Vakantiehuis De Heerlijkheid Vijlen

138 reviews over Vakantiehuis De Heerlijkheid Vijlen in het Nederlands

Een dikke 10 voor alles

Familie van Hout
14-11-2018

Prachtig huis met oog voor details. De gast vrijheid van Bas, Jeanette en Boy was geweldig. een echte aanrader!

Heerlijk verblijf! Prachtige omgeving.

Remmelt de Koff
11-11-2018

Heerlijk verblijf. Vriendelijk en gastvrij ontvangen door Jeanette, Bas en Boy.

Openhaard was al aangemaakt door Bas en een heerlijke fles wijn stond klaar. Het huisje Hans en Grietje is zelfs nog mooier dan de foto’s op de website van de heerlijkheid. Echt een knus en gezellig huisje waarin alle luxe aanwezig is. Onze hond Pluk heeft ook erg genoten van dit verblijf. Een wandeling door het bos naar het hijgende hert is een geweldige route. Prachtige slaapkamer beneden met een heerlijk tweepersoons bed.

Of we terug komen? Jazeker!

Geweldig

Mevlut (PI)
6-11-2018

Fantastische locatie en een geweldig onderkomen. Alles netjes en goed verzorgd. Gastheer Bas en Jeanette super vriendelijk en hulpzaam. Onder genot van een drankje gesproken over toevalligheden in het leven. Hier komen we zeker weer terug.

Top locatie, top gastheer/gastvrouw!

AnitaB
31-10-2018

Prachtig 'nazomer-weekend' genoten in het grote Lomberg, met vier vriendinnen. Wat een 'heerlijkheid'! Buiten met een glas wijn, tot de zon onder ging, haardje aan, lekker gegeten en genoten van de gastvrijheid die Bas en Jeannette ons boden. Al met al een top 'verwen' weekend met fijne mensen, perfecte gastheer/gastvrouw en een prachtige omgeving!

Prachtige huisje en omgeving!

Jolanda
18-8-2018

Prachtig huisje op een top locatie.

"Hans en Grietje" huisje zeer sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien. Gastvrije eigenaren en lieve honden.

Veel te beleven in de omgeving, voor jong en oud en veel mooie wandelroutes aanwezig. Zeker een plek om nog een keer naar terug te gaan.

lekker weekend gehad en erg genoten .

Ron en Hanneke
22-5-2018

zeer gastvrij onthaal op een prachtige locatie.

Een plekje waar alles klopt!!

Familie Overbeek
12-2-2018

Deze locatie Overtreft alle verwachtingen en en de gastvrijheid wordt hier op subtiele wijze met een hoofdletter geschreven.

Onvoorstelbaar goed

Jan en Dorret Gout
24-11-2017

Dit wordt een groot compliment voor dit vakantiehuis. Wat een geweldige plek. Wij hadden het geluk om in het Hans en Grietje huisje te kunnen verblijven.

Wat een mooie plek, wat een pareltje. De eigenaren die je zo hartelijk welkom heten, dat je je ook meteen thuis voelt. Je zo vertrouwen dat we dagelijks, hun lieve labrador Boy, zo maar mochten meenemen. Geweldig. En dan dat snoeperige huisje, waar echt alles aanwezig is voor een heerlijk ontspannen moment in je leven. Wij gaan zeker nog terug komen!

Ontzettend genoten!

Familie Kobes
30-8-2017

Wat een fantastische plek, een huis vol sfeer en karakter, lieve en gastvrije eigenaren Bas en Jeannette en dan die lieve hond Boy en gezellige kip! Wij hadden ons eerste familieweekend en we hadden geen betere plek kunnen treffen!

De omgeving is ook zeer de moeite waard (wandelen, mountainbiken, leuke eetgelegenheden nabij, met de auto naar Gulpen etc.), maar een verblijf in en rond het huis is alleen al voldoende voor een onvergetelijke ervaring.

Wij hebben volop genoten en komen graag nog een keer terug!

Heerlijk!

Karen
12-8-2017

Wat een mooie vakantieweek hebben wij in Vijlen in het Hans&Grietje huisje gehad! We hebben genoten van het vakantiehuisje, het gezelschap van de eigenaren en hun hond en kip en de omgeving. Het huisje en de omgeving waren nóg mooier dan op de foto's op de website. We zullen zeker nog een keertje terugkomen, een week was echt te kort!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Heerlijkheid Vijlen in Vijlen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Heerlijkheid Vijlen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.