Hotel Asteria Venray

Hotel Asteria Venray
8,6

131 reviews over Hotel Asteria Venray in het Nederlands

Zeer zeker voor herhaling vatbaar

Rein Kolijn
5-8-2018

Prima hotel,uitstekend diner met name de proeverij is een aanrader,verzorgd ontbijt en de zeer vriendelijke en attente mensen van bediening en receptie is een voorbeeld voor ieder hotel.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Irene
16-7-2018

Mooi hotel en schone kamer.

Hotel ligt langs de snelweg en op 10 minuten fietsafstand van Venray. Wij hebben fietsen gehuurd bij het hotel om zo naar het dorp te kunnen fietsen.

Mac Donalds aan de andere kant van de weg en je wandelt zo het bos in.

Het ontbijt was zeer uitgebreid! Mooie zalen beneden voor feesten en vergaderingen. De douche kan wel een opknapbeurt gebruiken. Wel genoeg haakjes en ruimte. Wij vonden het alleen jammer dat het terras in de schaduw ligt en langs de weg. Terwijl je aan de achterkant zo'n fantastische rustige ligging hebt met zon en uitzicht op het bos. Dat was het enige minpuntje.

Verder waren we dik tevreden!

Jammer!

Angele
31-5-2018

26 mei etentje met gezin en opa die 80 jaar werd. Half 7 gereserveerd, voorgerecht kwam na een half uur, hoofdgerecht pas rond kwart voor 9 ! En dan pas 1 drankje gehad te hebben. Pff. Heb er wat van gezegd, dat dit niet kan. Er zat een kind bij dat verschrikkelijke honger had,en is ook geen tijd om na 9 uur te eten! Viel me tegen, en was veel te weinig personeel!

Voordeeluitjes.nl

Een hotel waar je echt nog gast bent

A.J.J. Prevo
16-4-2018

Wij waren hier al voor de 5 e maal elke keer voor de dinershow , 2 nachten. Is een goed en keurig hotel , met een goede keuken , een geweldige show, en nette kamers, inderdaad is het bad fijn maar niet om te douchen. is glad , je moet er in klimmen, scherm sluit niet af, dus overstroming, erg gevaarlijk. Is ook het enige minpuntje. zeer goed kundige bediening, aardige ontvangst receptie. Kortom een goed hotel voor een goed verblijf.

Erg goed

Bea van Faassen
1-4-2018

Erg vriendelijk personeel. Mooi hotel.

Het enige minpuntje was dat er zaterdagnacht een stel stomdronken studenten boven ons verblijven en ons meer dan 2 uur uit de slaap heeft gehouden.

‘ s nachts om 4 uur de receptie gebeld of ze hier iets aan konden doen

Dit ‘s morgens weer gemeld bij de receptie, er werd excuses aangeboden, daar konden we het mee doen,

Een kop koffie was wel het minste wat ze ons konden aanbieden, maar helaas

Fijn om te bridgen, alles prima,het was gewoon af!

Breese Bridge Club uit België
25-3-2018

Het is heel zeker een aanrader, we hebben een heerlijk bridge-weekend gehad. Fijne locatie om te bridgen. We werden in de watten gelegd, dikke duim!!

De omgeving was mooi, leuk en rustig om in te wandelen, ook veel dingen om te doen in een boogscheut van het hotel. Iedereen was zeer tevreden, totaal niets om aan te merken.

Keurig Hotel!

Marmaris
18-12-2017

Ruime parkeer plaatsen met vriendelijke ontvangst ondanks dat we één aktie van de dag arrangement hadden! Keurige kamer met dito badkamer! Heerlijk uitgebreid ontbijt! Voor herhaling vatbaar!

In alle facetten van het hotel, waar je als gast mee te maken kijgt : zeer vriendelijk personeel.

Restaurant: prima diner en 's morgens perfect ontbijt.

Top hotel!

Sjan van Iersel
24-9-2017

Lekker hotel in een mooie omgeving. Alleen maar vriendelijke mensen gezien met een glimlach, die hun werk met duidelijk plezier deden. Super schoon maar toch gezellig. Prijzen op het terras allerzins redelijk. Hebben een lek weekend gehad.

Goed hotel! Just a few minor details...

Cosplayers
24-9-2017

Vriendelijk personeel, mooie kamer en fijne badkamer!

Enige minpunten vond ik dat 70% van de belichting het deed. 2 lampen deden het niet en 2 plafond spots waren kapot. Het bad was erg fijn, alleen het glas paneel hield niet veel water tegen dus de vloer was zeiknat. Als je het glaspaneel open zet dan moet je goed opletten dat je hem ook weer sluit anders loop je dwars door glas heen! Levensgevaarlijk!

En koelkastje was ook wel fijn geweest maar niet storend!

Verder is het hotel niet rolstoel vriendelijk. Ik moest bij de ingang de rolstoel de trap op tillen incl. alle tassen en mn vriendin moest zelfstandig de trap op komen...

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Asteria Venray in Venray, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Asteria Venray zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.