Vakantiehuis De Heerlijkheid Vijlen

143 reviews over Vakantiehuis De Heerlijkheid Vijlen

• 2019
    10Murielle de Landsheer30-08-2019

Geweldig!!

Heerlijk verblijf gehad bij hele vriendelijke en gastvrije Bas en Jeannette en hond Boy. Super!! Veel tips gekregen om te doen. Wat een prachtige omgeving! Heerlijk wandelen en leuke steden in de buurt. Huisje Hans en Grietje is geweldig ook met onze labrador Sam.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Tjerk03-06-2019

Fenomenaal.

Wat een huis. Wat een tuin/terras. Wat een uitzicht. Wat een gastvrijheid. Oh Boy...!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Roderick28-05-2019

Parel in het Limburgse heuvelland!

Ons verblijf in 'Hans en Grietje' was geweldig! Alle ingrediënten om tot rust te komen zijn volop aanwezig bij De Heerlijkheid. Een super gezellig en knus ingericht vakwerkhuis (incl. goede bedden!) in het mooie Limburgse heuvelland. 's-Ochtends lekker ontbijten op het terras in de tuin, genietend van de natuur en de uitzichten. En 's-avonds met een boek en een goed glas wijn relaxed zitten voor de open haard. In de nabije omgeving zijn er ook voldoende mogelijkheden om sportief bezig te zijn maar we hebben ook regelmatig het Bourgondische leven geproefd bij één van de vele cafeetjes, herbergen en restaurants. Jeannette en Bas weten hun gasten te verrassen en hebben ons verblijf in De Heerlijkheid tot een mooie en blijvende herinnering gemaakt. Wij komen gegarandeerd terug!

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Bert de Gans05-01-2019

Logren in de De Heerlijkheid is Limburg Beleven!

Een onvergetelijke ervaring van boeking tot vertrek! Hier boek je niet een accommodatie, maar Belevenis! Bas en Jeannette trokken alles uit de kast om het ons naar de zin te maken. Niets leek hun te veel om ons te laten genieten van de accommodatie en van de schitterende omgeving. Wij waren met gezin (drie generaties) in De Lomberg. Wat een heerlijke ambiance, ruime living met uitkijk over glooiend landschap, keuken van alle gemakken voorzien en heerlijke bedden. De foto’s op de website geven goede indruk van de sfeer. ‘S-avonds lekker bij de open haard met een wijn van buurman St. Martinus. Wat het uniek maakte is dat Bas ons meevroeg voor een wandeling door het Geuldal. Zo kom je wandelend op plekken waar je anders niet komt. Regelmatig komt de gastheer informeren of we nog iets nodig hebben, zo gastvrij! Voor de kleinkinderen was de mogelijkheid om gratis gebruik te maken van het zwembad van Landal een feest. Kortom top!

Gereisd met vrienden in december 2018

• 2018
    10Familie van Hout14-11-2018

Een dikke 10 voor alles

Prachtig huis met oog voor details. De gast vrijheid van Bas, Jeanette en Boy was geweldig. een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in november 2018

• 10Remmelt de Koff11-11-2018

Heerlijk verblijf! Prachtige omgeving.

Heerlijk verblijf. Vriendelijk en gastvrij ontvangen door Jeanette, Bas en Boy. Openhaard was al aangemaakt door Bas en een heerlijke fles wijn stond klaar. Het huisje Hans en Grietje is zelfs nog mooier dan de foto’s op de website van de heerlijkheid. Echt een knus en gezellig huisje waarin alle luxe aanwezig is. Onze hond Pluk heeft ook erg genoten van dit verblijf. Een wandeling door het bos naar het hijgende hert is een geweldige route. Prachtige slaapkamer beneden met een heerlijk tweepersoons bed. Of we terug komen? Jazeker!

Gereisd met partner in november 2018

• 10Mevlut (PI)06-11-2018

Geweldig

Fantastische locatie en een geweldig onderkomen. Alles netjes en goed verzorgd. Gastheer Bas en Jeanette super vriendelijk en hulpzaam. Onder genot van een drankje gesproken over toevalligheden in het leven. Hier komen we zeker weer terug.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 10AnitaB31-10-2018

Top locatie, top gastheer/gastvrouw!

Prachtig 'nazomer-weekend' genoten in het grote Lomberg, met vier vriendinnen. Wat een 'heerlijkheid'! Buiten met een glas wijn, tot de zon onder ging, haardje aan, lekker gegeten en genoten van de gastvrijheid die Bas en Jeannette ons boden. Al met al een top 'verwen' weekend met fijne mensen, perfecte gastheer/gastvrouw en een prachtige omgeving!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 10Jolanda18-08-2018

Prachtige huisje en omgeving!

Prachtig huisje op een top locatie. "Hans en Grietje" huisje zeer sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien. Gastvrije eigenaren en lieve honden. Veel te beleven in de omgeving, voor jong en oud en veel mooie wandelroutes aanwezig. Zeker een plek om nog een keer naar terug te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Ron en Hanneke22-05-2018

lekker weekend gehad en erg genoten .

zeer gastvrij onthaal op een prachtige locatie.

Gereisd met vrienden in mei 2018

6 tips over Vakantiehuis De Heerlijkheid Vijlen

• Jolanda BV, 18-08-2018

Continium, Kerkrade voor kinderen erg leerzaam en interessant. Eyserhalte, delicatessenzaak in Eys Hoeve Scholtissenhof,Bocholtz voor heerlijke vlaai, wafels en ijs Wijndomein St. Martinus Wandelen langs het Geuldal

• Esther Feenstra, 16-06-2015

Bezoek zeker het Geuldal. De omgeving is daar adembenemend.

• Nenskok, 18-05-2016

Wijnproeverij St Martinus Wandeling bij 't Hijgend Hert Wandeling vanaf Buitenlust IJssalon naast Rabobank in Vaals Bezoek aan Margraten (USA cemetery) Bij minder weer de Mergelland autoroute

0 vragen over Vakantiehuis De Heerlijkheid Vijlen

Vakantiehuis De Heerlijkheid Vijlen info