Hotel Uit De Kunst

33 reviews over Hotel Uit De Kunst in het Nederlands

voor herhaling vatbaar

jan
29-10-2017

vriendelijk ontvangst,rustige locatie,schitterend uitzicht,uitstekend om te wandelen en te fietsen kamer wel klein maar verder prima ,heerlijk gegeten

dus zeker voor herhaling vatbaar

Te kleine kamers

joke
23-4-2016

De kamer viel erg tegen tov de foto. Is schoon maar piepklein en ongezellig. Geen kast en de lichten zitten in het plafond. Douche is goed. Ontbijt is klaargezet op de tafel, is verzorgd. De bediening van de mevrouw van het ontbijt is allervriendelijkst. Maar door t ongezellige karakter van de kamer niet voor herhaling vatbaar.

Uitstekend hotel en restaurant

Arjan
22-4-2016

Kleinschalig hotel met eenvoudige, nette kamers.

Het uitzicht vanuit het restaurant en terras is geweldig.

De locatie is top, ideaal om te wandelen en fietsen.

Het eten is een aanrader, bijzonder goede prijs-kwaliteit, alles is vers en heel lekker bereid. Uitzonderingen op het menu omwille van allergieën zijn geen enkel probleem.

Maar bovenal, alle personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam.

Dit is hoe een restaurant en hotel hoort te zijn, hier is de klant nog echt koning.

Bedankt en tot de volgende keer.

We hebben een aantal aanbieders voor Uit De Kunst voor je op een rij gezet:

Culinair genot met een magnifiek uitzicht

J. Claeys
21-4-2016

Van bij de ontvangst was de toon gezet. Professioneel maar zeker niet stijf! Een prachtige ligging met een fantastisch uitzicht, een (h)eerlijke keuken waar het team heel vlot inspeelde op speciale vragen en zeer vriendelijke bediening. De kamers zijn mooi en net - niet erg groot maar dat is ook niet nodig want de streek nodigt uit om erop uit te trekken. We komen zeker terug!

Prachtig hotel en voortreffelijk restaurant

K. Synaeghel
17-4-2016

Ons tweede verblijf in dit hotel heeft opnieuw aan onze verwachtingen voldaan. De kamers zijn modern en voorzien van alle faciliteiten die men mag verwachten. Het restaurant is prijs/kwaliteit uitmuntend en alles krijgt nog een extra leuke toets door de losse, vriendelijke bediening van iedereen in dit restaurant ( eigenaars, koks, ontbijtdames, ...). Alleen al voor het prachtige uitzicht vanuit het restaurant zou men hier uren kunnen genieten. Zelfs indien er wat speciale wensen zijn doet men hier alles wat mogelijk is om toch een oplossing te vinden.

Dit hotel is een voorbeeld van wat volgens ons een hotel dient te zijn.

Wij komen zeker terug om te fietsen of te wandelen want het is een magnifieke streek waar nog veel te ontdekken valt.

nooit meer

Brigit
14-12-2015

Het hotel is mooi, het ontbijt is er goed. Omdat wij naar de kerstmarkt in Aken gingen, hadden wij er voor gekozen om niet in het hotel te dineren. Dit had tot gevolg dat wij toen wij uit Aken terug kwamen om 21.45 uur, niet meer welkom waren in het hotel om een drankje te nuttigen. Dit terwijl er nog zeker zes tafels bezet waren met mensen die er wel hadden gedineerd. De eigenaar stuurde zijn eigen hotelgasten weg om elders maar een drankje te nuttigen. Het was nog geen 22.00 uur, dus voor ons nog geen bedtijd. Gelukkig ontving de eigenaresse van hotel restaurant ons erg virendelijk. Hier hebben wij tot 24.00 uur gezellig nog met een wijntje en een biertje wat nageborreld. Volgende keer zullen wij niet meer voor hotel uit de kunst kiezen, maar boeken wij bij hotel Cuba Libre!

Pieter van der Jagt
18-9-2015

Wij hebben een fantastisch verblijf gehad in Uit De Kunst. Het is er heerlijk rustig en de omgeving is prachtig. Het ligt mooi centraal in de omgeving, alles is binnen korte tijd te bereiken. De eigenaren, de twee koks en Edwin die tevens de gasten onthaalt zijn uiterst vriendelijk. Het eten is er voortreffelijk, we hebben echt genoten. Maar ondanks Edwin zijn zeer grote kennis op het gebied van voeding is vis dan toch een wat minder bekend terrein voor hem. Zalm is toch heel wat anders dan kabeljauw en haring is nog weer wat anders. Toch is het een heel fijne man met een groot gevoel voor humor en oog voor de gasten.

Evenzo Lisanne, een heel warme persoonlijkheid die veel tips heeft voor uitjes in de omgeving en ook veel humor heeft en tevens een luisterend oor voor de gasten.

Deze vier mensen zijn onmisbaar voor het hotel/restaurant, ze maken je verblijf samen erg prettig en comfortabel. Zodra we weer in de gelegenheid zijn dan komen we er zeker weer logeren.

Uit de Kunst met een Grote K.

N. Schaapkens
23-6-2015

Een parel in het Limburgs landschap wat nog ontdekt moet worden. Geweldige keuken en een super bediening. Dit is een team wat heel goed op elkaar is ingespeeld.

Hotel is keurig en modern design. Restaurant top. Vriendelijke mensen.

Uitstekend

E van IJzendoorn
25-5-2014

Prima weekend gehad , zeer gastvrij ontvangen door en bijzonder smakelijk gegeten en ook aan onze dochter werd gedacht.

Deze 3 heren (en dame die het ontbijt en de kamers verzorgd) verstaan hun vak meer dan uitstekend, wat een gastvrijheid en smakelijkheid zowel bij diner als ontbijt.

Mooi en sfeervol restaurant en ook de suite was keurig.

Prijs/kwaliteit is top ! een dikke pluim, tot de volgende keer.

We hebben een aantal aanbieders voor Uit De Kunst voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Uit De Kunst in Vijlen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Uit De Kunst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Uit De Kunst scoort een 8.89 uit 10 op basis van 33 reviews.