Hotel Bilderberg De Bovenste Molen

Weer vandaag2°-2°
Hotel Bilderberg De Bovenste Molen
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Bilderberg De Bovenste Molen voor je op een rij gezet:

Laatste review

Voor herhaling

Fam bogers,
30-9-2018

Wij zijn een weekendje geweest, een overnachting en zijn zeer tevreden.

Heerlijke locatie, ontbijt uitmuntend, bediening goed. Kamer was prettig, goede hygiëne, badkamer ietsjes gedateerd maar netjes en schoon. Wij komen hier zeker terug. Heerlijk ligging, je bent er echt uit.

Kenmerken

535 reviews over Hotel Bilderberg De Bovenste Molen in het Nederlands

Voor herhaling

Fam bogers,
30-9-2018

Wij zijn een weekendje geweest, een overnachting en zijn zeer tevreden.

Fijn hotel in een prachtige omgeving

Elke,
26-7-2018

Fijn hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer netjes en de bedden heerlijk. De directe omgeving is prachtig. Het hotel was helemaal volgeboekt maar nog steeds was het rustig voor jou als gast.

Het restaurant is prima. Echt een hoogstaand restaurant is het niet (vergeleken met Bilderberg Holtmuhle is het wel een ander niveau) maar het eten is van prima kwaliteit. Kortom een heerlijk relaxed weekend gehad met twee.

Prachtige locatie

Lia,
25-7-2018

Uitstekende locatie om vanaf hier fietstochten te maken. Fijn hotel met een lekker ontbijt. Licht aan een mooi plas en heerlijk om daar 's avonds nog iet te drinken.

Voor ons voor herhaling vatbaar

HotelSpecials.nl

Kom zeker nog eens langs!

Anne-Marie,
12-6-2018

Vriendelijk personeel. Welkom gevoel.

Fantastisch weekend gehad!

A Groen,
9-5-2018

Prachtige ligging en omgeving. Je komt hier echt tot rust. Service is top! We kwamen terug van een lange wandeling met de hond en zelfs aan de hond werd gedacht bij het bestellen van koffie op het terras. Dinner savonds was geweldig in geen tijden zo lekker gegeten. Enige nadeel wat ik zou kunnen bedenken is dat de kamers vrij gehorig zijn en je zonder badkleding in de sauna moet.

Uitstekend

Gievan43,
27-1-2018

Rustige ligging, zeer goed restaurant, goede vertrekplaats om fietstochten te maken.

Zeer gemoedelijk

Berend,
26-10-2017

Prima hotel op een mooie locatie. Het restaurant heeft een goede make-over gehad (op de website staan nog oude foto's). Zwembad was ok maar de sauna ingang en uitgang rechtstreeks via het zwembad is een misser. Complete gezinnen en kinderen die door de sauna heen rennen en zitten (!) kan écht niet. Ook moet je kleding aan wat natuurlijk een no-go is. Ik hoop dat Bilderberg hier in wil investeren. Voor de rest zeer vriendelijk personeel. Van schoonmaaksters tot receptie. Wij komen hier zeker weer. Tip: separate ingang voor sauna en zonder kleding.

Hartelijk, warm en deugddoend verblijf

Daniel Dendooven,
30-9-2017

Afgezonderd in groene omgeving gelegen=heel rustgevend. Ideaal als uitgangspunt voor fietstochten. Bij terugkomst heerlijk ontspannend in het zwembad en sauna met erna een lekker avondmaal. Positief dat je niet opnieuw moet wegrijden voor het diner ! S ochtends een lekker en uitgebreid ontbijt. Dit is pas genieten...

De plek om in Venlo te vertoeven!

Els Bouman,
30-8-2017

Vriendelijk personeel, een goed ontbijt en een rustige, bosrijke omgeving.

Het centrum is op fietsafstand.

De kamers zijn ruim en de badkamer heeft een comfortabele inloopdouche.

Het geheel is echter wel gedateerd. Er zitten scheuren in de wastafel.

Onder de maat.

Jaap,
8-8-2017

Restaurant: De standaard opties van de diner kaart waren goed. De kleine opties zoals de Bilderburger (oud broodje, smakeloos) en Fish 'n Chips (droge diepvriesvis) waren minder. Geen seizoensschotels. Ontbijt was goed geregeld maar beperkt (weinig vers). Personeel pauzeert in restaurant voor het ontbijt.

Hotel: Grote kamer met goed kingsize bed, fijn maar erg gehorig; klappende deuren en houten ondervloer.. Op 100m een spoorwegovergang met dag en nacht verkeer, niet te doen.

Kamers alleen per trap te bereiken, zelf sleuren met je koffers. Vlak voor de (zij-) ingang staan rookzuilen dus je stapt uit je kamer zo in de rook. Weinig parkeerplekken. Mooie uitkijk op de vijver, jammer van die treinen die de rust verstoren.

Welness is 3 dagen per week dicht, en had een wachtlijst van 2 dagen voor behandelingen. Hier hadden we niks aan met onze midweek. Receptie was een enkele keer niet bereikbaar, het hotel ademt een sfeer van onderbezetting.

Review via Facebook werd zonder reactie gewoon verwijderd. Ik ben eerder in het Parkhotel van Bilderberg in Amsterdam verbleven, dit maakte een betere indruk.

De bovenste Molen maakt het niet waar, zowel qua prijs/kwaliteit als (after) service.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bilderberg De Bovenste Molen in Venlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bilderberg De Bovenste Molen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.