Camping Hovershof

Weer vandaag5°-1°
Camping Hovershof
9,2

12 reviews over Camping Hovershof in het Nederlands

Een absolute aanrader als de natuur je lief is.

Tine en Jacques Dr.,
29-9-2018

Wij hebben van juni 2017 t/m febr. 2018 gebruik gemaakt van het kleine vakantiehuisje ivm zoeken naar andere woning. We hebben zomer, herfst en winter meegemaakt en volop genoten. De uitbaters Lizette en John waren gastvrij, behulpzaam en gezellig. Het enige minpuntje was de geringe bergruimte in het huisje, maar het ook weer zijn charme en het was niet echt storend.

We komen zeker terug!

Ria en Henk,
16-9-2018

Rustig gelegen mooie omgeving en schoon met een nostalgische uitstraling en leuke gastvrouw

Marcel,
21-7-2017

Ik heb geen enkel negatief argument. Alles was gewoon goed. De eigenaren doen alles met hun hart en zorgen ervoor dat iedereen het naar de zin heeft. De camping ligt in een prachtig natuurgebied en de bed & breakfast accommodatie is gelegen in een prachtig autentiek gebouw. Er is van alles te zien en te beleven; van een speeltuin, paarden, geitjes en kippen tot een authentiek 50'er jaren winkeltje met originele spullen uit die tijd en een 200jaar oud bakhuis met de originele oven. In één woord fantastisch!

Supercamping,zeker voor fietsers

Adri
18-7-2016

Zeer vriendelijk ontvangen ,wij waren op de fiets en hebben wel mindere campings meegemaakt.Zeer mooi sanitair en dorp op fiets afstand te bereiken.Camping is een aanrader

Aanrader, zeker voor gezinnen met kinderen

fam poulain
19-6-2014

Erg mooie en gemoedelijke camping. Prachtige speeltuin voor de kinderen en toch alle rust die je je maar kan wensen voor de ouders. Uitbaters zijn erg vriendelijk, sanitair is prima in orde. Was een uitstekende camping om een verlengd weekend door te brengen.

2 weken plezierig verblijf

galle-hall
21-4-2014

Tijdens mijn Pieterpad wandelingen hier 2 weken gekampeerd met mijn caravan. Vriendelijke en gastvrije beheerders. Mooie omgeving. Verse groenten en fruit verkrijgbaar tegenover de camping. Levensmiddelen etc. op fietsafstand.

Mooie rustige camping aan de Maas

Fam. Heestermidia
12-8-2013

Mooie minicamping aan de Maas. Vlakbij de snelweg en dichtbij het dorp Velden. De camping is erg goed geprijsd en 's ochtends kun je lekkere broodjes afhalen.

Het sanitair is schoon en ziet er goed uit. Alleen was er niet altijd toiletpapier.

heerlijke camping

fam ewals
27-5-2013

Deze camping is een plek waar onze jonge kinderen naar hartelust kunnen spelen in de uitgebreiden speeltuin Ook als ouders komen wij hier tot rust.

Het grasveld is in perfecte staat,ook als het veel heeft geregend loop je niet in de modder.zeker de moeite waard, of je nu jonge kinderen hebt of graag fietst het is voor alle geschikt.

Eerste slechte ervaring met Vekabo camping

Peter en Emmy
25-9-2012

De website van Hovershof ziet er aantrekkelijk uit helaas blijkt de praktijk tegen te vallen. Het sanitair is netjes verzorg maar op het moment dat wij er waren schoon voor het oog. De eigenaresse was humeurig toen ze ons ontving want ze wees ons even waar we de caravan mochten neerzetten maar daar hield het ook mee op. Waar de faciliteiten waren mochten we zelf uitvinden. Ook even duidelijk waar je kan melden zou prettig zijn. De auto moet geparkeerd worden op de parkeerplaats nadat de caravan neergezet is. Niets mis mee echter zorg dan wel voor fatsoenlijke parkeerplaatsen aangezien de huidige erg krap is en het risico van schade door onachtzaamheid groot is. Op de website staat dat er geen plastic gebruikt mag worden echter schijnbaar word dit wel toegestaan want de plaatsen zijn kaal en modderig. Voor ons is het de eerste slechte ervaring met een Vekabo camping, ons zie je bij deze kleine camping niet meer terug

Heerlijke fietsomgeving

Linda
17-6-2012

We zijn dit jaar voor het eerst hier geweest. De ligging is fantastisch. Je kunt hier dagen achtereen wisselende fietstochten maken. We kwamen hier o.a. vanwege de Floriade die op amper 5 km afstand ligt. de camping heeft een schitterdend veld wat zelfs na hevige regenbuien nog droog is.

Het enige minpunt is het sanitair. Prachtige douches en WC`s, schoon ook, maar de verlichting had wat meer gemogen. Mijn man had moeite met scheren. Voor het opmaken bij een avondje uit moet je maar kijken in de caravan ;-)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hovershof in Velden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hovershof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.