Hotel Wilhelmina

Kleine hotelsWeer vandaag2°-2°
Hotel Wilhelmina
6,7

Laatste review

Een mooi hotel, direct bij het treinstation. Voor mensen die met het ov reizen is het echt de moeite waard. Ook veel andere voorzieningen / bezienswaardigheden in directe omgeving.

Het hotelinterieur is gedateerd, maar dat is logisch aangezien het hotel al 125 jaar de functie heeft. Sommige ruimtes, bijv. de ontbijtzaal oogden wel modern.

Prima en voedzaam ontbijt. Ook andere goede maaltijden.

De inzet van energie-efficiente technieken of duurzame energie, zoals zonnepanelen of zonneboilers, aardwarmte of groene daken is een uitdaging voor de toekomst. Zeker als het gebouw ook onder de monumentenwet valt. Mogelijk kunnen hierbij ook andere lokale gebouwen en ondernemingen bij betrokken worden bij verduurzamingsplannen. Bijv. het gemeenschappelijk uitbesteden van isolatiemaatregelen aan 1 onderneming

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Parkeren mogelijk

22 reviews over Hotel Wilhelmina in het Nederlands

prima en comfortabel verblijf in oud hotel

B. S. Hoekstra,
8-8-2018

Prima en voedzaam ontbijt. Ook andere goede maaltijden.

Eten geweldig kamers niet om aan te zien.

Frans Temmerman,
24-9-2017

Ontvangst was prima. Het restaurant en de bediening geweldig, heerlijk gegeten. Ook parkeren is goed. Het hotel echter, oudbollig stoffig en heel erg gehorig. In de veel te kleine douche volledig beschimmelde kit randen. Echt heel erg ranzig. Het sanitair en de algehele aankleding is volledig verouderd. Tv op tweede ettage heeft maar 3 echt werkende kanalen. Wifi werk al helemaal niet. Het tappijt is vies en ranzig. Geen aanrader dit hotel tenzij je alleen gaat eten.

Geen aanrader dus.

Gastvrij,hartelijke ontvangs en heerlijk eten

Irma van Broekhoven,
6-8-2017

Prima ligging loopt zo centrum in en gratis parkeren.Kamer schoon prima bedden alleen beschermhoes matras voor ons iets te warm maar beter zo dan...+stond een ventillator op de kamer.Wij hadden een arrangement geboekt en veel voor ons geld gekregen.Voor ons voor herhaling vatbaar.Ontvangst koffie met gebak,diner heerlijk en ontbijt uitgebreid, broodjes,brood,krentenbrood,crackers,yochurt,musley en uitgebakken spek,srumbeld egg,worst en heb zelden zoveel verschillenden soorten smeerkaas gezien en heerlijk vers fruit.

Voordeeluitjes.nl

fijne ligging ontbijt viel erg tegen

willem,
23-7-2017

Liggen prima om zo het centrum in te lopen.

Ontbijt erg simpel keuze uit pistoletje wit of bruin, snee brood wit of bruin, koffie uit 1 automaat waarbij je in de rij aan kon sluiten ging niet vlot

Heel leuk hotel

Herma
11-12-2016

Fijn hotel met familiesfeer. Het personeel is heel gastvrij en vriendelijk en de kamer was lekker schoon. De ligging vlakbij het centrum is erg handig, je loopt de rotonde over en dan ben je zo in de prachtige binnenstad. Er gaat gerenoveerd worden en daarna komen we graag een keer terug om te kijken hoe het geworden is.

Prima hotel voor een paar dagen.

Harry
18-9-2016

Ligging dicht bij het station is gunstig, ligging bij drukke rotonde geeft veel (verkeers)lawaai. Personeel is bijzonder meegaand en vriendelijk. Eten en bediening zijn heel goed.

Niet bijzonder

Jeffrey
23-6-2016

Ik vond het hotel prima maar daar was ook alles mee gezegt. De badkamer was niet heel schoon en door de kamer lagen er nog wat haren. Ik moest bij het personeel zelf vragen hoe ik bij m'n kamer kon komen en zo waren er nog wel een aantal puntjes qua personeel. Informatie mag wel door worden gegeven aan gasten die langskomen. Ontbijt was prima, geen opmerkingen over. Het hotel is verouderd en dat zag je wel.. Aan de buitenkant ziet dit hotel er beter uit. Priveparkeerplaats was een nette service.

Slechte keus

Dave Fluyt
21-8-2015

Hotel bestaat 100 jaar en dat is te zien alles is oud en aan vervanging toe. Schoonmaak is ook niet fantastisch.

We zochten een goed hotel in de buurt van het station van Venlo. die zijn er genoeg maar de 2 andere waren volgens recensies niet al te best. Wij hadden voor een "luxe" kamer gekozen. Een prima kamer maar met luxe wordt vooral groot bedoelt bij dit hotel. Het hotel is nogal stil blijven staan in de tijd, alles is aan vervanging toe e verdient een update.

Kamer was niet heel erg schoon, daar mag ook wel wat meer aandacht voor zijn.

Allemaal niet slecht maar het kan een stuk beter. Dit geld niet voor het restaurant. Presentatie van het (avond) eten i helemaal van deze tijd.

Door de ligging van het hotel zijn de kamers aan de voorkant nogal gehorig. Er werd een feestje gehouden en dat was ook te horen.

Niet al te extreem maar als je daar niet tegen kan is het verstandig om een kamer aan de achterzijde te vragen.

We moesten op een vrijdagavond in het centrum van Venlo zijn. Geen zin om zo laat nog terug te rijden, besloten we te overnachten. Wilhelmina kwam in aanmerking omdat ze een rookruimte hebben. We besloten een Venlo arrangement te nemen (zie de website). Het eten was echt goed, m.n. de hertenbiefstuk. Perfect gebakken, precies zoals we hadden gevraagd. V.w.b. de kamer: als dit een luxere kamer was, zou ik de gewone wel eens willen zien. De kamer was netjes, schoon, maar onvoorstelbaar simpel. De badkamer zag er goed goed uit, hoewel ik geen fan ben van douchen in bad. Het ontbijtbuffet was okee. Alles wat er hoorde te staan stond er, maar ook niet zo dat je een wauw gevoel kreeg. Ik werd niet vrolijk van mijn groengekookte eitje. Jonge mensen zullen dit een ou(d)bollig hotel vinden, maar ik vond het wel wat hebben. Ik raad dit hotel wel aan, vooral vanwege zijn perfecte ligging: recht tegenover het treinstation, op een paar minuten van het centrum en ze hebben een privé parkeerplaats.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wilhelmina in Venlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wilhelmina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.