Géén boekingskosten

Hotel Walram

NederlandLimburgValkenburg (aan de Geul)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Walram voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 386 reviews
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 386 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

386 Reviews over Walram

• 8Frank15-10-2020

Afgelopen week een aantal nachten overnacht. Het hotel ligt op een top locatie. In het centrum maar uit de drukte. Vriendelijke medewerkers en er wordt een goed ontbijtbuffet aangeboden wat door medewerkers coronaproof geserveerd wordt. Wij hadden een gloednieuwe w4 kamer. Ruim, schoon en een mooie industriële inrichting. De badkamer was voorzien van een regendouche en grohe Japans toilet. Dit hotel bied meerdere kamertypes aan. Gaat u voor budget kan de ervaring minder zijn. Gaat u voor een luxer type is zeker tip voor een geringe meerprijs. Wij komen zeker terug!!

• 8Lucie23-08-2020

Prima verblijf

Een prettig hotel aan de rand van het gezellige centrum. Prima (coronaproef) uitgeserveerd ontbijt! Mooie ruime kamer(w3plus) heerlijke dikke handdoeken. Fijn dat er een waaier stond. Parkeren achter het hotel, vol is vol, zoals aangekondigd bij je boeking. Idd wat trappetjes en smalle gangen, misschien handig als je je van te voren even inleest!? Daar zijn immers reviews voor. De op de site aangekondigde sangria en tapas hebben we gemist!? Toch komen we graag nog eens terug!

• 9Jan16-08-2020

komen zeker weer

prima hotel mooie ligging vriendelijk en behulpzaam personeel met gevoel voor humor goed ontbijt zeker voor herhaling vatbaar

• 4Jolanda14-08-2020

Geen 2e keer voor ons

Geen hotel voor mensen die slecht te been zijn. Het is één doolhof van trappetjes en smalle gangen. Economy kamer is 3x niets. Geen airco ( geen pretje bij 35 gr). Heel klein badkamertje, toilet is in de kast gebouwd. Toiletpapier zit achter het toilet!!! Ontbijt is nu opgedeeld in tijdblokken. Wij hadden tijdblok 2 oftewel van 9.00 tot 9.45 uur. Het was echter zo druk op dat tijdstip. We hebben 25 min in de rij gestaan ( had even het gevoel dat ik in de efteling was) dus we hadden nog 25 min om ons ontbijt naar binnen te werken. Zwembad was op dinsdagmiddag gesloten ivm zwemles ( dit stond ook netjes op de site aangegeven), maar op woensdagmiddag zat ie weer dicht. Werd er weer zwemles gegeven! En dit stond nergens aangegeven. De housekeeping is 1x onze kamer compleet vergeten.

De ligging van het hotel is prachtig, maar wij kiezen de vlg keer toch echt voor een ander hotel.

• 7Fam. Z16-07-2020

Prima voor 1 keer.

Het hotel is zeker niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn. overal kleine opstapjes en trappen om ergens te komen. De parkeerplekken waren ook al vol, dus wij moesten op de centrale parkeerplaats staan. Dat is maximaal 17 euro per dag. Door de corona is alles geregisseerd. Je kunt kiezen uit verschillende tijden om te ontbijten. De tijd van 09:00 uur was al vol, dus dat was vroeg uit de veren om 08:00uur te kunnen ontbijten. De matrassen waren zacht, dus als je daar van houdt is dat prima. De kamers zijn wel heel gehorig en de badkamer heeft alleen een bad. Verder was alles wel schoon. Je kunt als je dat wilt 1 uurtje zwemmen. Ook dat is gekoppeld aan een tijd en moet je reserveren. De bar is gezellig en het eten is prima. LET OP: als je doucht en de ander trekt, gelijktijdig, het toilet door, sta je onder kokend heet water. Wij hebben het al doorgegeven, maar heel gevaarlijk dus. De locatie is prima!

• 8Hans08-06-2020

voor herhaling vatbaar

mooi in centrum gelegen hotel, goede uitvalsbasis voor Valkenburg te verkennen. Parkeerplaats was wat krap. Ontbijt ingedeeld door tijdvakken en ruim voldoende. Kamer was wat gehorig en op gang kleine tap aanwezig.

• 6Piet van der Heide03-06-2020

Prima hotel qua locatie en personeel.

Drie nachten verbleven. Geboekt een next level kamer (duurste variant). Kamer was goed schoon en inderdaad een prima Auping bed. Jammer dat er geen raam open kon. Met de warme dagen dan de airco maar aan. Dit was prima te doen. Aantal negatieve punten van de kamer: reclame is met Nespresso koffiezetapparaat, hiervan waren 4 cupjes aanwezig. Laatste 2 dagen werden deze niet aangevuld. Zeep van Rituals was heerlijk. Alleen bij binnenkomst bijna leeg behalve de shampoo. In deze corona tijd mag men toch verwachten dat deze zeep eerder op raakt. Ook het wc papier werd niet goed bijgevuld. Hier moesten wij zelf om vragen en kregen bijna een uur later zeer onpraktische gevouwen wc papiertjes. Het tafeltje in de kamer is te klein en de waterkoker moest op de grond staan omdat het snoer te kort is. Eén tekortkoming is nog daar aan toe maar zo krijg je sterk het gevoel dat men aan het bezuinigingen is.

• 9Yvonne G18-02-2020

Heel fijn hotel

Tot onze verassing waren we gast van de dag en kregen we een upgrade een verrassingspakketje. De late check out was ook erg fijn! De ligging top en dat kunnen we ook van het ontbijt zeggen! Ruime kamer met heerlijke bedden. We hebben genoten van het zwembad en ook de jacuzzi op de kamer We gaan regelmatig naar een hotel en bijna nooit naar hetzelfde, maar hier gaan we terug komen!! Vriendelijk personeel.

• 6G06-10-2019

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn

Wij hadden een kamer 501 gelegen aan het terras. Stoelen staan dan naast je raam. Kan zeer onprettig zijn om naast te slapen. Gelukkig hadden wij ivm het weer geen terrasbezoek. Kamer was zeer eenvoudig en douchen in het bad. Alles werd nat. Niet boeken als men bv slecht ter been is. Verder overal op en afstapjes. Verschillende soorten vloerbedekking, heel rommelig.

• 9Roxanne06-09-2019

Fantastisch hotel!

Hotel Walram is een heel fijn hotel. Wij hebben hier met veel plezier een nachtje geslapen en vonden het jammer alweer weg te moeten gaan. Ons kamer was erg mooi en schoon. Het ontbijt was zeer uitgebreid en alles was heerlijk! Het zwembad is ook erg fijn. Daarnaast is de locatie van dit hotel echt top. Alles is op loopafstand en de auto kan geparkeerd worden op het privé terrein(!) van het hotel. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe als wij in de buurt zijn!

Hotel Walram info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden