Vakantiehuis Op de Hopschet

Met vrienden

Prima

Dayenne
15-5-2017

Het huis was niet zo vies als de voorgaande personen hadden omschreven, wel schoner....maar zelf schoonmaakspullen mee is geen overbodige luxe.

Het ziet er leuk uit, het huis staat wel midden in een woonwijk. De omgeving is prachtig. De eigenaar is vriendelijk.

Prijs is prima voor wat je krijgt. We hebben een leuk weekend gehad! Aken/Valkenburg/3landenpunt zijn een bezoek waard!

Sportief verblijf in Zuid Limburg.

Paul Franssen
28-8-2014

Een leuke sfeervolle groepsaccommodatie in een vakwerkboerderij.

echt een heel apart huisje. niet al te veel slaapkamers 4+2 zoldertjes

er ois veel natuur rondom "Bergdorp" Vijlen. Mooie omgeving voor te wandelen, fietsen, mountainbiken.

Het huisje is compact maar er zit wel alles in dat je nodig hebt. Vaatwasser, keukengerei, tv, wifi en een tuin met terras..

Vriendelijke gastheer. Wel moet je laat op de avond rekening houden met de stille omgeving. De ligging is aan de rand van het dorp en geeft wel de dorpsfaciliteiten ( leuk cafeetje, bakker en dorpswinkeltje), maar de geweldige omgeving van Zuid Limburg is binnen handbereik. Een aanrader voor vriendengroepen die actief en gezellig willen bezig zijn.

Niet voor herhaling vatbaar!

Gerda
4-6-2012

Het zag er leuk uit ,aan de buitenkant, eenmaal binnen viel het letterlijk en figuurlijk VIES tegen 1 werkende douche voor 21 personen. Overal spinnenwebben, vieze vloeren en in de keuken was er eigenlijks niets te vinden wat schoon was. Een stinkende vaatwasser,vuil bestek en serviesgoed ,vette pannen en ga zo maar door. Wij zijn niet veeleisend,maar zo kan je een accommodatie eigenlijk niet verhuren

Dit nooit meer

mirjam
22-4-2012

Van de buitenkant ziet het er schattig uit. Maar het is VIES !!!!

Wij waren met 26 mensen en dan is het aan de krappe kant, maar dat is het ergste niet. Het was er ronduit smerig. De vloer was smerig, de keuken was VET. Het keukengerei wat waarschijnlijk in tijden niet was gebruikt omdat er minder mensen dan 26 ervan hadden gebruik gemaakt was VIES. Er ontstond brand bij het koken; bij nader onderzoek bleek dat de afzuiginstallaties vol zwart en koolstofbollen zaten, ECHT SMERIG ! Er waren maar 2 douches, waarvan 1 onbruikbaar en dat voor 28 mensen ! Er waren maar 2 badkamerTJES en 4 toiletten, waarvan 1 onbruikbaar. ALLES PEKTE ! Overal zaten vieze electriciteitsnoertjes en ik moet eerlijk zeggen dat we het voor geen meter vertrouwden. Dus dan maar zelf schoonmaken, maar ja, de stofzuiger was niet te gebruiken. Dus uiteindelijk hebben we de vloer maar geveegd, de toiletten gesopt. De spellenkast was een grote zooi, en ook nog verschrikkelijk smerig. Prijs/kwaliteitsverhouding was ver

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Op de Hopschet in Vijlen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Op de Hopschet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.