Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

147 Reviews over De Heerlijkheid Vijlen

• 10Romy27-09-2021

Aan alles was gedacht!

Afgelopen zomer hebben wij voor de eerste keer een bezoek gebracht aan het prachtige vakantie vakwerkhuis 'De Lomberg' van de Heerlijkheid Vijlen. We werden hartelijk ontvangen door Bas en Jeanette en natuurlijk Boy (de hond). Samen met onze familie hebben wij genoten van de heerlijke rustige plek met diverse uitvalswegen voor leuke activiteiten. Het huis (met zeer groot terras) ligt op een prachtige heuvel met vrij uitzicht en is van alle gemakken voorzien! Ook hebben we tot laat kunnen genieten van deze bijzondere plek met een kampvuurtje op ons eigen terras! In een woord fantastisch! Wij komen zeker nog een keer terug.

• 10Ruimte
  • 10Esther06-02-2021

GE-WEL-DIG!!

Echt in één woord geweldig! Het Hans & Grietje huisje, de omgeving, de rust en ruimte, en zéker de gastheer, -vrouw en -hond zijn allemaal fantastisch. Eigenlijk moet ik dit helemaal niet zo hard roepen want dan zit het nóg sneller volgeboekt en duurt het nog langer voordat we weer terug kunnen. Want dat gaan we zeker! Het begon al tijdens het mailcontact met Jeannette. Ontzettend vriendelijk en gastvrij. Bij aankomst in het huisje kregen we een uitgebreide vriendelijke rondleiding en stond er een heerlijke fles wijn voor ons klaar. Hij verontschuldigde zich dat hij de haard nog niet voor ons had aangestoken omdat hij niet wist hoe laat we precies aan zouden komen. Iedere dag vroeg hij of nog haardhout nodig hadden en of we lekker geslapen hadden. Verder kregen we wandel- en wijntips, super! En ook onze hond kreeg alle aandacht! Echt GEWELDIG!

• 9Martine Brabers-vermeer15-12-2020

Topverblijf

Heel vriendelijke ontvangst met een zeer grondige uitleg.,door de eigenaaar.in dit prachtige huis ontbrak het aan niets zowel in keuken/zitkamer was alles aanwezig voor een perfect weekend.Ik was uitgenodigd door mijn zoon en schoondochter met hun gezin.Was zo ontzettend genieten,heerlijke wandelingen gemaakt en samen genoten van een fijne kachel.Dank jullie allen die dit mogelijk hebben gemaakt.

• 10Willie Horden28-02-2020

Genieten met een hoofdletter G

Dit is echt genieten met een hoofdletter (en zachte) G. Het Hans & Grietje huisje geeft je al snel het thuis gevoel. Het is van alle gemakken voorzien om heerlijk even weg te zijn van de drukte van alle dag. In de omgeving is genoeg te doen en ook voor de inwendige mens zijn er voldoende mogelijkheden. Even wandelen naar Wijngaard St. Martinus voor een kleine proeverij of wat verder door naar Het Hijgend Hert voor een stevig wild menu. Het is allemaal makkelijk te bereiken vanaf de Heerlijkheid. En dan heb ik het nog niet gehad over de eigenaren Bas en Jeannette (en Boy), vriendelijkheid ten top en denk je dat je 's avonds terug komt in een koud huisje, heeft Bas alweer het haardvuur aangemaakt en kan je met een afzakkertje nog even heerlijk in de vlammetjes staren.

Heerlijke midweek en zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Murielle de Landsheer30-08-2019

Geweldig!!

Heerlijk verblijf gehad bij hele vriendelijke en gastvrije Bas en Jeannette en hond Boy. Super!! Veel tips gekregen om te doen. Wat een prachtige omgeving! Heerlijk wandelen en leuke steden in de buurt. Huisje Hans en Grietje is geweldig ook met onze labrador Sam.

• 10Tjerk03-06-2019

Fenomenaal.

Wat een huis. Wat een tuin/terras. Wat een uitzicht. Wat een gastvrijheid. Oh Boy...!

• 10Roderick28-05-2019

Parel in het Limburgse heuvelland!

Ons verblijf in 'Hans en Grietje' was geweldig! Alle ingrediënten om tot rust te komen zijn volop aanwezig bij De Heerlijkheid. Een super gezellig en knus ingericht vakwerkhuis (incl. goede bedden!) in het mooie Limburgse heuvelland. 's-Ochtends lekker ontbijten op het terras in de tuin, genietend van de natuur en de uitzichten. En 's-avonds met een boek en een goed glas wijn relaxed zitten voor de open haard. In de nabije omgeving zijn er ook voldoende mogelijkheden om sportief bezig te zijn maar we hebben ook regelmatig het Bourgondische leven geproefd bij één van de vele cafeetjes, herbergen en restaurants. Jeannette en Bas weten hun gasten te verrassen en hebben ons verblijf in De Heerlijkheid tot een mooie en blijvende herinnering gemaakt. Wij komen gegarandeerd terug!

• 10Bert de Gans05-01-2019

Logren in de De Heerlijkheid is Limburg Beleven!

Een onvergetelijke ervaring van boeking tot vertrek! Hier boek je niet een accommodatie, maar Belevenis! Bas en Jeannette trokken alles uit de kast om het ons naar de zin te maken. Niets leek hun te veel om ons te laten genieten van de accommodatie en van de schitterende omgeving. Wij waren met gezin (drie generaties) in De Lomberg. Wat een heerlijke ambiance, ruime living met uitkijk over glooiend landschap, keuken van alle gemakken voorzien en heerlijke bedden. De foto’s op de website geven goede indruk van de sfeer. ‘S-avonds lekker bij de open haard met een wijn van buurman St. Martinus. Wat het uniek maakte is dat Bas ons meevroeg voor een wandeling door het Geuldal. Zo kom je wandelend op plekken waar je anders niet komt. Regelmatig komt de gastheer informeren of we nog iets nodig hebben, zo gastvrij! Voor de kleinkinderen was de mogelijkheid om gratis gebruik te maken van het zwembad van Landal een feest. Kortom top!

• 9christ18-11-2018

A fantastic stay in luxury for all

The least was the weather which was too hot!! The evenings on the terrace with Bas and Jeanette was the best. Boy, their dog, was a great friend for our puppy.

• 10Familie van Hout14-11-2018

Een dikke 10 voor alles

Prachtig huis met oog voor details. De gast vrijheid van Bas, Jeanette en Boy was geweldig. een echte aanrader!

Vakantiehuis De Heerlijkheid Vijlen info

• CafeNiet beschikbaar