Tijdelijk €25 aanbetaling

Bilderberg De Bovenste Molen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Bilderberg De Bovenste Molen voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 568 reviews
+23

7.6GoedScore uit 568 reviews

• Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

568 Reviews over Bilderberg De Bovenste Molen

• 4antoine kerstjens05-08-2022

nooit meer

wat heb ik spijt dat ik mijn zakenrelatie (met vrouw en kind dit keer) hier heb ondergebracht. Boekte zelf altijd bij van der valk, dit was altijd top. ik wilde hem extra verwennen, dus pakten we maar een duurdere variant, bilderberg de bovenste molen venlo, klant er zelf naartoe gebracht. kamer lag een beetje moeilijk, of buitenom lopen of naar eerste etage, einde gang weer naar beneden en daar had je aldus hun kamer. kamer volgens klant met spinnenwebben, gemeld achteraf, verwarming ging niet aan, raam gin niet op slecht open, zelfs met ingeroepen hulp kwamen ze er niet uit. € 750,- betaald voor 3 overnachtingen. ik heb het geld terug laten storten naar de klant en zelf de helft van de rekening betaald zodat mijn klant in ieder geval niets hoefde te betalen. NB: kamer waar wij € 750,- voor betaalden kostte, toen we opnieuw de prijzen bekeken, slechts € 400,- voor 3 nachten. hotel oubollig ingericht. hoeft voor ons nooit meer

• 10Joshua Tijssen10-08-2021

Gezellig hotel, vriendelijk personeel

Leuk gezellig hotel op een mooie rustige locatie tussen de bossen.Kamer was erg netjes en ruim genoeg voor 2 personen.We hebben heerlijk gegeten in het restaurant van het hotel en werden bediend door zeer vriendelijk personeel.We hebben een top weekend gehad en de kans is groot dat we dit nog eens over doen.

• 10Marisca04-06-2021

Gewoon geweldig

Dankjewel allemaal, het was echt fijn en goed verzorgd. Bedankt voor de fijne dagen, ook namens Duckie

• 6M.J.Oehlers28-12-2019

Te duur voor deze vergane glorie

Vriendelijk, schoon en mooie omgeving maar veel te duur voor wat je krijgt. Verouderde kamers, ontzettend gehorig(om 7 uur al wakker van gesprekken van de buren), slechte saunafaciliteiten(klein). Niet gaan eten bij restaurant, prijzig en slecht gekookt. Ontbijt moet je op tijd zijn anders ligt er niks meer. Vindt het echt zonde van mijn geld.

• 10Fam.Loijen07-10-2019

Wij hebben in September bij de Bovenste Molen een afscheidsborrel ter nagedachtenis aan een dierbare gehad. Wij zijn enorm warm ontvangen door Maarten die ons heel goed geadviseerd heeft en de gelegenheid perfect aanvoelde. De dag van de borrel was de locatie prachtig verzorgd en de bediening was top. De hapjes waren fijn verzorgd. Het team van de bovenste molen verdiend wat ons betreft een hele grote pluim.

• 6Wim van Weelden28-08-2019

verouderd en vrij prijzig.

Hotel ligt in prachtige omgeving in de buurt van Venlo. Geen airco in hotel aanwezig wat gezien de temperatuur geen overbodige luxe was geweest, 40 graden. Wij hadden nog geluk dat we op de 1e etage een kamer hadden. Er waren gaste die onder het dak lagen en geen oog hebben dicht gedaan. Kamer schoon en voldoende ruimte. Douche wat aan de krappe kant. Ontbijt was prima Zwembad welkome verkoeling. Eten en drinken aan de prijzige kant. Receptie in orde.

• 8Van Wandelen23-04-2019

Prima hotel en prachtige ligging

Het hotel is prachtig gelegen, de bedden zijn zeer goed .badkamer ook netjes en schoon. Nadeel is wel dat wij aan het eind vd gang lagen en dan hoor je tot 24.00 De pompen van het zwembad. Medewerkers zijn erg klantvriendelijk .

• 6Broers22-04-2019

Geen diner meer hier

Bilderberg bovenste molen in Venlo zijn wij al meerdere malen geweest. Prima kamers fijn terras. Ontbijt is wat summier (voor de prijs). Het drie gangen verassing menu van de chef die wij dit keer voor het eerst geboekt hadden was niet van goede kwaliteit . De aardappels waren niet gaar( sommige zelfs rauw), asperges niet lekker(harde draadjes) parelhoen was slecht klaargemaakt( rauwe bloedvinnetjes) Kortom echt niet lekker gegeten. Het werd wel opgepakt door het personeel. Zoontje van 10 kreeg een ijsje en het extra frietje werd van de rekening afgehaald. Jammer vond ik het wel had er veel van verwacht.

• 1Petra van Gelder-Haak17-04-2019

nooit meer

Slechte service zeggen na klachten dat er niet geklaagd is bedden en eten was goed maar de toegang voor mindervaliden is verschrikkelijk personeel is onkundig en de welness mag de naam welness niet dragen

• 9Gjm Vink26-12-2018

Aanrader, wij komen zeker terug!

WIj waren hier voor het kerstarrangement. Goedgeorganiseerd en zeer vriendelijk en betrokken personeel. Enig minpuntje was het feit dat de bar om 18.00 uur definitief sloot, terwijl het diner om 18.30 uur begon. Waardoor je als gast gedurende een half uur nergens terecht kon. Verder was het verblijf perfect. De kamer was keurig, alles erop en eraan. Kortom een fantsastisch verblijf gehad!

Hotel Bilderberg De Bovenste Molen info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Bovenste Molenweg 12, 5912 TV