Hotel ZiZa ***

Hotel ZiZa
8,8

Weer vandaag7°-2°

126 reviews over Hotel ZiZa in het Nederlands

Geweldig kleinschalig familiehotel !

Gert-Jan en Liesbeth, 30-12-2017

Hotel Ziza is een kleinschalig familiehotel op een perfecte locatie midden in het centrum van Valkenburg voor een zeer vriendelijke prijs. De eigenaren zijn gastvrije mensen die er echt alles aan doen om het jou naar je zin te maken.

De kamers zijn, zoals je ook wel mag verwachten midden in het oude centrum, wat gedateerd maar zeker niet versleten. Alles is keurig onderhouden en schoon. Het restaurant is knus, de bediening goed en de Flammkuchen heerlijk. Ook 's morgens wordt er een uitstekend en compleet ontbijt geserveerd.

Al met al was het voor ons een week voor Kerstmis met de gezelligheid van de Kerstsfeer in Valkenburg prima toeven in Hotel Ziza en zullen wij hier zeker een keer terug gaan komen.

Jurrian en Pauline, 16-12-2017

Goed ontvangen, aardige gastvrouw doet alles om je verblijf zo fijn mogelijk te maken, top locatie midden in het centrum, prima kamer en prima geslapen, top ontbijt en heerlijke flammkuchen! Zeker een aanrader!

Leuk en karestiek hotel prima ontvangen

kees en wilma, 9-12-2017

Leuk en karestiek hotel prima ontvangen en geslapen het ontbijt was ook af. De Flammkuchen is ook een aanrader. Prima tijd gehad.Net naast de drukte en toch alles dichtbij.

We hebben een aantal aanbieders voor ZiZa voor je op een rij gezet:

Heel erg gastvrij hotel met super service.

Rianne Hof, 6-12-2017

Hele gastvrije mensen die erg hun best doen om het iedereen naar de zin te maken. Ontvangst heel erg prettig. Ontbijt helemaal super, wat een keuze! De flammenkuchen zeker proberen want ze zijn ontzettend lekker. Kamers zijn eenvoudig, een beetje gehorig maar heel erg schoon. Locatie van het hotel is perfect, overal kun je lopend heen.

Gezellig en knus hotel

Oscar, 1-12-2017

Heel gezellig en knus hotel in centrum van Valkenburg. Zeer gastvrije eigenaren die alles voor je willen doen, voelde ons meteen thuis.

Ontbijt is voldoende en eigenaresse wil zelfs nog een eitje bakken of scumble erg maken.

De flamekuche geprobeerd en was heerlijk echt een aanrader.

Kamer was goed en schoon, wel een beetje gehorig maar daarvoor liggen er oordopjes dus heerlijk geslapen ondanks raam open en feestje bij café aan de overkant.

Komen zeker terug.

Voor ons vind ik het super goed

Joke van der kwast, 29-11-2017

Dat dit hotel goed is gastvriendelijkheid voorop staat kamers keurig en schoon zijn het eten er heerlijk is en het ontbijt uitgebreid is

Nooit meer

Janny, 27-11-2017

Groot pluspunt is dat t midden in het centrum ligt.

Verder is het eens maar nooit meer.

S middags bij het inchecken ruim 10minuten voor een dichte deur gestaan ondanks bellen etc. kamer zeer gehorig en zeer gedateerd. Normaal stel je jezelf voor maar na net noemen van mijn naam kwam er geen wederreactie.

Onveilige elektra, een ligbad zonder douchestang en douche wand zodat badkamer drijfnat werd.

Kamers waren zeer gehorig, zowel van de andere kamers als buiten.

Ik ervaarde het als zeer onveilig want met defekte en onveilige elektra was er geen vluchtroute aanwezig.

Ontbijt was redelijk ( niet deluxe zoals op mijn boeking stond vermeld ), wel zeer storend en onprofessioneel dat huisdieren ( grote hond en kat) door restaurant liepen, dit vond ik zeer onhygienisch en heel storend aangezien mijn vriendin zeer allergisch is voor huisdieren.

Kortom, zeker geen aanrader.

Ziza, ondernemer, 30-11-2017

Beste mevr geerlings en janny, het spijt ons dat u uw verblijf zo heeft ervaren, bij het inchecken 's ochtends om 9.30 heeft u onmogelijk 10 min voor de deur gestaan, het ontbijt was nog in volle gang. U heeft uw bagage geparkeerd en bent aan een bezoekje Valkenburg begonnen.

