Hotel Asteria Venray

129 reviews over Hotel Asteria Venray in het Nederlands

Jammer!

Angele
31-5-2018

26 mei etentje met gezin en opa die 80 jaar werd. Half 7 gereserveerd, voorgerecht kwam na een half uur, hoofdgerecht pas rond kwart voor 9 ! En dan pas 1 drankje gehad te hebben. Pff. Heb er wat van gezegd, dat dit niet kan. Er zat een kind bij dat verschrikkelijke honger had,en is ook geen tijd om na 9 uur te eten! Viel me tegen, en was veel te weinig personeel!

Een hotel waar je echt nog gast bent

A.J.J. Prevo
16-4-2018

Wij waren hier al voor de 5 e maal elke keer voor de dinershow , 2 nachten. Is een goed en keurig hotel , met een goede keuken , een geweldige show, en nette kamers, inderdaad is het bad fijn maar niet om te douchen. is glad , je moet er in klimmen, scherm sluit niet af, dus overstroming, erg gevaarlijk. Is ook het enige minpuntje. zeer goed kundige bediening, aardige ontvangst receptie. Kortom een goed hotel voor een goed verblijf.

Erg goed

Bea van Faassen
1-4-2018

Erg vriendelijk personeel. Mooi hotel.

Het enige minpuntje was dat er zaterdagnacht een stel stomdronken studenten boven ons verblijven en ons meer dan 2 uur uit de slaap heeft gehouden.

‘ s nachts om 4 uur de receptie gebeld of ze hier iets aan konden doen

Dit ‘s morgens weer gemeld bij de receptie, er werd excuses aangeboden, daar konden we het mee doen,

Een kop koffie was wel het minste wat ze ons konden aanbieden, maar helaas

We hebben een aantal aanbieders voor Asteria Venray voor je op een rij gezet:

Fijn om te bridgen, alles prima,het was gewoon af!

Breese Bridge Club uit België
25-3-2018

Het is heel zeker een aanrader, we hebben een heerlijk bridge-weekend gehad. Fijne locatie om te bridgen. We werden in de watten gelegd, dikke duim!!

De omgeving was mooi, leuk en rustig om in te wandelen, ook veel dingen om te doen in een boogscheut van het hotel. Iedereen was zeer tevreden, totaal niets om aan te merken.

Keurig Hotel!

Marmaris
18-12-2017

Ruime parkeer plaatsen met vriendelijke ontvangst ondanks dat we één aktie van de dag arrangement hadden! Keurige kamer met dito badkamer! Heerlijk uitgebreid ontbijt! Voor herhaling vatbaar!

In alle facetten van het hotel, waar je als gast mee te maken kijgt : zeer vriendelijk personeel.

Restaurant: prima diner en 's morgens perfect ontbijt.

Top hotel!

Sjan van Iersel
24-9-2017

Lekker hotel in een mooie omgeving. Alleen maar vriendelijke mensen gezien met een glimlach, die hun werk met duidelijk plezier deden. Super schoon maar toch gezellig. Prijzen op het terras allerzins redelijk. Hebben een lek weekend gehad.

Goed hotel! Just a few minor details...

Cosplayers
24-9-2017

Vriendelijk personeel, mooie kamer en fijne badkamer!

Enige minpunten vond ik dat 70% van de belichting het deed. 2 lampen deden het niet en 2 plafond spots waren kapot. Het bad was erg fijn, alleen het glas paneel hield niet veel water tegen dus de vloer was zeiknat. Als je het glaspaneel open zet dan moet je goed opletten dat je hem ook weer sluit anders loop je dwars door glas heen! Levensgevaarlijk!

En koelkastje was ook wel fijn geweest maar niet storend!

Verder is het hotel niet rolstoel vriendelijk. Ik moest bij de ingang de rolstoel de trap op tillen incl. alle tassen en mn vriendin moest zelfstandig de trap op komen...

Prima hotel

Gerda
10-9-2017

Fijne Medewerkers, dinner en dieet mogelijkheden goed verlopen. Kamers keurig. douchdeur wilde niet dicht.

Dag en nacht veel lawaai van de ventilators op het platte dak. Naar een andere kamer gevraagd maar dat kon niet het zat vol. Heb met een andere hotelgast geruild. Op mijn verzoek heeft een medewerker de volgende dag oordopjes gehaald mijn dank daarvoor.

Goed hotel voor een paar nachtjes weg

Hennie Kastenberg
31-8-2017

We waren hier 10 jaar geleden ook al eens. Hotel is netjes, personeel alleraardigst. Restaurant leuk ingericht. Ontbijt vrij uitgebreid, alleen, net als toen, fabrieksbrood en zachte harde bolletjes. Limburg heeft zulke goede bakkers, dit is jammer.

Nette, ruime kamer, alleen jammer dat er geen koelkast staat.

Badkamer netjes, alleen je moet douchen in bad 😏. Ook ontbreken een plankje en wat haakjes voor je spullen en kleding.

Bij half pension een beperkt menu maar het was wel lekker. Vanuit het hotel fiets je mooie routes, vooral richting het oosten, de Maasduinen.

Kortom, niet veel mis mee.

We hebben een aantal aanbieders voor Asteria Venray voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Asteria Venray in Venray, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Asteria Venray zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Asteria Venray scoort een 8.56 uit 10 op basis van 130 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: