Hotel Campanile Venlo

25 reviews over Hotel Campanile Venlo in het Nederlands

Basic

yoeri
22-9-2017

Het hotel is een beetje een blokkendoos . Je moet van de receptive buiten naar je kamer .Kamer was vrij gedateerd en was meer dan basic. Persoonlijk was het bed vrij pover van kwalitiet . Omgeving was nogal remoerig door het verkeer . Bediening was dan wel weer top . Badkamer kon er best door . Onbijt was dan weer zeer goed en we kwamen zeker niks te kort .Ik kan begrijpen dat het voor weinig geld goed is ; maar zoek toch meer in mijn verblijf .

Waardeloos hotel voor niet rokers

Anita
31-10-2016

Kamers zijn alleen buitenom bereikbaar

Rokers staan direct naast je raam, de rook komt direct binnen.

Je kunt niet met raam open slapen of je wordt gewekt door rook en gepraat omdat men op de galerij rook gelegenheid hebben. Ook als je het raam dicht hebt komt er op een of andere manier rook binnen. Wij hebben dit als zeer hinderlijk ervaren. Ook de kamer zijn gedateerd en bij de bedden voel je de binnenveren. Het was een goedkope deal, maar naar onze mening zeker niet voor herhaling vatbaar.

Het ontbijt was wel redelijk.

Team Campanile Venlo, Assistent Manager, 2-11-2016

Geachte mevrouw Anita,

Hartelijk dank dat U de tijd hebt genomen om een review te schrijven voor ons hotel.

Al onze hotelkamers zijn van buitenaf bereikbaar middels een galerij. Onze gasten hebben dus de mogelijkheid om buiten te kamer een sigaret te roken, helaas kunnen wij dit niet voorkomen aangezien dit is toegestaan volgens de regels. Het spijt ons om te lezen dat U dit als storend hebt ervaren.

Wij vinden het jammer dat U in de toekomst niet meer voor ons hotel zal kiezen.

Met vriendelijke groet,

Team Campanile Venlo

Praktisch budget hotel

Harm
5-9-2016

Het hotel met een leuke uitstrling is gunstig gelegen op een rustig industrieterrein. Op 100 meter afstand is een bushalte voor de bus naar hert centrum. Budgethotel. Kleine maar zeer nette kamer. Restaurant en bar hebben de uitstraling van een kantine. Heet ontbijt is redelijk.

Prima voor een overnachting

keesje
1-11-2015

Een prima hotel/motel voor als je een overnachting nodig hebt. Het is geen hotel om voor de gezelligheid te verblijven, je moet het gebruiken als slaapplek. Het personeel is vriendelijk, ruimte genoeg om te parkeren. De kamers zijn functioneel, niet al te groot maar alles is aanwezig. Het bed ligt lekker. Het ontbijt is niet heel luxe maar absoluut voldoende, wordt aangevuld en ziet er goed uit.

Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

beter dan verwacht

a smit
31-8-2015

schoon prima ontbijt, tv, prijs voor overnachting incl. ontbijt € 49

bedden voor ons aan de harde kant.

Hartelijke ontvangst, prima bediening en prima service ( waren 2 jassen vergeten en ontvingen direct een telefoontje).

Kamers zijn klein, maar voldoen prima voor een paar overnachtingen.

Flatscreen TV + mogelijkheid om zelf koffie en of thee te zetten op de kamer

Badkamer met prima sanitair, was zelf een bad op de kamer.

Ruim gesorteerd onbijtbuffet.

Uitstekende maaltijd, met een zeer acceptabele prijs.

Ruime (gratis) parkeer mogelijkheid.

Ideaal voor dagje shoppin in Venlo

Martine
13-8-2014

Ideaal als je na dagje shoppen niet meer naar huis wil rijden

Ligging is maar niks tenzij je dus wil gaan shoppen wat bij ons het geval was, het winkelcentum ligt op amer 10 min met de auto

Personeel is supervriendelijk, en het eten is er lekker, kaart is wel beperkt maar wat er is wordt lekker bereid en geserveerd, ontbijt staat allemaal wat op elkaar gepakt maar alles is er , tot vers fruit toe

Wij komen zeker nog terug als de shopkriebel weer lonkt....

Ideaal voor 1 of 2 nachtjes

Erik van Duijvenvoorde
27-6-2014

Vanwege een beurs in Venlo heb ik twee nachten in dit hotel doorgebracht. De kamers zijn klein maar schoon, het bed is goed en er is een bad, een flatscreen televisie en een bad aanwezig. Ontbijt is inclusief en is goed en gevarieerd. Kortom: een prima prijs/kwaliteitsverhouding!

Goed hotel voor een nachtje slapen

Dick
20-11-2013

Ik en myn collega hebben hier 2 nachten geslapen vriendelijk meisje aan de balie kamers simpel maar alles wat je nodig heb is er, avond eten was vanaf 6uur maar door het werk moesten wy eerder beginnen konden mee eten om 5uur met kok en personeel weer goed geregeld dus aardig personeel dus niks op aan te merken z.h.b.c pynacker

Nooit meer!!

Liz
8-9-2013

Hotel Campanile Venlo. Wat een ongezellig hotel, midden in een industrieterrein.

Ontvangst was simpel, als je een kamer boekt voor 2 personen en je wilt een ontbijt dan wil je dat ook met 2 personen. Ontbijt was heel simpel.

Kamer te klein, fohn in de badkamer en de electriciteit in de badkamer deed het niet. Douchegordijn zag er schoon uit, maar stonk vreselijk.

Bedden waren ook vreselijk. 2 nachten niet geslapen. Nooit meer in dit hotel!!!!!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Venlo in Venlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Venlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.