Vakantiehuis De Heerlijkheid Vijlen

133 reviews over Vakantiehuis De Heerlijkheid Vijlen in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

lekker weekend gehad en erg genoten .

Ron en Hanneke
22-5-2018

zeer gastvrij onthaal op een prachtige locatie.

Een plekje waar alles klopt!!

Familie Overbeek
12-2-2018

Deze locatie Overtreft alle verwachtingen en en de gastvrijheid wordt hier op subtiele wijze met een hoofdletter geschreven.

Onvoorstelbaar goed

Jan en Dorret Gout
24-11-2017

Dit wordt een groot compliment voor dit vakantiehuis. Wat een geweldige plek. Wij hadden het geluk om in het Hans en Grietje huisje te kunnen verblijven.

Wat een mooie plek, wat een pareltje. De eigenaren die je zo hartelijk welkom heten, dat je je ook meteen thuis voelt. Je zo vertrouwen dat we dagelijks, hun lieve labrador Boy, zo maar mochten meenemen. Geweldig. En dan dat snoeperige huisje, waar echt alles aanwezig is voor een heerlijk ontspannen moment in je leven. Wij gaan zeker nog terug komen!

Ontzettend genoten!

Familie Kobes
30-8-2017

Wat een fantastische plek, een huis vol sfeer en karakter, lieve en gastvrije eigenaren Bas en Jeannette en dan die lieve hond Boy en gezellige kip! Wij hadden ons eerste familieweekend en we hadden geen betere plek kunnen treffen!

De omgeving is ook zeer de moeite waard (wandelen, mountainbiken, leuke eetgelegenheden nabij, met de auto naar Gulpen etc.), maar een verblijf in en rond het huis is alleen al voldoende voor een onvergetelijke ervaring.

Wij hebben volop genoten en komen graag nog een keer terug!

Heerlijk!

Karen
12-8-2017

Wat een mooie vakantieweek hebben wij in Vijlen in het Hans&Grietje huisje gehad! We hebben genoten van het vakantiehuisje, het gezelschap van de eigenaren en hun hond en kip en de omgeving. Het huisje en de omgeving waren nóg mooier dan op de foto's op de website. We zullen zeker nog een keertje terugkomen, een week was echt te kort!

Heerlijk

Fam bakker
5-8-2017

Een geweldige locatie, mooie uitvalsbasis voor te wandelen&stadjes te bekijken maar vooral niets moet alles mag!

In woorden niet te omschrijven hoe mooi het is!

Marieke van Steenbergen
11-7-2017

Fantastische locatie, prachtig huis (wij verbleven in de Lomberg), lieve gastheer, gastvrouw en gasthond, alles perfect!! Je moet het zelf zien en ervaren, het is nóg mooier als op de foto's! Gewoon gaan!! Wij gaan absoluut nog een keer (of vaker) terug!

Sprookje wordt werkelijkheid

Raymond
7-6-2017

En dan zit je in een "Hans & Grietje" huisje en dan blijkt alles beter dan wat je er over gelezen hebt....onze verwachtingen werden overtroffen. Wat een fantastische locatie, uitzichten, een echt jnus en comfortabel huisjes en de warme oprechte aandacht (en gezelligheid) van Jeannette en Bas...kortom het optimale genieten.

Alles klopte...........en dan is Zuid-Limburg meteen wel heel erg mooi!

Voor de 3e keer!

Arno Bakker
19-5-2017

Voor de derde keer te gast in de Heerlijkheid van Boy, Jeanette, en Bas. Het voelt elke keer weer als thuiskomen. En ja het huis en de omgeving samen met Boy, de kippen, en de koeien voor de deur zorgen ervoor dat je helemaal tot rust kan komen. Echt een aanrader!

Heerlijk

wapenaar
9-4-2017

Prima accommodatie met een prachtig uitzicht. Vanuit de Heerlijkheid zo naar buiten en wandelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Heerlijkheid Vijlen in Vijlen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Heerlijkheid Vijlen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Heerlijkheid Vijlen scoort een 9.73 uit 10 op basis van 133 reviews.