Zoover maakt gebruik van cookies.
Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk ons.
Advertentie

Hotel Walram

Hotel
Weer vandaag3°-2°
Hotel Walram
7

Goed

Score uit 376 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Hygiëne7,2
  • Zwembad6,8
  • Eten7,4
  • Kamers6,3
  • Prijs/kwaliteit6,6
  • Service7,1
  • Ligging8,6
 
Review toevoegen

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Walram voor je op een rij gezet:

4
Expedia.nl
Expedia.nl
5
Hotels.com
Hotels.com

Laatste review
8

alles prima

dirkje Meijers de Weerd, 
23-10-2018
  • Hygiëne8
  • Zwembad8
  • Eten9
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service8
  • Ligging9
  • Hygiëne8
  • Zwembad8
  • Eten9
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service8
  • Ligging9

Prijs/kwaliteit uitstekend.

Was hier met zoon dochter kleinkind van 9 jaar.

Grote kamer geschikt voor mijn rolstoel en rollator en zuurstofvoorzieningen

Ruime badkamer ook geschikt voor rolstoel helaas geen douchecabine.



Kenmerken
Zwembad
Restaurant
Sauna
Parkeren mogelijk
Reviews

376 reviews over Hotel Walram in het Nederlands


Beoordelingen
Fantastisch / fenomenaal: 8+
177
Goed: 7 - 8
70
Matig / voldoende: 5 - 7
77
Onvoldoende: 1 - 5
50



8

alles prima

dirkje Meijers de Weerd, 
23-10-2018
  • Hygiëne8
  • Zwembad8
  • Eten9
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service8
  • Ligging9
  • Hygiëne8
  • Zwembad8
  • Eten9
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service8
  • Ligging9

Prijs/kwaliteit uitstekend.

Was hier met zoon dochter kleinkind van 9 jaar.

Grote kamer geschikt voor mijn rolstoel en rollator en zuurstofvoorzieningen

Ruime badkamer ook geschikt voor rolstoel helaas geen douchecabine.

9

Geweldig

Ome Jan, 
18-10-2018
  • Hygiëne10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Service10
  • Ligging8
  • Hygiëne10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Service10
  • Ligging8

Wat een geweldige reis!

Via touroperator.

Super hotel! Geweldige ontvangst.

Zeer vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.

Wij hebben echt genoten met een grote G!

  • Hygiëne6
  • Zwembad3
  • Eten6
  • Kamers2
  • Prijs/kwaliteit3
  • Service3
  • Ligging7
  • Hygiëne6
  • Zwembad3
  • Eten6
  • Kamers2
  • Prijs/kwaliteit3
  • Service3
  • Ligging7

Prachtige omgeving.Leuke plaats Valkenburg.

Ontbijt was goed. Soms wel erg druk.

Bij aankomst erg onvriendelijk te woord gestaan.Meisje keek erg sacherijnig. Auto bleek erg ver weg te moeten staan. Onze kamer was erg mooi, maar ook erg klein. Prima badkamer met ligbad. Onze kamer was achteraan beneden naast de achterdeur. Veel geluidsoverlast van het grind van de parkeerplaats, auto's, een scooter die daar naar binnen moest en de motor liet draaien,waardoor ook alle uitlaatgassen via het raam naar binnen kwamen.En het bevoorraden s'nachts. Toen ik dit liet weten bij de balie,kregen we een kortingskaart voor een volgend verblijf, maar dan moesten we wel rechtstreeks bij hun boeken. Dit is veel onvoordeliger dan via touroperator. We gaan hier dus ook nooit gebruik van maken, want wij zullen hier niet weer komen.


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Walram voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
trivago
trivago
3
HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl
4
Expedia.nl
Expedia.nl
5
Hotels.com
Hotels.com

2

Nooit meer.

Francis korstanje, 
18-9-2018
  • Hygiëne1
  • Zwembad1
  • Eten1
  • Kamers1
  • Prijs/kwaliteit1
  • Service1
  • Ligging8
  • Hygiëne1
  • Zwembad1
  • Eten1
  • Kamers1
  • Prijs/kwaliteit1
  • Service1
  • Ligging8

Drama, we gaan hier echt nooit meer naar toe. Eigenlijk was niets goed. Personeel niet vriendelijk (alleen de schoonmaaktster zij de tweede dag goedemorgen) de kamer was zeer gedateerd en veels te klein ook de bedden waren slecht. Het ontbijt was ronduit slecht te noemen. Geen vers brood en wat er lag was slecht afgebakken. We zijn in best veel hotels gewees maar dit hotel was ronduit de slechtste. Nog geprobeerd om de kamer om te boeken (wilde best bijbetalen) maar ook hier werd ronduit onvriendelijk gereageerd. Uiteindelijk ervoor gekozen om na twee nachten te vertrekken. We hadden voor vier nachten geboekt. Ook de hygiëne in het zwembad is ver te zoeken.

