6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Venlo voor je op een rij gezet:

604 reviews over Hotel Van der Valk Venlo in het Nederlands

Prima hotel

Jolanda,
28-12-2018

Prima verblijf. We hadden een comfort kamer welke netjes en schoon was (met koffie en thee faciliteiten ). Het personeel is erg vriendelijk en het ontbijt en diner heerlijk. Het hotel is gezellig kleinschalig.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

gedateerd matige kamers voor mij nooit meer

E.a.v D,
29-11-2018

van der Valk Venlo oud kleine kamers geen koffie thee minibar op de kamer geen radiator s;nachts koud op de kamer heb met sokken aan op bed gelegen .geen knus en gezellig hotel prijs kwaliteit niet oke

Gereisd met partner in november 2018

Tegenvaller

Annemieke,
10-8-2018

Hotel is flink gedateerd, wat een tegenvaller als je vaker bij van der Valk komt. Badkamer kan echt niet meer. Behoorlijk last van het verkeer.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

HotelSpecials.nl

Zonder vooraf gereserveerd te hebben een kamer geboekt. Met toch wat doorbabbelen wat van de prijs af gekregen, want als je online boekt zijn de kamers toch echt iets goedkoper.het ontbijt had gewoon alles wat je te wensen hebt. Goede koffie, verse sapjes, vers fruit, eieren in diverse soorten gemaakt, zalm mmmmmmmmm. Omdat wij vaker bij "de Valkjes" logeren sprong de WIFI al direct aan, best handig. Onze kamer was ruim met een hele mooie badkamer en aparte wc. Ook een kluisje, maar voor 1 nachtje niet nodig gehad. Wat minder goed was...omdat het van het mooie , warme weer was, mis je toch een balkon. Nu was het de ramen open zetten en dat was het ...

Gereisd met partner in juli 2018

Gemiddeld

B. Somers,
22-7-2018

Kamers op zich netjes, restaurant is waardeloos.

Gereisd zakelijk in mei 2018

Goed verblijf

Dorine,
14-5-2018

Vriendelijk personeel en goede ligging langs de snelweg maar toch rustig. Kamers zijn wel gedateerd maar zuiver. Ontbijt was goed maar doorloop van het buffet was aan de kleine kant ,was heel druk.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Fantastisch, kom zeker nog eens terug.

Marcel,
17-3-2018

Aardige ontvangst door dame van de receptie met een alleraardigst zachte g, Hierdoor krijg je direct het prettige Limburg gevoel. Kamer Prima in orde, schoon, overzichtelijk en functioneel. Precies wat je bij VdV verwacht en dat maken ze toch overal waar,klasse. ‘s Avonds gereserveerd in het restaurant. Vriendelijke ontvangst door enthousiaste restaurantmanager. De kaart ziet er prima uit met de VdVklassiekers maar ook een aantal smakelijke verassingen, ik kan de kalfszwezerik/kalfswang aanbevelen👍Goed advies in de keuze van de wijn en een schitterend nagerecht toe wat met veel aandacht is klaargemaakt om een perfect diner af te sluiten.

Gereisd met partner in maart 2018

Teleurgesteld

Jos,
27-1-2018

Sfeer was prima. Bediening aardig. Menukaart zag er goed uit. Maar wT jammer dat al die goede ingrediënten zo teniet werden gedaan in de keuken. Mij vlees van de gril smaakte naar verbrande huid. De grote garnalen dreven in een grote plas boter. Leek wel soep. Zo jammer. Gewoon gebakken in wat goede olijfolie met knoflook en je hebt het lekkerste gerecht. Jammer. Veel te duur voor de kwaliteit van het eten. Gr jos

Gereisd met vrienden in november 2017

Prima verblijf

Anneke,
3-9-2017

Goed bereikbaar. Super ontbijt. Schone kamer. Mooie omgeving, vooral om te fietsen. Venlo is een leuke en gezellige winkelstad.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed gelegen

Joep,
17-6-2017

Het hotel ligt goed om dingen te ondernemen. Wat betreft rust ligt het minder gunstig. De snelweg is goed hoorbaar Verder prima hotel

Gereisd met partner in juni 2017

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Venlo in Venlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Venlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.