Hotel ZiZastersterster

9.3Fenomenaal

Nederland, Limburg, Valkenburg (aan de Geul)

9.3Fenomenaal

136 reviews over Hotel ZiZa

• 10Familie van Dijk06-10-2019

niet te overtreffen!

Dit hotel in hartje Valkenburg is in alle opzichten geweldig om te verblijven. De kamer was top, en er was rekening gehouden met mijn persoonlijke omstandigheid!!! Fijne eigenaren en ontbijt was formidabel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Kees12-08-2019

Uitstekend

Prima hotel Super lekker eten

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Kim08-08-2019

Leuk hotel.

Super hotel met aardige gastvrouw, prima kamers en een super ontbijt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Stefanie31-05-2019

Zeer gemodelijk familiehotel

Een echt gemoedelijk familiehotel midden in het centrum van Valkenburg. Kamers eenvoudig maar zeer schoon. Eigenaren/gastvrouw zeer vriendelijk!! Ontbijt ontzettend goed verzorgd en mocht je in hotel ziza verblijven is het zeer zeker een aanrader om de flammkuchen uit eigen keuken te proberen!!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Ovilia Bijl31-03-2019

Zeker weten een aanrader en voor herhaling vatbaar

Enorm vriendelijk ontvangen door de gastvrouw met een kopje thee. Kleine, maar gezellige kamer. Waar dagelijks de bedden worden opgemaakt en waar je schone handdoeken krijgt. Ze had zelfs alles opgeruimd. En het ontbijt was erg uitgebreid. En wanneer je het wilt bakt ze een roerei voor je. Erg lekker!

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    9Inge18-08-2018

Fantastisch, gastvrij en perfecte ligging en goeie

Klein hotel met vriendelijke gastvrouw. Kamer is simpel maar schoon en het ontbijt is erg lekker. Het was er niet gehorig terwijl het midden in centrum ligt Wij hebben een fijn verblijf gehad en komen zeker nog eens terug !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Marije09-08-2018

Echt goed

Kamers waren netjes schoon. Ontbijt was genoeg aan keuze. En echt verse broodjes. De gastvrouw (vriendelijke vrouw) vroeg zelfs nog of we roerei wilde met of zonder spek. Dat kon ook nog. Vlaai was er zelfs. nog. In de kamer was nog geen airco. Maar ze dachten wel aan hun gasten doormiddel van een ventilator op de kamer. Kortom. Niks mis mee.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Judith27-05-2018

Gastvrij en ontspannrn

Heerlijk ontspannen verblijf. Enorm gastvrij ontvangen met een heerlijk kopje koffie. De kamer was klein maar keurig, schoon en conpleet. Het ontbijt was exorbitant. Super!! Het gezellige centrum om de hoek, en prachtige natuur dichtbij.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 8Verlaan07-04-2018

Goed + persoonlijke zorg + ligging super

Wij hebben 1 nacht verbleven in Hotel ZiZa. Het ontvangst was warm en welkom. Wij hadden een "kleine" kamer geboekt, maar dat kleine viel ons reuze mee. Nette ruimte met een nette badkamer (wastafel, wc en bad). Mooi oud pand.

De locatie is schitterend. In het centrum waar het binnen Valkenburg te doen is, maar net uit de drukte. Parkeer plaatsen in directe omgeving voldoende.

Ontbijt was voor een "kleiner" hotel uitgebreid, zeker de zorg van de eigenaresse om op maat je te voorzien is een meerwaarde.

1 mogelijk verbeterpunt is dat de gordijnen niet geheel het licht buiten houd. Dit heeft voor ons het slaap plezier niet gedrukt.

Gereisd met partner in april 2018

• 2017
    9Gert-Jan en Liesbeth30-12-2017

Geweldig kleinschalig familiehotel !

Hotel Ziza is een kleinschalig familiehotel op een perfecte locatie midden in het centrum van Valkenburg voor een zeer vriendelijke prijs. De eigenaren zijn gastvrije mensen die er echt alles aan doen om het jou naar je zin te maken. De kamers zijn, zoals je ook wel mag verwachten midden in het oude centrum, wat gedateerd maar zeker niet versleten. Alles is keurig onderhouden en schoon. Het restaurant is knus, de bediening goed en de Flammkuchen heerlijk. Ook 's morgens wordt er een uitstekend en compleet ontbijt geserveerd. Al met al was het voor ons een week voor Kerstmis met de gezelligheid van de Kerstsfeer in Valkenburg prima toeven in Hotel Ziza en zullen wij hier zeker een keer terug gaan komen.

Gereisd met partner in december 2017

14 tips over Hotel ZiZa

• carina, 07-05-2012

valkenburg is zeker de moeite en ook het nabij gelegen maastricht.

• Ilona, 07-02-2012

Degrotten zijn leuk om te bezichtigen, maar als het Red Bull Crashed Ice er is moet je daar zeker heen, wat een sfeer, geweldig !!

• peter, 23-05-2014

eten bij la casa, prima eten en leuk terras

0 vragen over Hotel ZiZa

• Gratis wifiOp de kamer