Hotel ZiZa

Kleine hotelsWeer vandaag13°7°
Hotel ZiZa
8,8

130 reviews over Hotel ZiZa in het Nederlands

Klein hotel met vriendelijke gastvrouw. Kamer is simpel maar schoon en het ontbijt is erg lekker. Het was er niet gehorig terwijl het midden in centrum ligt Wij hebben een fijn verblijf gehad en komen zeker nog eens terug !

Echt goed

Marije
9-8-2018

Kamers waren netjes schoon. Ontbijt was genoeg aan keuze. En echt verse broodjes. De gastvrouw (vriendelijke vrouw) vroeg zelfs nog of we roerei wilde met of zonder spek. Dat kon ook nog. Vlaai was er zelfs. nog. In de kamer was nog geen airco. Maar ze dachten wel aan hun gasten doormiddel van een ventilator op de kamer. Kortom. Niks mis mee.

Gastvrij en ontspannrn

Judith
27-5-2018

Heerlijk ontspannen verblijf. Enorm gastvrij ontvangen met een heerlijk kopje koffie. De kamer was klein maar keurig, schoon en conpleet. Het ontbijt was exorbitant. Super!! Het gezellige centrum om de hoek, en prachtige natuur dichtbij.

Goed + persoonlijke zorg + ligging super

Verlaan
7-4-2018

Wij hebben 1 nacht verbleven in Hotel ZiZa. Het ontvangst was warm en welkom. Wij hadden een "kleine" kamer geboekt, maar dat kleine viel ons reuze mee. Nette ruimte met een nette badkamer (wastafel, wc en bad). Mooi oud pand.

De locatie is schitterend. In het centrum waar het binnen Valkenburg te doen is, maar net uit de drukte. Parkeer plaatsen in directe omgeving voldoende.

Ontbijt was voor een "kleiner" hotel uitgebreid, zeker de zorg van de eigenaresse om op maat je te voorzien is een meerwaarde.

1 mogelijk verbeterpunt is dat de gordijnen niet geheel het licht buiten houd. Dit heeft voor ons het slaap plezier niet gedrukt.

Geweldig kleinschalig familiehotel !

Gert-Jan en Liesbeth
30-12-2017

Hotel Ziza is een kleinschalig familiehotel op een perfecte locatie midden in het centrum van Valkenburg voor een zeer vriendelijke prijs. De eigenaren zijn gastvrije mensen die er echt alles aan doen om het jou naar je zin te maken.

De kamers zijn, zoals je ook wel mag verwachten midden in het oude centrum, wat gedateerd maar zeker niet versleten. Alles is keurig onderhouden en schoon. Het restaurant is knus, de bediening goed en de Flammkuchen heerlijk. Ook 's morgens wordt er een uitstekend en compleet ontbijt geserveerd.

Al met al was het voor ons een week voor Kerstmis met de gezelligheid van de Kerstsfeer in Valkenburg prima toeven in Hotel Ziza en zullen wij hier zeker een keer terug gaan komen.

Jurrian en Pauline
16-12-2017

Goed ontvangen, aardige gastvrouw doet alles om je verblijf zo fijn mogelijk te maken, top locatie midden in het centrum, prima kamer en prima geslapen, top ontbijt en heerlijke flammkuchen! Zeker een aanrader!

Leuk en karestiek hotel prima ontvangen

kees en wilma
9-12-2017

Leuk en karestiek hotel prima ontvangen en geslapen het ontbijt was ook af. De Flammkuchen is ook een aanrader. Prima tijd gehad.Net naast de drukte en toch alles dichtbij.

Heel erg gastvrij hotel met super service.

Rianne Hof
6-12-2017

Hele gastvrije mensen die erg hun best doen om het iedereen naar de zin te maken. Ontvangst heel erg prettig. Ontbijt helemaal super, wat een keuze! De flammenkuchen zeker proberen want ze zijn ontzettend lekker. Kamers zijn eenvoudig, een beetje gehorig maar heel erg schoon. Locatie van het hotel is perfect, overal kun je lopend heen.

Gezellig en knus hotel

Oscar
1-12-2017

Heel gezellig en knus hotel in centrum van Valkenburg. Zeer gastvrije eigenaren die alles voor je willen doen, voelde ons meteen thuis.

Ontbijt is voldoende en eigenaresse wil zelfs nog een eitje bakken of scumble erg maken.

De flamekuche geprobeerd en was heerlijk echt een aanrader.

Kamer was goed en schoon, wel een beetje gehorig maar daarvoor liggen er oordopjes dus heerlijk geslapen ondanks raam open en feestje bij café aan de overkant.

Komen zeker terug.

Voor ons vind ik het super goed

Joke van der kwast
29-11-2017

Dat dit hotel goed is gastvriendelijkheid voorop staat kamers keurig en schoon zijn het eten er heerlijk is en het ontbijt uitgebreid is

We hebben een aantal aanbieders voor ZiZa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ZiZa in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ZiZa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.