Vakantiehuis Gene Zijde

VakantiehuisWeer vandaag28°17°
Vakantiehuis Gene Zijde

1 review over Vakantiehuis Gene Zijde in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Genieten van de rust en de prachtige natuur!

Fam.Barkhuysen-Tacke
13-3-2011

Wij hebben een midweek in één van de vakantiewoningen van Gene Zijde gelogeerd en zijn erg enthousiast.Nu lag 'ons' huis "Landlust" dan ook wel op een schitterende locatie.Rondom uitzicht op weilanden en bossen en zelfs in de verte de Belgische Ardennen! Het huisje troffen we superschoon aan en gezellig ingericht. Een fijne keuken met openslaande deuren naar een terras.Vanwaar je zo de weilanden in loopt.Helaas voor de kinderen geen dvd speler , maar we kwamen natuurlijk ook voor de wandelingen.En dan zit je daar goed.

Restaurants genoeg, het Hijgend Hert is een aanrader er is tevens een kinderboerderijtje.Ook diverse uitstapjes te maken zoals zwembad Mosaqua (dat wel een opknapbeurt kan gebruiken maar de kinderen hebben genoten),grotten in Valkenburg, drielandenpunt, Belgie,etc

Bij aankomst hing er een briefje voor ons dat de sleutel in de deur zat en we hebben ons zelf binnen gelaten. We zijn door de eigenaars wat dat betreft erg vrij gelaten!Van de boerderij niets gezien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gene Zijde in Vijlen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gene Zijde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Gene Zijde scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.