Camping Minicamping Voncken

8,8

22 reviews over Camping Minicamping Voncken in het Nederlands

Super!!

Dick en Kuuk Broekema, 15-12-2017

De plekken zijn ruim en hebben allemaal een wijds uitzicht op de prachtige omgeving.

Je zit hier in het mooiste stukje Limburg! Onze kinderen en kleinkinderen vinden het hier ook geweldig. Die maken dan gebruik van de vakantiewoning, die gerenoveerd is, ruim en mooi ingericht, echt ideaal: uitzicht fantastisch - fijne zitkamer - vloerverwarming, van alle gemakken voorzien.

Sinds we het 10 jaar geleden hebben ontdekt gaan we hier elk jaar weer naar toe, het verveelt nooit!!

Plaatsen met zeer moo uitzicht.

Guus, 22-8-2017

Het uitzicht vanaf de camping, de wandel en fietsmogelijkheden zijn in dit gebied geweldig. Het sanitair op de camping is schoon maar wel gedateerd.

overweldigend mooi uitzicht

Fam. Bos, 22-7-2017

We hebben bijna twee weken genoten van een overweldigend mooi uitzicht vanaf plekje 12 op het bovenste terras van de camping. Adembenemende zonsondergangen, zo vanonder de luifel te zien. Hele mooie omgeving, we hebben heerlijk gewandeld. We hebben nog lang alles niet gezien en komen zeker terug. De camping was keurig netjes, schoon sanitair (met wc-papier!). We kunnen iedereen deze camping aanbevelen

Geweldig!

Romy Grotenhuis, 16-7-2017

Wat een heerlijke camping! Het landschap is enorm. De kampeer plekken zijn heel goed gelegen en elke plek heeft uitzicht. Wij zaten op plek 15 en wat was dat heerlijk! Wel veel beestjes door het vochtige warme weer. De familie is ook heel gastvriendelijk en de boer werkt enorm hard van vroeg tot laat. Wandelen is hier ook perfect. Voor zonder of met kinderen een aanrader! Veel leuke tentjes en stadjes/ dorpjes in de buurt en het drie landen punt.

Wij zijn heerlijk tot rust gekomen hier en gaan zeker nog wel een keer terug!

Super mooie plek

Fam Ros, 1-5-2017

In het vakantiehuis van de fam voncken is het super genieten! Alles ziet er keurig uit en het huis ligt in een gele mooie omgeving met schitterend uitzicht. Je kan er heel veel wandelingen maken.

Eigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij.

Zo'n rust en wat een omgeving. Met twee honden geen probleem. Houd rekening met de ligging halverwege de heuvel, je moet altijd behoorlijk omhoog of omlaag vanuit de camping. Sanitair was schoon maar niet in heel ruime mate aanwezig. Je zit op een boerenbedrijf dus van vroeg tot laat wat beweging en geluid op het erf. Prachtig uitzicht. Wanneer je een rustige caravanplaats zoekt met mooi uitzicht en schoon sanitair dan ben je hier op het goede adres

Hele mooie vakantie plek!

Familie Ros, 7-5-2016

De camping van de familie Voncken ligt in een schitterende omgeving. Voor mensen zonder kinderen is het een heerlijke rustige omgeving waar je hele mooie wandelingen kunt maken,maar ook voor mensen met kinderen is het een geweldige camping! Kinderen mogen helpen op de boerderij als zij dit leuk vinden.

In de omgeving zijn Vaals, Aken en Maastricht mooie steden om te bezoeken.

De familie Voncken heeft ook een hele mooie ( net vernieuwde ) vakantiewoning. Echt een aanrader!!

Elhorst, 7-10-2015

wij waren het jaar daarvoor ook al eens op deze kamping geweest en dat is zeer goed bevallen.Dus dit jaar weer ook nu is het prima bevallen. Mooi uitzicht en hele vriendelijke mensen als je wat wil weten willen ze je alles uitleggen. Het is wel een bedrijf dat in werking is dus de boer is gewoon aan het werk, wij hebben dat niet als hinderlijk ervaren.

Mooie omgeving om te wandelen.

nog steeds goed vertoeven

Ellie Roosjen, 23-9-2015

Wij hebben nu voor het 3e jaar achter elkaar bij de familie Voncken de vakantie doorgebracht. Hartelijk ontvangst, ondanks hun harde werken is er tijd voor een vraag of praatje.

Sanitair wordt netjes schoongemaakt.

Prachtig uitzicht, goed uitgangspunt om te wandelen(d.m.v. de gekleurde paaltjes en de kaart die je hiervoor kunt aanschaffen kun je alle kanten uit wandelen)

Campingplaatsen zijn zo georiënteerd dat iedereen uitzicht heeft over de heuvels en het dorp Epen. Er zijn genoeg mogelijkheden voor de kinderen om mee te werken op de boerderij, koeien voeren, meerijden op de tractor, koeien naar en van de wei halen...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Voncken in Vijlen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Voncken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Voncken scoort een 8.75 uit 10 op basis van 22 reviews.