Hotel Bilderberg De Bovenste Molen

17 tips over Hotel Bilderberg De Bovenste Molen

cos, 18-3-2015
Eethuisje Tante Toer in Venlo
Mink Spaans, 9-8-2014
Aan te bevelen is kamer 23 op de begane grond, dicht bij zwembad, aan te bevelen is de stad Roermond
Jeannette , 1-5-2014
De wandeling naar de trappisten Abdij De Oelespot is leuk en daar kun je iets lekkers eten of drinken op de binnenplaats van kerk en abdij. Heel nostalgische plek.

We hebben een aantal aanbieders voor Bilderberg De Bovenste Molen voor je op een rij gezet:

jean aspeslagh, 21-4-2014
ps: vraag wel de vernieuwde kamers !
Sander, 16-12-2013
Venlo stad leent zich prima om te shoppen, eten en borrelen.
Richard, 22-10-2013
Ga eens wandelen in de bossen en de heide achter het hotel. Gebruik je GPS en Google Map op je smartphone, zelfs de kleinste paden staan hier op vermeld. Op ongeveer 5km lopen is er een trappistenklooster waar je lekker kan lunchen en vanzelfsprekend een trappistenbier kan drinken. Het is een prachtige omgeving om te wandelen

martijnk, 26-8-2013

Winkelcentrum van Venlo en de vele eettentjes, Roermond en Krefeld.

Chinees Buddha, Wok Happy Wok.

ton, 17-7-2013
Bij mooi weer lekker buiten eten bij de vijver: genieten van een goed ontbijt.
Miriam, 29-3-2013
Een dagje Gaiazoo in Kerkrade, het is een klein uurtje rijden maar echt de moeite waard! De stad Venray en Venlo vind ik zelf wat minder.
jomi, 29-12-2012
als je iets voor de lekkere trek wilt, maar geen heel lunchgerecht wilt. Probeer dan (met z'n tweeen nog lekkerder), de zeer uitgebreide tapas borrel plateau. ZOOOOO LEKKER!!!!!