Hotel Asteria Venray

Hotel Asteria Venray
8,6

17 tips over Hotel Asteria Venray

Sebastiaan, 4-5-2015
Omdat het hotel gebruikt wordt als trouwlocatie kan er in het weekend tot vrij laat muziek te horen zijn, ook op de kamer. Wij vonden dit geen probleem maar als je hier gevoelig voor bent kan je beter vragen om een kamer die verder van de feestzaal af is.
willem, 15-2-2015
Goede fietsroutes te vinden in het I-punt in het hotel.
Andre H. Hofman, 2-1-2015
De afsluitende Oud en Nieuw feestavond, incl. al het eten (prima buffet) en drinken, met een goede band was erg gezellig en wij hadden het prima naar ons zin. Ook hier een pluim voor voor de uiterst snelle en attente bediening, wij kwamen dan ook niets te kort!

We hebben een aantal aanbieders voor Asteria Venray voor je op een rij gezet:

Els van den Hoek, 28-12-2014

Wij zaten aan de voorkant dus mooi uitzicht.

Wat we gemist hebben was het gezellige zitje op de kamer,we hadden nu een bank staan die was eigenlijk te groot iets minder gezellig.

Boeli, 20-10-2014
Het centrum van Venray ligt een paar kilometer van het hotel, om 's avonds een hapje te eten wat te ver om dit lopend te doen.
hajebe744, 29-9-2014
Het hotel ligt aan de bosrand waar mooie boswandelingen te maken zijn.

Ton Oomen, 4-8-2014
Een keer de boel opfrissen en moderniseren. ( trapleuningen was de verf vanaf)
WOUTERS francois, 26-4-2014
Geniet van een heerlijke fietstocht.
wandelgroep Hattem, 17-4-2014
De ligging van het hotel is ideaal voor wandelaars van het Pieterpad (op 1,6 km afstand) en heeft door zijn ligging nabij de autoweg snelle aan- en afrijmogelijkheden. Het hotel is absoluut een aanbeveling waard voor wie dit deel van Limburg bezoekt.
anneliesroodhooft, 17-11-2013

shopping: roermond outlet, venlo, oberhausen centro, venray zelf.

relax: thermalen Arcen

fiets-wandelroutes