Tijdelijk €25 aanbetaling

7.4GoedScore uit 34 reviews

7.4GoedScore uit 34 reviews

• Rolstoel toegankelijk

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Uit De Kunst voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

34 Reviews over Uit De Kunst

• 7Inge17-07-2020

Knus hotel voor kortdurend verblijf

Wij hebben 3 nachten verbleven in het hotel. Hotel is een goede uitvalsbasis om Zuid-Limburg te ontdekken. Het is rustig gelegen. In kamer 1 ontbreekt een kast en zijn twee legplanken aanwezig en is er een mogelijkheid om op 4 kledinghangers iets op te hangen. Ook in de badkamer is de ruimte gering om eigen spullen bij de wastafel neer te zetten. De enige mogelijkheid om iets op te hangen is de verwarming. Deur naar wasruimte sluit niet. Kamer 1 is gelegen naast het platte dak van de keuken. De warmte en kookgeuren trekt vliegen aan. Er is geen hor voor het raam dus ook vliegen in de kamer als het raam open staat. Het ontbijt is goed. Er is gratis koffie of thee beschikbaar.

• 9jan29-10-2017

voor herhaling vatbaar

vriendelijk ontvangst,rustige locatie,schitterend uitzicht,uitstekend om te wandelen en te fietsen kamer wel klein maar verder prima ,heerlijk gegeten dus zeker voor herhaling vatbaar

• 6joke23-04-2016

Te kleine kamers

De kamer viel erg tegen tov de foto. Is schoon maar piepklein en ongezellig. Geen kast en de lichten zitten in het plafond. Douche is goed. Ontbijt is klaargezet op de tafel, is verzorgd. De bediening van de mevrouw van het ontbijt is allervriendelijkst. Maar door t ongezellige karakter van de kamer niet voor herhaling vatbaar.

• 9Arjan22-04-2016

Uitstekend hotel en restaurant

Kleinschalig hotel met eenvoudige, nette kamers. Het uitzicht vanuit het restaurant en terras is geweldig. De locatie is top, ideaal om te wandelen en fietsen. Het eten is een aanrader, bijzonder goede prijs-kwaliteit, alles is vers en heel lekker bereid. Uitzonderingen op het menu omwille van allergieën zijn geen enkel probleem. Maar bovenal, alle personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. Dit is hoe een restaurant en hotel hoort te zijn, hier is de klant nog echt koning. Bedankt en tot de volgende keer.

• 10J. Claeys21-04-2016

Culinair genot met een magnifiek uitzicht

Van bij de ontvangst was de toon gezet. Professioneel maar zeker niet stijf! Een prachtige ligging met een fantastisch uitzicht, een (h)eerlijke keuken waar het team heel vlot inspeelde op speciale vragen en zeer vriendelijke bediening. De kamers zijn mooi en net - niet erg groot maar dat is ook niet nodig want de streek nodigt uit om erop uit te trekken. We komen zeker terug!

• 10K. Synaeghel17-04-2016

Prachtig hotel en voortreffelijk restaurant

Ons tweede verblijf in dit hotel heeft opnieuw aan onze verwachtingen voldaan. De kamers zijn modern en voorzien van alle faciliteiten die men mag verwachten. Het restaurant is prijs/kwaliteit uitmuntend en alles krijgt nog een extra leuke toets door de losse, vriendelijke bediening van iedereen in dit restaurant ( eigenaars, koks, ontbijtdames, ...). Alleen al voor het prachtige uitzicht vanuit het restaurant zou men hier uren kunnen genieten. Zelfs indien er wat speciale wensen zijn doet men hier alles wat mogelijk is om toch een oplossing te vinden.

Dit hotel is een voorbeeld van wat volgens ons een hotel dient te zijn.

Wij komen zeker terug om te fietsen of te wandelen want het is een magnifieke streek waar nog veel te ontdekken valt.

• 7Brigit14-12-2015

nooit meer

Het hotel is mooi, het ontbijt is er goed. Omdat wij naar de kerstmarkt in Aken gingen, hadden wij er voor gekozen om niet in het hotel te dineren. Dit had tot gevolg dat wij toen wij uit Aken terug kwamen om 21.45 uur, niet meer welkom waren in het hotel om een drankje te nuttigen. Dit terwijl er nog zeker zes tafels bezet waren met mensen die er wel hadden gedineerd. De eigenaar stuurde zijn eigen hotelgasten weg om elders maar een drankje te nuttigen. Het was nog geen 22.00 uur, dus voor ons nog geen bedtijd. Gelukkig ontving de eigenaresse van hotel restaurant ons erg virendelijk. Hier hebben wij tot 24.00 uur gezellig nog met een wijntje en een biertje wat nageborreld. Volgende keer zullen wij niet meer voor hotel uit de kunst kiezen, maar boeken wij bij hotel Cuba Libre!

• 10Pieter van der Jagt18-09-2015

Wij hebben een fantastisch verblijf gehad in Uit De Kunst. Het is er heerlijk rustig en de omgeving is prachtig. Het ligt mooi centraal in de omgeving, alles is binnen korte tijd te bereiken. De eigenaren, de twee koks en Edwin die tevens de gasten onthaalt zijn uiterst vriendelijk. Het eten is er voortreffelijk, we hebben echt genoten. Maar ondanks Edwin zijn zeer grote kennis op het gebied van voeding is vis dan toch een wat minder bekend terrein voor hem. Zalm is toch heel wat anders dan kabeljauw en haring is nog weer wat anders. Toch is het een heel fijne man met een groot gevoel voor humor en oog voor de gasten. Evenzo Lisanne, een heel warme persoonlijkheid die veel tips heeft voor uitjes in de omgeving en ook veel humor heeft en tevens een luisterend oor voor de gasten. Deze vier mensen zijn onmisbaar voor het hotel/restaurant, ze maken je verblijf samen erg prettig en comfortabel. Zodra we weer in de gelegenheid zijn dan komen we er zeker weer logeren.

• 9N. Schaapkens23-06-2015

Uit de Kunst met een Grote K.

Een parel in het Limburgs landschap wat nog ontdekt moet worden. Geweldige keuken en een super bediening. Dit is een team wat heel goed op elkaar is ingespeeld.

• 9Henk03-09-2014

Prima hotel met een uitstekende keuken

Hotel is keurig en modern design. Restaurant top. Vriendelijke mensen.

Hotel Uit De Kunst info

• AirconditioningNiet beschikbaar