Grote tegenvaller, na de goede recensies hier

Callie, 27-11-2017

Ongastvrij bij binnenkomst stelde mevrouw er niet eens even netjes voor, ingecheckt en spullen konden we apart zetten tot onze kamer vrij was. bij terugkomst kregen we de sleutel, gingen onze bagage pakken, op dat moment zag ik dat mijn tas gescheurd was, zei verbaasd hee mijn tas is gescheurd! waarop mevrouw meteen riep heb ik niet gedaan ben er niet aan geweest, ze voelde zich aangesproken en zei niet eens ( in de eerste instantie) dat zij het had gedaan, ze zocht de discussie op, op een onvolwassen manier, toen kwam er een man binnen met hond, ze schreeuwde naar hem dit doen we dus niet meer...... ze zegt dat ik haar tas heb gescheurd?? Best raar als je alleen maar zegt hee mijn tas is gescheurd, had totaal geen zin in zo onvolwassen discussie dus liep richting onze kamer, waarop ze snauwde nu loop je weg, ja ik liep weg had hier totaal geen zin in dit onvolwassen gesprek. op de kamer gekomen, hoorde we direct alle geluiden van buiten, de voorbijgangers, de kroeg aan de overkant, oke dat kan je zit midden in het centrum De kamer was oud en alle elektra zat los bepaalde stopcontacten hadden geen eens spanning erop, verlengsnoer op verlengsnoer aan elkaar gekoppeld. we hadden zo iets dit kan toch niet veilig zijn! wij na installatie weer weg naar grot twee. Sávonds bij terugkomst nog gesproken met andere gasten, die mevrouw haar naam te kennen en hadden een welkoms drankje gehad, vreemd de een wel en de ander niet. nou geslapen hebben we niet wat een geluidsoverlast van het café aan de overkant en hun lallende rokende dronken gasten buiten, uiteindelijk tegen de ochtendstond in slaap gevallen. maar toen ging de buurvrouw plassen leek wel of ze naast ons bed zat te plassen. Ongelofelijk gehorig hotel je kan zelfs de gesprekken van de andere hotel gasten vanuit hun kamer volgen. Erg jammer voor een prijs van €149,00 p/n dat je dan dit krijgt. Snap de recensies hier niet goed, gastvrij, aardig, goede bedden lag geen eens een hoeslaken op maar een ruwe molton. Badkamer liet ook echt te wensen over, geen douche gordijn waardoor de badkamer zeiknat werd incl de toilet. ontbijt zeer klein ass met supermarkt brood, bolletjes, vlaai en suikerbrood lagen gelukkig wel lekker warme broodjes die nam dan ook iedereen Voor ons nooit weer, was echt niet goed voor deze prijsklasse Wat een mega tegenvaller, ik kom maandelijks in div hotels ivm mijn zakelijke afspraken als onderneemster, maar dit nog nooit zo gezien en ervaren
Ziza, ondernemer, 30-11-2017

Mbt Brandveiligheid en vluchtwegen kan ik u mededelen dat wij op 24-11 2017 een dag voor uw verblijf een uitgebreide controle van de brandweer hebben gehad tijdens welke is geconstateerd dat wij aan alle eisen van brandveiligheid voldoen. Wij zijn een van de oudste hotels van Valkenburg, en onze gasten waarderen deze nostalgische sfeer. Verbeter punten zijn altijd welkom, en deze zullen wij ook zeker meenemen in onze onderhoudsplanning. Bij het ophalen van uw bagage gaf u aan dat een tas tijdens bewaring kapot is gegaan waarop wij geantwoord hebben. U heeft de tas daar neer gezet, u heeft hem daar weg gepakt en verder is er niemand aan geweest, Wij kunnen er helaas niets aan doen dat het hengsel van de tas is afgescheurd. Dat was een onprettige insinuatie uwerzijds die wij zo ook nog niet eerder mee gemaakt hebben maar oprechte excuses voor onze reactie als u het anders bedoeld heeft..

Gastvrij hotel op een centrale locatie

Jacqueline, 19-11-2017

Wij werden zeer hartelijk ontvangen in het kleinschalige hotel Ziza. Vanwege de start van "Valkenburg Kerststad" was het hotel sfeervol ingericht. De kamers zijn klein, maar schoon en netjes. Prima voor een kort verblijf. Het rumoer van uitgaanspubliek is ons meegevallen. Het hotel biedt uit voorzorg oordopjes aan op de kamer. Klein gebaar, zeer te waarderen. Elke ochtend een keurig verzorgd ontbijt, met een ruime keuze. Het ontbreekt aan niets en de gastvouw doet er alles aan, om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wij hebben ons prima thuis gevoeld bij Ziza, en zouden dit hotel voor een kort verblijf zeker aanraden.

De bezienswaardigheden zijn op loopafstand. De gastvrouw gaf ons nog wat tips.

Geweldig mooi schoon heerlijk ontbijt

Alie, 30-8-2017

Mooie kamer heerlijk dicht bij centrum ligt op loopafstand winkels horeca dichtbij
Ziza, ondernemer, 2-9-2017
Bedankt voor uw recensie en een goed ontbijt is een goed begin van de dag toch? Vriendelijke groetjes uit Valkenburg van Ziza

We hebben een aantal aanbieders voor ZiZa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ZiZa in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ZiZa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel ZiZa scoort een 8.79 uit 10 op basis van 127 reviews.