Vakantiehuis Hoeve Termoere

Meer vakantiehuisinfo

2 reviews over Vakantiehuis Hoeve Termoere

• 10middelwijk31-07-2012

prachtige omgeving, vriendelijke ontvangst

hoeve termoere is een prima locatie voor een geweldige vakantie in limburg. maastricht vlakbij, een heerlijke winkelstad, vaals is gezellig, valkenburg goed voor een leuke middag, de omgeving van hoeve termoere is zeer bijzonder.

Met oudere kinderen

• 5Herman C09-08-2010

Weinig voor weinig geld

Mijn ouders huurden Cottessen 8b, voor 6 personen. De ruimte die je hebt met 4 volwassenen en 2 kids is echter zeer beperkt. Van de 3 slaapkamers is er maar 1 met een gewoon bed, de andere 2 hebben of een stapelbed of een zelfgemaakte hoogslaper. Niet echt gezellig als je niet als stel naast elkaar kan liggen. De inrichting kan het beste beperkt en gedateerd genoemd worden. De ligging van de hoeve is werkelijk prachtig in Cottessen, alleen zie je er helemaal niets vanuit het huisje er van. De binnenplaats is namelijk aan 3 kanten ingeklemd door de hoeve, en je kijkt uit richting de heuvel en camping Cottessen. Werkelijk doodzonde. De oude ramen zijn klein, dus binnen is het wat donker. Voor wandelaars zou het beter geschikt kunnen zijn dan gezinnen met kleine kinderen, vanwege de beperkte ruimte binnen. Bij regen vlieg je tegen de muren op. Onze kids mochten overigens wel van het zwembad van de camping gebruik maken, gelukkig. 1 voordeel; de verhuurprijs was in lijn met de kwaliteit.

Met jonge kinderen

0 tips over Vakantiehuis Hoeve Termoere