Hotel Bilderberg De Bovenste Molen

Hotel Bilderberg De Bovenste Molen

We hebben een aantal aanbieders voor Bilderberg De Bovenste Molen voor je op een rij gezet:

530 reviews over Hotel Bilderberg De Bovenste Molen in het Nederlands

Uitstekend

Gievan43, 27-1-2018

Rustige ligging, zeer goed restaurant, goede vertrekplaats om fietstochten te maken.

Zeer gemoedelijk

Berend, 26-10-2017

Prima hotel op een mooie locatie. Het restaurant heeft een goede make-over gehad (op de website staan nog oude foto's). Zwembad was ok maar de sauna ingang en uitgang rechtstreeks via het zwembad is een misser. Complete gezinnen en kinderen die door de sauna heen rennen en zitten (!) kan écht niet. Ook moet je kleding aan wat natuurlijk een no-go is. Ik hoop dat Bilderberg hier in wil investeren. Voor de rest zeer vriendelijk personeel. Van schoonmaaksters tot receptie. Wij komen hier zeker weer. Tip: separate ingang voor sauna en zonder kleding.

Hartelijk, warm en deugddoend verblijf

Daniel Dendooven, 30-9-2017

Afgezonderd in groene omgeving gelegen=heel rustgevend. Ideaal als uitgangspunt voor fietstochten. Bij terugkomst heerlijk ontspannend in het zwembad en sauna met erna een lekker avondmaal. Positief dat je niet opnieuw moet wegrijden voor het diner ! S ochtends een lekker en uitgebreid ontbijt. Dit is pas genieten...

De plek om in Venlo te vertoeven!

Els Bouman, 30-8-2017

Vriendelijk personeel, een goed ontbijt en een rustige, bosrijke omgeving.

Het centrum is op fietsafstand.

De kamers zijn ruim en de badkamer heeft een comfortabele inloopdouche.

Het geheel is echter wel gedateerd. Er zitten scheuren in de wastafel.

Onder de maat.

Jaap, 8-8-2017

Restaurant: De standaard opties van de diner kaart waren goed. De kleine opties zoals de Bilderburger (oud broodje, smakeloos) en Fish 'n Chips (droge diepvriesvis) waren minder. Geen seizoensschotels. Ontbijt was goed geregeld maar beperkt (weinig vers). Personeel pauzeert in restaurant voor het ontbijt.

Hotel: Grote kamer met goed kingsize bed, fijn maar erg gehorig; klappende deuren en houten ondervloer.. Op 100m een spoorwegovergang met dag en nacht verkeer, niet te doen.

Kamers alleen per trap te bereiken, zelf sleuren met je koffers. Vlak voor de (zij-) ingang staan rookzuilen dus je stapt uit je kamer zo in de rook. Weinig parkeerplekken. Mooie uitkijk op de vijver, jammer van die treinen die de rust verstoren.

Welness is 3 dagen per week dicht, en had een wachtlijst van 2 dagen voor behandelingen. Hier hadden we niks aan met onze midweek. Receptie was een enkele keer niet bereikbaar, het hotel ademt een sfeer van onderbezetting.

Review via Facebook werd zonder reactie gewoon verwijderd. Ik ben eerder in het Parkhotel van Bilderberg in Amsterdam verbleven, dit maakte een betere indruk.

De bovenste Molen maakt het niet waar, zowel qua prijs/kwaliteit als (after) service.

Stevige prijs, voor matig hotel

Anoniem, 5-8-2017

Ruime kamer met groot balkon ( hadden kingsize bed) vriendelijk personeel en behulpzaam. Goed schoongemaakt overal. Alleen ook een aantal nadelen.

Personeel zit in de ochtend in het restaurant te pauzeren en dit nodigt daardoor niet uit naar de gasten. Veel trappen en dus niet handig als je slecht ter been bent. Het eten a la cart is een aanrader, alleen de kleine kaart ( fish and chips en de Bilderberg) waren niet lekker, het brood was oud en vis was gefrituurde vettige goedkope vis. Kamers zijn zeer, zeer gehorig en daardoor zijn wij uitgeteld van "vakantie" terug gekomen. Nee, voor mij niet meer dit hotel voor deze hoge prijs

Puur genieten in de natuur

Debbie oostwal, 29-7-2017

Hotel de bovenste molen ligt geweldig midden in de bossen en toch niet ver weg van winkelgelegenheid.het ontbijt is iedere morgen weer een genot en heel gezellig omdat de koffie en thee nog aan tafel wordt aangeboden.goed restaurant voor de avond.

Leuke plek

Anne, 4-3-2017

Leuk hotel op een mooie plek buiten Venlo.

Personeel is niet zo attent (lang wachten tot er iemand komt voor een drankje) en niet oplossingsgericht.

Eten in het restaurant viel (zeker gezien de prijs) erg tegen

Kamer was netjes en schoonmaak personeel is erg aardig en behulpzaam. Kan de rest van hett personeel een voorbeeld aan nemen.

Incl de manager die haar eigen personeel afvalt.

Lekker relaxed uitje, alles prima in orde

Hart, 4-1-2017

In een opwelling last minute twee kamers geboekt, even een break in de kerstvakantie en deze Bilderberg had een aanbieding. Bij de receptie werd ons twee kamers met een tussendeur aangeboden. Da's heel handig, met onze jongens (7 en 11), dan heb je direct een soort appartementje tot je beschikking! Inrichting is allemaal klassiek, alles in de kamers prima in orde. Het hotel is een beetje gehorig, en als je moeilijk ter been bent is douchen in bad minder, maar voor ons geen probleem. We hebben ons heerlijk vermaakt in sauna, turks stoombad en zwembad. Het was daar heel rustig, vaak het zwembad voor ons alleen. Lekker even onder de zonnebank, ook fijn. Op de ochtend van vertrek stonden de sauna's uit, maar werd direct aangezet na ons telefoontje vanuit het zwembad. Goed ontbijt, schitterend uitzicht vanuit het restaurant, op een vijver met zwanen. Tip: In Venlo gaan dineren bij Chez L' Hetre (parkeren is wel een probleem in de stad!), de keuken is absoluut top!

Te duur voor wat je krijgt

A, 30-12-2016

Te weinig parkeerplaatsen

Matig eten (excuses nieuwe kok)

Chagrijnig personeel (excuses lange diensten )

Bar gewoon dicht tweede kerstavond (excuses zieke)

Te duur voor wat je krijgt

Gehorige kamers

Vergane glorie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bilderberg De Bovenste Molen in Venlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bilderberg De Bovenste Molen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bilderberg De Bovenste Molen scoort een 8 uit 10 op basis van 562 reviews.