Géén boekingskosten

Meer camping info

20 Reviews over Hovershof

• 9Rob en Ingrid stam20-09-2021

Geweldige camping plek

Wat een leuke plek vlakbij Venlo

• 10Loek Rosenbaum10-08-2021

Fantastische rustige camping, veel oog voor detail

Heerlijke plek aan de Maas waar we met het gezin een weekend hebben doorgebracht. We zijn echt tot rust gekomen in twee dagen tijd. Uitzonderlijk mooie grasmat, prachtige gebouwen in oude boerderijstijl opgebouwd, met oude materialen die doen denken aan vroeger. Echt super oog voor detail. De kinderen konden lekker spelen in de speeltuin. Een aanrader voor gezinnen die ook wat rust zoeken. Een pareltje van een camping op steenworp afstand van Venlo en Arcen. Supervriendelijke en gastvrije uitbaters. Wij komen snel weer terug!

• 10Marianne09-06-2021

Heerlijke gastvrije camping!

We hebben een heerlijk week gehad! Mijn zoontje heeft genoten van de leuke grote speeltuin en de geitjes. We werden hartelijk ontvangen door de gastvrije en zeer vriendelijke eigenaresse. Sanitair was erg schoon en goed onderhouden. Zeker een aanrader!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Anneke06-09-2020

Kleine gezellige gastvrije camping.

Kleine landelijke camping in Limburgse stijl met vriendelijke eigenaarsechtpaar. Mooi in jaren 30 stijl aangelegd schoon sanitair, goede overkapping om bij minder weer buiten te zitten. In het weekend is de gezellig en sfeervolle ruimte open voor een drankje en op zaterdag verse friet. Aanrader met kleine kinderen of rustzoeker.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Patrick en Ursula22-08-2020

Heerlijke gezellige en mooie camping

Heerlijke camping. Leuk voor kinderen dankzij de uitgebreide speeltuin. Mooi en schoon sanitair wat met liefde is gemaakt. Rustige camping vlakbij de Maas waar t heerlijk wandelen is. Op zaterdag is de frietkraam open waar ze heerlijke verse frietjes bakken. De kampeerplekken zijn ook zeer ruim. Al met al een heerlijke camping.

• 10Joke Hissink14-08-2020

fantastisch

Wat hebben wij hier fijne dagen gehad, wij met de camper en vrienden in de B en B. fijn ontvangen door de gastvrouw, mooie plek, brandschoon sanitair!!!

• 9Brenkies13-08-2020

Een B&B op een prachtige locatie dicht bij het dorpje Velden een prima startpunt voor wandelingen en fietstochten door het mooie Maaslandschap De B&B zit in een prachtig oud pand met veel oude elementen erg sfeervol maar is voorzien van alle gemakken ,de gastvrije behulpzame en vriendelijke gastvrouw verzorgt een heerlijk ontbijt .Ze is aanwezig voor vragen, tips en een praatje en zorgt ervoor dat alles er zeer verzorgd en schoon uitziet in de B&B en op de Camping. Wij vinden het een pluspunt dat deze B&B zich op een camping bevind zodat wij met onze kamperende vrienden op de zelfde locatie konden verblijven wij komen hier zeker terug

• 10Irene01-05-2019

Een mooie camping om er zeker eens te staan

Wij wandelen het Pieterpad en deze mooie rustige mini camping ligt aan het pad Het is een kindvriendelijke camping. Onze kleinzoon kwam 2 dagen logeren en kon heerlijk spelen in de mooie speeltuin die de camping heeft . De camping heeft een mooi en schoon sanitair. Wasmachine en droger staan er ook. Ook is er een leuke kantine. Dus een aanrader

• 9Tine en Jacques Dr.29-09-2018

Een absolute aanrader als de natuur je lief is.

Wij hebben van juni 2017 t/m febr. 2018 gebruik gemaakt van het kleine vakantiehuisje ivm zoeken naar andere woning. We hebben zomer, herfst en winter meegemaakt en volop genoten. De uitbaters Lizette en John waren gastvrij, behulpzaam en gezellig. Het enige minpuntje was de geringe bergruimte in het huisje, maar het ook weer zijn charme en het was niet echt storend.

• 9Ria en Henk16-09-2018

We komen zeker terug!

Rustig gelegen mooie omgeving en schoon met een nostalgische uitstraling en leuke gastvrouw

• 6Eetgelegenheden

Camping Hovershof info