Hotel Hulsman Venray

4 reviews over Hotel Hulsman Venray in het Nederlands

prettige verblijfslocatie

L. van den Heuvel
29-8-2012

het management en het personeel is zeer vriendelijk en service gericht. De kamers zijn ruim, schoon en strak ingericht. Ruime badkamer. Helaas kan het raam niet open, en heb je bij vlagen wel wat hinder van geluid van buiten. Het restaurant en bar zijn prettig om te zijn.

Wat een heerlijke ervaring

eege klop
8-2-2012

om zo onthaald te worden! Prima kamers, erg ruim, zeer comfortabel, zeer snel internet, kortom perfect.

Gastvrijheid met hoofdletters, een informele sfeer, echte belangstelling voor de gasten, een superontbijt, prima kleine kaart voor 's avonds en ook dat is met liefde bereid.

Een echte aanrader!

goed en gezellig zakenhotel.

Bas
28-10-2011

de kamers zijn van alle gemakken voorzien, gratis wifi, persoonlijke benadering van personeel en ook nog eens een leuk en gezellig café met een goede kaart voor een leuke en goede prijs.

gastvrij hotel

Charlie
18-9-2011

Erg gastvrij en heel flexibel (bv uitchecken als het je uitkomt) en super service! Mooie kamer, lekkere douche en bedden en geen geluid gehoord van het café op de kamer. Midden in Venray, dus alles dichtbij. Bijzondere lift! Een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Hulsman Venray voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hulsman Venray in Venray, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hulsman Venray zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.