Kleine hotelsWeer vandaag21°16°
5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Hostellerie de Maasduinen voor je op een rij gezet:

32 reviews over Hotel Hostellerie de Maasduinen in het Nederlands

Was goed

p_troost1
14-9-2016

Het hotel is wel erg verouderd, maar het ontbijt en diner waren heel goed, personeel zeer vriendelijk, voor 1 nacht goed te doen, jammer van de muziek tot 1 uur in de nacht, en jammer dat onze ruitenwisser van de auto kapot was getrokken. Maar daar kon het hotel niets aan doen.

Netjes maar oud

Cynthia
8-5-2016

We hebben op onze doorreis met de hotelcard hier overnacht in een familie kamer. De kamers zijn vrij ouderwets ingericht en de veren in de matras goed te voelen. Onze zoon had zelfs een krakend matras. De televisie was klein met een beeldbuis. Verder hoorden we allerlei geluiden door de muur heen. Het eten was voortreffelijk. En natuurlijk asperges tijd. Hier was niets op aan te merken.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Weinig op aan te merken

Jos
25-3-2016

Het is een oud hotel. Verwacht geen luxe kamer met moderne snufjes. Er is geen lift, wat voor mensen die slecht te been zijn lastig kan zijn. Anderzijds zijn alle medewerkers bijzonder hulpvaardig dus zelf je bagage naar boven sjouwen is niet nodig. De kamers doen wat gedateerd aan, maar de bedden zijn prima (in die van ons in elk geval wel), het sanitair is voldoende. Het eten in het restaurant was heel goed. Ook het ontbijt was uitstekend: kaas, verschillende vleeswaren, eitje, yoghurt, verschillende broodsoorten. De ontvangst en het contact met al het personeel was allerhartelijkst.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Diep triest

Anoniem
26-2-2016

We waren hier 2 nachten. Na 1 nacht wakker gelegen hebben door de slechte bedden (de veren steken in je rug, vies en uitgezakte matrassen) hebben we de volgende dag maar een luchtbed gekocht zodat we toch nog 'fatsoenlijk' konden slapen. De kamers zijn verouderd. Stopcontacten en kabels liggen los. Douchekop verkalkt. De houder van de douchekraan stuk. De kraan van het bad (warm water) werkt niet goed.De wc-pot los op de grond, verlichting boven de spiegel werkt niet, kraan slecht open. Donkere grauwe gangen, een trap zonder trapleuning. Er was een luxe ontbijt belooft, maar wat we kregen waren donkere broodjes met beleg waarvan de houdbaarheidsdatum was verstreken. Op de foto's van de site ziet het er mooi uit, maar in werkelijkheid is dat wel anders.

Het personeel was vriendelijk. Zo vriendelijk dat ze zelf onze klacht weglachten...

Gereisd Met partner in januari 2016

redelijk verblijf

berk
18-9-2015

Laat ik allereerst beginnen met het feit dat er aan de ontvangst en vriendelijke benadering van het personeel niets aan te merken valt. Diner is ook prima in orde. Ik vind het alleen jammer dat het ontbijtbuffet miniem is in variatie. Als je niet van vlees of kaas houdt dan is er voor zoet alleen jam. Ook lees ik in de recensies van 2012 dat de kamers gerenoveerd zouden worden na het hoogseizoen maar dat is volgens mij nog steeds niet gebeurd. Kamers zijn schoon maar erg gedateerd en wij hadden het ongeluk dat , als er iemand warm water gebruikte in het hotel, onze verwarming hard tikkende geluiden produceerde. Al met al een wat onrustige 2 nachten gehad. Zonde want de mensen daar doen echt hun best

Gereisd Met partner in september 2015

Gematigd enthousiast

van Limbeek
26-7-2015

We hebben hier twee nachten geslapen en het was op zich prima. De kamers zijn zeker gedateerd en aan een (grondige) opknapbeurt toe. Ze zijn wel schoon, maar het is inmiddels 2015..... Het geluid van de airco/afzuiging is 's nachts ook niet heel aangenaam. Maar het enthousiasme en de vriendelijkheid van de eigenaar en het personeel maken veel goed. Het ontbijt is niet heel uitgebreid, maar wel voldoende. Er is een af te sluiten garagebox om je fietsen te stallen wat in ons geval zeker handig was. In het dorp zelf is verder niks te beleven. Wel kan je mooi fietsen naar Venlo of naar Arcen.

Gereisd Met partner in juli 2015

Gastvrijheid ten top

berkhoferika
11-1-2015

Via veiling richting Velden. Wij werden zeer gastvrij ontvangen en kregen een mooie grote kamer toegewezen. Alles was prima in orde en keurig schoon. Wifi werkte prima. Het hotel is wat gedateerd, maar het geeft ook een knus gevoel. Heerlijk gelunched en ons diner was ook prima in orde. Ontbijt was super, dus wij gingen voldaan huiswaarts. Enige minpunt is de hoorbare afzuiginstallatie en dat hebben we aangegeven. Verder prima uitvalsplek voor wandelingen en andere bezoeken in de buurt, zoals bijv. Aan Arcen.

Gereisd Met partner in Sat Jan 10 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

As
9-11-2014

Afgelopen weekend zouden wij daar verblijven. Toen wij aanmaken werd duidelijk dat ze aan het verbouwen zijn. Dit was echter nergens vermeld. Overal stof en viezigheid. Via erg steile trap naar eerste verdieping wel buitenom ook nog naar onze kamer. Zeer oud en gedateerd. Bedden waardeloos. De pocketveren steken in je lichaam. Verder herrie van de kachel die niet aan staat. Dus geen oog dicht gedaan. Bij klagen geen begrip maar werd behoorlijk door mevrouw geïrriteerd gereageerd. Dus ook geen oplossing dus vertrokken en ander hotel gezocht. Extra kosten daardoor. Vreselijk gedateerd oud hotel. En verbouwing is alleen voor de ingang en toilet terwijl ze beter aan de kamers hadden kunnen beginnen.

Gereisd Met partner in Fri Nov 07 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer betaalbaar voor een goede kwaliteit

Fam. van der Graaf
19-8-2014

We hebben 2 overnachtingen gehad. De kamer was. Eenvoudig maar prima en schoon. Dit geldt ook voor de badkamer. Zeer betaalbaar en een goede kwaliteit . Goede bedden en alles schoon.

Gereisd Met partner in Fri Aug 15 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit nooit meer!!

G. De jong
9-10-2012

Hotel. Dient vooraf betaald te worden, na betaald te hebben via een onmogelijke trap twee hoog naar boven en de kamers bekeken; waren slecht onderhouden en van minimale kwaliteit, niet voor aankomst gereinigd, vol met hondeharen. Na klacht alsnog gereinigd. Eten tweede dag taai stuk vlees, dit gemeld zou aan de kok doorgegeven worden niets meer gehoord. Bij vertrek een en ander aan de heer Homburg laten weten deze melde glimlachend hier niets van te begrijpen, had niet eerder klachten gehad. Conclusie: niet weer naar dit hotel, beslist een afrader.

Gereisd Met vrienden in oktober 2012
familie Van den Hombergh, eigenaar, 10-10-2012

Geachte familie De Jong,

We betreuren ten zeerste uw reactie. Onze kamers worden wel degelijk schoongemaakt tijdens en na verblijf van onze gasten. Uiteraard weten wij ook dat een aantal van onze kamers aan renovatie toe zijn, en dit staat dan ook gepland. Onze hoteletages zijn inderdaad per trap vereikbaar (geen lift), maar geldt dit niet ook voor veel andere hotels?

Wat betreft de biefstuk die u in uw arrangementsdiner geserveerd kreeg: ze waren alle 6 van dezelfde ossehaas en de overige gasten smaakte het prima. Uw biefstuk is getest en naar ons idee voldoende mals geweest. Misschien was uw mes wat bot(?) Tot slot: de opmerkingen van mevrouw bij het uitchecken heb ik uiterst serieus met haar besproken. Ik heb alleen aangegeven dat we vele gasten mogen ontvangen en gelukkig het meerendeel positief. Ik moest alleen glimlachen toen ze dreigend bleef roepen: 'we zetten het op internet, hoor' . Dit is precies zo'n opmerking waar in de beoordeling hieronder aan gerefereerd wordt.

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Schoenpoetsservice, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostellerie de Maasduinen in Velden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostellerie de Maasduinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.