Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Wilhelmina voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 24 reviews

7.3GoedScore uit 24 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Wilhelmina voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

24 Reviews over Wilhelmina

• 7Jan van der Heiden26-05-2019

prima

vriendelijk personeel eten prima wij hebben een 4 gangen verrassing diner gegeten en dat was uitstekend prima kok Tim kamer 203 was erg klein maar wel schoon prima ligging vlak bij het station

• 8B. S. Hoekstra08-08-2018

prima en comfortabel verblijf in oud hotel

Een mooi hotel, direct bij het treinstation. Voor mensen die met het ov reizen is het echt de moeite waard. Ook veel andere voorzieningen / bezienswaardigheden in directe omgeving. Het hotelinterieur is gedateerd, maar dat is logisch aangezien het hotel al 125 jaar de functie heeft. Sommige ruimtes, bijv. de ontbijtzaal oogden wel modern. Prima en voedzaam ontbijt. Ook andere goede maaltijden. De inzet van energie-efficiente technieken of duurzame energie, zoals zonnepanelen of zonneboilers, aardwarmte of groene daken is een uitdaging voor de toekomst. Zeker als het gebouw ook onder de monumentenwet valt. Mogelijk kunnen hierbij ook andere lokale gebouwen en ondernemingen bij betrokken worden bij verduurzamingsplannen. Bijv. het gemeenschappelijk uitbesteden van isolatiemaatregelen aan 1 onderneming

• 4Frans Temmerman24-09-2017

Eten geweldig kamers niet om aan te zien.

Ontvangst was prima. Het restaurant en de bediening geweldig, heerlijk gegeten. Ook parkeren is goed. Het hotel echter, oudbollig stoffig en heel erg gehorig. In de veel te kleine douche volledig beschimmelde kit randen. Echt heel erg ranzig. Het sanitair en de algehele aankleding is volledig verouderd. Tv op tweede ettage heeft maar 3 echt werkende kanalen. Wifi werk al helemaal niet. Het tappijt is vies en ranzig. Geen aanrader dit hotel tenzij je alleen gaat eten. Geen aanrader dus.

• 9Irma van Broekhoven06-08-2017

Gastvrij,hartelijke ontvangs en heerlijk eten

Prima ligging loopt zo centrum in en gratis parkeren.Kamer schoon prima bedden alleen beschermhoes matras voor ons iets te warm maar beter zo dan...+stond een ventillator op de kamer.Wij hadden een arrangement geboekt en veel voor ons geld gekregen.Voor ons voor herhaling vatbaar.Ontvangst koffie met gebak,diner heerlijk en ontbijt uitgebreid, broodjes,brood,krentenbrood,crackers,yochurt,musley en uitgebakken spek,srumbeld egg,worst en heb zelden zoveel verschillenden soorten smeerkaas gezien en heerlijk vers fruit.

• 5willem23-07-2017

fijne ligging ontbijt viel erg tegen

Liggen prima om zo het centrum in te lopen. Ontbijt erg simpel keuze uit pistoletje wit of bruin, snee brood wit of bruin, koffie uit 1 automaat waarbij je in de rij aan kon sluiten ging niet vlot

• 9Herma11-12-2016

Heel leuk hotel

Fijn hotel met familiesfeer. Het personeel is heel gastvrij en vriendelijk en de kamer was lekker schoon. De ligging vlakbij het centrum is erg handig, je loopt de rotonde over en dan ben je zo in de prachtige binnenstad. Er gaat gerenoveerd worden en daarna komen we graag een keer terug om te kijken hoe het geworden is.

• 7Harry18-09-2016

Prima hotel voor een paar dagen.

Ligging dicht bij het station is gunstig, ligging bij drukke rotonde geeft veel (verkeers)lawaai. Personeel is bijzonder meegaand en vriendelijk. Eten en bediening zijn heel goed.

• 6Jeffrey23-06-2016

Niet bijzonder

Ik vond het hotel prima maar daar was ook alles mee gezegt. De badkamer was niet heel schoon en door de kamer lagen er nog wat haren. Ik moest bij het personeel zelf vragen hoe ik bij m'n kamer kon komen en zo waren er nog wel een aantal puntjes qua personeel. Informatie mag wel door worden gegeven aan gasten die langskomen. Ontbijt was prima, geen opmerkingen over. Het hotel is verouderd en dat zag je wel.. Aan de buitenkant ziet dit hotel er beter uit. Priveparkeerplaats was een nette service.

• 7Dave Fluyt21-08-2015

Slechte keus

Hotel bestaat 100 jaar en dat is te zien alles is oud en aan vervanging toe. Schoonmaak is ook niet fantastisch.

• 7Bob27-04-2014

Een traditoneel hotel op een geweldige locatie.

We zochten een goed hotel in de buurt van het station van Venlo. die zijn er genoeg maar de 2 andere waren volgens recensies niet al te best. Wij hadden voor een "luxe" kamer gekozen. Een prima kamer maar met luxe wordt vooral groot bedoelt bij dit hotel. Het hotel is nogal stil blijven staan in de tijd, alles is aan vervanging toe e verdient een update. Kamer was niet heel erg schoon, daar mag ook wel wat meer aandacht voor zijn. Allemaal niet slecht maar het kan een stuk beter. Dit geld niet voor het restaurant. Presentatie van het (avond) eten i helemaal van deze tijd. Door de ligging van het hotel zijn de kamers aan de voorkant nogal gehorig. Er werd een feestje gehouden en dat was ook te horen. Niet al te extreem maar als je daar niet tegen kan is het verstandig om een kamer aan de achterzijde te vragen.

Hotel Wilhelmina info

• AirconditioningNiet beschikbaar