwaardig.
Kim, 19-8-2012

wandelschoenen of fiets mee want in de omgeving is veel te doen.

er zijn geen kasten in de kamer dus leef uit je koffer ;-)

Monique, 15-8-2012
De omgeving leent zich uitstekend voor een prachtige wandeling in de natuur.

We hebben een aantal aanbieders voor Uit De Kunst voor je op een rij gezet: