Vakantiepark Landal Reevallis

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

186 reviews over Vakantiepark Landal Reevallis

• 8Wilma06-11-2020

Mooi vakantieverblijf in een Superomgeving.

We zijn net terug van een midweek in Zuid Limburg. 4 dagen verbleven we in dit park. Het is er rustig met een prachtige ligging. Huisje 47 was een keurig klein maar knus huisje. Voor een vakantieverblijf zeer zeker groot genoeg. Het is voorzien van 2 toiletten, waarvan 1 op de bovenverdieping. Dat is erg fijn. 3 prima slaapkamers met opgemaakte bedden. Meubels waren keurig en nieuw. In de keuken was ruim voldoende kookgerei en dergelijke aanwezig Het huisje was schoon. Omgeving is prachtig. We hebben er erg van kunnen genieten mede dankzij het mooie weer. Helaas door de corona was er geen horeca open maar er was een Hotel-restaurant in Vijlen die ons een heerlijke maaltijd bezorgde waardoor we het gevoel hadden toch "uit eten "te zijn. In de omgeving kun je prachtig wandelen en fietsen (E-bike). Er zijn verder geen faciliteiten aanwezig behalve een receptie met vriendelijk personeel. Kortom een prima park!! We komen zeker terug.

• 3Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in oktober 2020

• 10Jans bandsma25-05-2020

Geweldig komen al 27 jaar

Elkjaar weer even geweldig en rust op het park een zeer goed en aan beveling voor ieder die van rust en ruimte houd

• 8Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2019

• 2019
    8Debbie29-04-2019

Leuk weekje gehad met het gezin

Wat een heerlijk rustig park. Ondanks dat wij parken met veel meer faciliteiten van landal gewent zijn hebben we een heerlijk weekje gehad. Goede uitvalswegen in de omgeving naar leuke plekken. We mochten lekker zwemmen etc. Bij landal hoog vaals zo'n 10 minuutjes verder op. En we hebben gewoon lekker genoten van de rust. Ook onze meiden van 9 hebben het prima gehad.

Goed en net huisje, schoon, leuk ingericht en alles bij de hand.

Omdat wij het gewent zijn misten we de faciliteiten wel echt een beetje. Maar als je van rust houdt en niet te veel om je heen is dit een super park.

De dame bij de receptie was erg vriendelijk en gaf de nodige uitleg.

We vonden het verblijf wat aan de prijzige kant gezien er op fietshuur na niets is . Maar dat mocht ons plezier niet in de weg staan. Al boeken we de volgende keer voor hetzelfde geld wel graag een wat uitgebreider park.

• 7Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 6Sandra10-03-2019

Super uitzicht met “opgeknapte” huisjes.

Erg mooi gelegen park en een goede uitvalsbasis voor diverse activiteiten met grote kinderen. Wij hadden een mooi opgeknapt huisje, maar deze liet helaas wat dingen te wensen over. Badkamer tocht enorm en verwarming werkt slecht en is daardoor niet warm te krijgen. Probleem bekend volgens receptie, maar erg vervelend bij koude dagen. Ook de ramen in de keuken tochten en daar komt bij regen water naar binnen.

De leidingen van de verwarmingen zijn of oud of slecht ontlucht, maar tikken de hele nacht en dag door, ook als de verwarming omlaag is gezet. Al met al zijn we dus een beetje op het verkeerde been gezet met “opgeknapte” huisjes. De staat van het algehele onderhoud is slecht, maar ze zijn wel erg mooi ingericht met een mooie keuken. Wij hebben op de andere parken betere “oude” huisjes gehad.

• 4Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 1Kim10-03-2019

Wakker liggen door dieren in de nok!

Wij verblijven hier nu een weekendje in 1 van de 2 persoons huisjes. Huisje zelf niks mis mee. Maar doe geen ook dicht. Er zit een kleine nok boven het huisje die vanaf binnen niet toegankelijk is maar daar hoor ik de hele nacht getrippel en geluiden van een dier, doe geen ook dicht de ventilator door dat beest ook telkens aan. Niet Prettig dat er wat boven m’n kop rondloopt!!!!

• 1Onderkomen

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    10Michel en Jackie10-12-2018

altijd heerlijk om heen te gaan

Geweldig park waar we al meer dan 15 jaar komen, nu weer eens in een 4BL huisje geweest, echt superschoon en prachtig uitzicht. Ontvangst is altijd allerhartelijkst en de omgeving echt prachtig, we hebben alweer voor de volgende keer geboekt!

• 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 9T.P. van Bommel14-11-2018

Leuk huisje, rustig park, prachtig gelegen.

We hadden huisnumner 50. Klein, maar knus huisje. Keurig netjes en schoon. Het huisje was voorzien van nieuwe keuken, nieuw sanitair en nieuwe meubels. De slaapkamers boven zijn klein, maar verder prima. Er is 1 doucheruimte beneden. Klein, maar netjes. Beneden en boven een toilet. Boven in de toiletruimte is ook een wasbak. Prima om te wassen en tanden te poetsen. Wij vonden het een prettig klein park, prachtig gelegen en dichtbij Vaals en Aken. Prachtige wandelmogelijkheden. Dik tevreden.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 8Margreet Potjes20-09-2018

Prachtig!

Prachtig klein opgezet park. Echt voor rustzoekers! Park ligt erg centraal en als je voor een huisje kiest met uitzicht, hoef je eigenlijk niet meer weg. Het is prachtig! Receptie is ontzettend vriendelijk, we voelden ons meteen welkom. Wat we wel jammer vonden is dat het huisje niet schoon was. Het park zelf is erg goed onderhouden en schoon. Wij komen volgend jaar zeker weer terug!

Gereisd met partner in september 2018

• 8M Stolk17-09-2018

Keurig park

Keurig park, goede uitvalbasis voor activiteiten in de omgeving.

• 6Activiteiten

Gereisd met partner in januari 2016

• 6Fam. V.d. E.05-08-2018

Nooit meer in de zomermaanden

De afgelopen week waren wij in Landal Reevallis. Wij komen hier al jaren omdat het een heerlijk rustig park is, mooi gelegen en je hiervandaan alle kanten op kunt. Helaas zaten wij tussen gezinnen uit Dubai. Zij zitten hier voor meerdere weken i.v.m medische controles in Uni Kliniek Aachen. Al vele jaren zitten deze gezinnen in Landal Hoog Vaals, zie de reviews, maar helaas nu dus ook in Reevallis. Dit betekent een hoop herrie, niet alleen overdags maar ook 's avonds laat. Alle deuren staan in de huisjes open, ook de voordeuren. Bovendien wordt er zo kwistig met oliën gesprenkeld dat alle huizen rondom in de stank zitten. Klagen over geluidsoverlast bij de receptie helpt even maar na een paar dagen gaat de herrie gewoon weer door. Wees dus gewaarschuwd en ga niet meer naar dit park in juli en augustus! Dit zijn de maanden dat deze mensen hier aanwezig zijn.

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen