Camping Hovershof

Tonen op kaart

13 reviews over Camping Hovershof

• 2019
    10Irene01-05-2019

Een mooie camping om er zeker eens te staan

Wij wandelen het Pieterpad en deze mooie rustige mini camping ligt aan het pad Het is een kindvriendelijke camping. Onze kleinzoon kwam 2 dagen logeren en kon heerlijk spelen in de mooie speeltuin die de camping heeft . De camping heeft een mooi en schoon sanitair. Wasmachine en droger staan er ook. Ook is er een leuke kantine. Dus een aanrader

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Tine en Jacques Dr.29-09-2018

Een absolute aanrader als de natuur je lief is.

Wij hebben van juni 2017 t/m febr. 2018 gebruik gemaakt van het kleine vakantiehuisje ivm zoeken naar andere woning. We hebben zomer, herfst en winter meegemaakt en volop genoten. De uitbaters Lizette en John waren gastvrij, behulpzaam en gezellig. Het enige minpuntje was de geringe bergruimte in het huisje, maar het ook weer zijn charme en het was niet echt storend.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Ria en Henk16-09-2018

We komen zeker terug!

Rustig gelegen mooie omgeving en schoon met een nostalgische uitstraling en leuke gastvrouw

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Marcel21-07-2017

Ik heb geen enkel negatief argument. Alles was gewoon goed. De eigenaren doen alles met hun hart en zorgen ervoor dat iedereen het naar de zin heeft. De camping ligt in een prachtig natuurgebied en de bed & breakfast accommodatie is gelegen in een prachtig autentiek gebouw. Er is van alles te zien en te beleven; van een speeltuin, paarden, geitjes en kippen tot een authentiek 50'er jaren winkeltje met originele spullen uit die tijd en een 200jaar oud bakhuis met de originele oven. In één woord fantastisch!

Alleen gereisd in juli 2017

• 9Adri18-07-2016

Supercamping,zeker voor fietsers

Zeer vriendelijk ontvangen ,wij waren op de fiets en hebben wel mindere campings meegemaakt.Zeer mooi sanitair en dorp op fiets afstand te bereiken.Camping is een aanrader

Gereisd met partner in juli 2016

• 9fam poulain19-06-2014

Aanrader, zeker voor gezinnen met kinderen

Erg mooie en gemoedelijke camping. Prachtige speeltuin voor de kinderen en toch alle rust die je je maar kan wensen voor de ouders. Uitbaters zijn erg vriendelijk, sanitair is prima in orde. Was een uitstekende camping om een verlengd weekend door te brengen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 9galle-hall21-04-2014

2 weken plezierig verblijf

Tijdens mijn Pieterpad wandelingen hier 2 weken gekampeerd met mijn caravan. Vriendelijke en gastvrije beheerders. Mooie omgeving. Verse groenten en fruit verkrijgbaar tegenover de camping. Levensmiddelen etc. op fietsafstand.

• 8Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in maart 2014

• 9Fam. Heestermidia12-08-2013

Mooie rustige camping aan de Maas

Mooie minicamping aan de Maas. Vlakbij de snelweg en dichtbij het dorp Velden. De camping is erg goed geprijsd en 's ochtends kun je lekkere broodjes afhalen.

Het sanitair is schoon en ziet er goed uit. Alleen was er niet altijd toiletpapier.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10fam ewals27-05-2013

heerlijke camping

Deze camping is een plek waar onze jonge kinderen naar hartelust kunnen spelen in de uitgebreiden speeltuin Ook als ouders komen wij hier tot rust. Het grasveld is in perfecte staat,ook als het veel heeft geregend loop je niet in de modder.zeker de moeite waard, of je nu jonge kinderen hebt of graag fietst het is voor alle geschikt.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 6Peter en Emmy25-09-2012

Eerste slechte ervaring met Vekabo camping

De website van Hovershof ziet er aantrekkelijk uit helaas blijkt de praktijk tegen te vallen. Het sanitair is netjes verzorg maar op het moment dat wij er waren schoon voor het oog. De eigenaresse was humeurig toen ze ons ontving want ze wees ons even waar we de caravan mochten neerzetten maar daar hield het ook mee op. Waar de faciliteiten waren mochten we zelf uitvinden. Ook even duidelijk waar je kan melden zou prettig zijn. De auto moet geparkeerd worden op de parkeerplaats nadat de caravan neergezet is. Niets mis mee echter zorg dan wel voor fatsoenlijke parkeerplaatsen aangezien de huidige erg krap is en het risico van schade door onachtzaamheid groot is. Op de website staat dat er geen plastic gebruikt mag worden echter schijnbaar word dit wel toegestaan want de plaatsen zijn kaal en modderig. Voor ons is het de eerste slechte ervaring met een Vekabo camping, ons zie je bij deze kleine camping niet meer terug

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2012

1 tip over Camping Hovershof

• Linda, 17-06-2012

Boerderijmuseum De Locht, je ven onderdompelen in de geschiedenis van de omgeving. Op zondag vaak leuke activiteiten. Ook leuk voor kinderen. Bekijk de omgeving ook eens op de fiets, en ga dan niet alleen van knooppunt naar knooppunt. Soms zitten de mooiste fietspaden langs de de uitewaarden van de Maas.

0 vragen over Camping Hovershof

Camping Hovershof info