Vakantiehuis Gene Zijde

Vakantiehuis
Vakantiehuis Gene Zijde
8,2

3 reviews over Vakantiehuis Gene Zijde in het Nederlands

Goed, maar onzeker of we hier terugkomen.

Judith Brandon
31-8-2018

Wel goed:

prachtige ligging met schitterend uitzicht

voldoende privacy

huisje Lousberg 5 pers. was goed ingericht.

grastuin met tafel en stoelen buiten is afgeschermd (ook uitzicht)

Minder goed:

het is hier stiltegebied maar er vliegen regelmatig helicopters over

's morgens vroeg jagers!

's morgens vroeg vreemde knallen (door de dakgoot?). We konden niet traceren waar het vandaan kwam maar werden er iedere ochtend wakker van.

Prima vakantiehuis maar niet voor kinderen

Familie Viering
12-8-2018

Wij zaten in huisje Lousberg 6 personen. Genoeg ruimte, keurig ingericht, en zeer schoon. Enkele ramen zelfs voorzien van horren. Fijne douche en prima uitgeruste keuken. Geweldig uitzicht vanaf terras. Prachtige natuur ideaal voor wandelaars en natuurliefhebbers. België op steenworp afstand. Ook leuk: Valkenburg met grotten (Mergelrijk, Fluwelengrot, Catacomben) Lasergamen en zomerrodelen bij Agogo, ruïnes bekijken. Zwemmen bij Mosaqua, ritje met de Miljoenenlijn (stoomtrein), boscafe Hijgende Hert.

Nadelen:

-niks te doen voor kinderen (ook niet op de bijbehorende minicamping)

-geen zonwering aan de zuidzijde (bij 35 graden....) waardoor het ondanks de witte muren toch erg warm wordt in het huisje.

-weinig opbergruimte boven en beneden

-terras niet afgeschermd van huisje ernaast, hierdoor weinig privacy.

Leuke week gehad maar wegens gebrek aan kindervermaak zoeken wij volgend jaar toch de camping (weer) op.

Genieten van de rust en de prachtige natuur!

Fam.Barkhuysen-Tacke
13-3-2011

Wij hebben een midweek in één van de vakantiewoningen van Gene Zijde gelogeerd en zijn erg enthousiast.Nu lag 'ons' huis "Landlust" dan ook wel op een schitterende locatie.Rondom uitzicht op weilanden en bossen en zelfs in de verte de Belgische Ardennen! Het huisje troffen we superschoon aan en gezellig ingericht. Een fijne keuken met openslaande deuren naar een terras.Vanwaar je zo de weilanden in loopt.Helaas voor de kinderen geen dvd speler , maar we kwamen natuurlijk ook voor de wandelingen.En dan zit je daar goed.

Restaurants genoeg, het Hijgend Hert is een aanrader er is tevens een kinderboerderijtje.Ook diverse uitstapjes te maken zoals zwembad Mosaqua (dat wel een opknapbeurt kan gebruiken maar de kinderen hebben genoten),grotten in Valkenburg, drielandenpunt, Belgie,etc

Bij aankomst hing er een briefje voor ons dat de sleutel in de deur zat en we hebben ons zelf binnen gelaten. We zijn door de eigenaars wat dat betreft erg vrij gelaten!Van de boerderij niets gezien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gene Zijde in Vijlen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gene Zijde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.