Tijdelijk €25 aanbetaling

A Gen Kirk

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast A Gen Kirk voor je op een rij gezet:

5.3MatigScore uit 28 reviews

5.3MatigScore uit 28 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

28 Reviews over A Gen Kirk

• 9Harry van Hout06-09-2022

Gezellige b&b van een gastvrije familie.

Mooie locatie en zeer mooie en schone kamers met airco. Goede bedden en een ruime badkamer. Verzorging door eigenaars-familie is geweldig. Heerlijk goed verzorgd ontbijt. Leuk terras aan voorzijde. Voor gaten een leuk eigen terras en een zeer ruime achtertuin. Alles gaat zo lekker relaxed.

• 1Lilian09-07-2022

Teleurstellend

Tjonge jonge, om 15.45 uur op een prachtige zonnige zaterdag middag een biertje geweigerd op het terras want ze gaan om 16.00 uur dicht. Wat een gebrek aan gastvrijheid.

Eigenaar, 13-07-2022

Beste Lilian, Wat vind ik dit vervelend om te horen. Als eigenaar heb ik gehamerd op gastvrijheid tot sluitingstijd en als het kan ook iets erna. Mocht je weer eens in de buurt zijn, nodig ik je bij deze uit om op onze kosten het biertje te komen drinken. Hopelijk tot snel!

• 9Joep kuijsters20-07-2017

Heerlijke authentieke gastvrije herberg

Alles ademt sfeer uit waardoor je als wandelaar of fietser helemaal op je plek bent. Gastvrij, laagdrempelig en super gastvrij.

• 9Anja16-08-2015

Heel goed

Heerlijk plekje als wandelbasis. Nette niet al te ruime kamer met mooie badkamer, een super ontbijt en lekker eten. Daarbij vriendelijke en behulpzame mensen, prachtige wandelroutes en soms even flink puzzelen met het wandelboekje.

• 9els21-07-2014

Een heel gezellig wandel en fietshotel in Vlijmen

Hebben daar gelogeerd en gegeten tijdens een kroegjestocht (wandeltocht langs hotels). Een erg gezellig hotel met een vriendelijke eigenaresse. Wij hebben heerlijk geslapen omdat de gastenkamers niet aan de weg liggen dus het was er erg rustig.

• 9Caroline19-05-2014

Heerlijk weekend gehad!

Per toeval in deze b & b terechtgekomen, door overboeking hotel, en we hebben niets dan lof over deze accomodatie! Vriendelijk, behulpzaam personeel en de themakamers waren gezellig en netjes. Ook s avonds goed gegeten in het eetcafe van a gen kirk. We werden door Yvonne en Daniel goed verwend en in de watten gelegd. We hadden heerlijk weer en hebben daardoor heel fijn gewandeld in omgeving, die zeer de moeite waard is! Zeker een aanrader voor een ieder die in deze omgeving een paar dagen wilt ontspannen en genieten.

• 10Mieke31-03-2014

Goed en heel bijzonder

Niets dan lof voor deze zeer bijzondere locatie, heerlijk eten en bijzonder aardige mensen. Prachtige omgeving.

• 10M. Wagner15-03-2014

Heerlijk en gezellig verblijf.

Het was heerlijk verblijven bij dit gezellige (eet)cafeetje en B & B. Het mooi en bijzonder ingerichte cafeetje heeft lekkere streekgerechten en pasta's. Alles is prettig geprijsd en er wordt met liefde gekookt. Anja en Yvonne zijn goed geinformeerd over de omgeviing, en iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Ook een leuke muziekkeuze (Van Morrison en co) Kamers zijn mooi en netjes.

• 6fam H. Verheijen15-05-2013

nooit meer

érg onduidelijke wandelroutes, accomodatie zeer matig, staat van de kamers erg sober

• 9Marion02-05-2013

Super genoten bij À Gen Kirk

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en mooie kamers.Het restaurant is zeer sfeervol en authentiek van inrichting. Mooi wandel gebied in Vijlen en omgeving. Zeker een aanrader, wij hebben super genoten van onze vrije dagen, dank jullie team À Gen Kirk.

Bed & Breakfast A Gen Kirk info

Het complex