5

Nooit meer

M, 
10-9-2018
  • Hygiëne7
  • Zwembad5
  • Eten5
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit3
  • Service1
  • Ligging10
  • Hygiëne7
  • Zwembad5
  • Eten5
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit3
  • Service1
  • Ligging10

Ligging was perfect, niets op aan te merken. Wij hadden een kamer op de eerste verdieping. Personeel zet om 5.30 (!!) uur de muziek hard aan, want deze willen in gezelligheid het ontbijt klaarmaken is er aangegeven bij de receptie na een klacht. Dit was echt te bizar voor woorden. Als gasten herrie maken is al niet leuk, maar personeel kan echt het verschil maken. Andere kamer kon niet aangeboden worden, het kwam er op neer dat het ons eigen probleem was. Broodjes ontbijt waren vaak oud. Vers fruit ontbrak, er was alleen een kant en klare fruitsalade. Er was ook vaak iets op waardoor gasten hier naar moesten vragen. Parkeren op eigen terrein van hotel veel te duur, wij hebben elders geparkeerd en nog geen 200 meter lopen van hotel. Kamer was ruim, er wordt aangegeven koffie/thee + water aanwezig maar dit wordt niet aangevuld. Omgeving erg mooi en veel leuke dingen te doen, daar ligt het niet aan. Maar voor ons nooit meer naar dit hotel.

9

Goed hotel

Rianne schiphorst, 
20-8-2018
  • Hygiëne8
  • Zwembad8
  • Eten10
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service9
  • Ligging9
  • Hygiëne8
  • Zwembad8
  • Eten10
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service9
  • Ligging9

Fijne locatie en goed ontbijt. Vriendelijke medewerkers.

Wij waren hier met de Amstel gold race. Fijne plek om weer lekker je rust te pakken


Advertentie
5

Zeker niet nog eens..

Sabine, 
30-7-2018
  • Ligging10
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit3
  • Kamers1
  • Hygiëne3
  • Ligging10
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit3
  • Kamers1
  • Hygiëne3

Wij waren niet tevreden over het hotel en zullen hier ook geen tweede keer heen gaan. De kamer was klein, geen probleem maar en zaten bij de ramen ongeveer 20 spinnen. Niet erg prettig wanneer je er bang voor bent. Daarnaast waren de bedden erg klein. Het waren 2 gehalveerde éénpersoonsbedden naast elkaar dus je lag of met de achterkant eruit of met de voorkant. Bedden schuiven ook snel uit elkaar. Wanneer de afzuiger boven het toilet aanging viel het stof naar beneden in het toilet, niet zo fris. Ik vond de kamer onhygiënisch. Naast de minder goede kamer was de ligging echt perfect en het personeel was vriendelijk.

3

Geen aanrader!

Henk, 
25-7-2018
  • Hygiëne6
  • Zwembad4
  • Eten6
  • Kamers2
  • Prijs/kwaliteit1
  • Service1
  • Ligging3
  • Hygiëne6
  • Zwembad4
  • Eten6
  • Kamers2
  • Prijs/kwaliteit1
  • Service1
  • Ligging3

Je moet er vooraf betalen. Gedurende ons verblijf werd ons duidelijk waarom. Wij hadden kamer 102. Direct daarnaast staat een airco-unit zwaar te brommen van 6.30 - 22.30 uur. Bovendien ligt de rokersruimte er onder. Bij warme temperaturen en open raam geniet je van de rooklucht en het gejoel van de airco, geldt overigens ook voor de kamers 202 en 302! Gangen hebben harde klapdeuren die je voortdurend hoort. Verder kwam een groep van ca 20 Zweden s'nachts beschonken het hotel in en hebben ze daar nog enige uurtjes voor geluidsoverlast gezorgd. Tot 2 keer toe s'nachts hiervoor naar de receptie geweest maar niemand van het hotel te bekennen. Toen ik de volgende dag de klacht kenbaar maakte werd gesteld dat er een Andre Rieu concert was geweest en ik meer moeite had moeten doen om iemand van het hotel te benaderen. Lijkt mij de omgekeerde wereld. Het hotel moet zorgen dat gasten een rustige nacht hebben.

8

Mooie wandeling naar de Kluis op de Schaesberg.

Lisette Peemen, 
29-6-2018
  • Hygiëne8
  • Zwembad7
  • Eten8
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service8
  • Ligging8
  • Hygiëne8
  • Zwembad7
  • Eten8
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service8
  • Ligging8

Goed hotel met prima ontbijt buffet.

Komt echt niets te kort

9

Fantastisch

Sandra Langezaal, 
26-5-2018
  • Hygiëne9
  • Zwembad9
  • Eten8
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service9
  • Ligging9
  • Hygiëne9
  • Zwembad9
  • Eten8
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service9
  • Ligging9

Goed en prima hotel, heel dichtbij centrum. Ontbijt voor maar 5 euro er is van alles. Ik had op zoover veel negatieve reacties gelezen, ik heb er weinig van gemerkt. Goede kamer, nette badkamer, en goede bedden. Zeer leuk hotel, wij hadden heel mooi weer en hebben ontbeten in de mooie tuin. Kortom goed prijs kwaliteit verhouding. Overigens wij hadden een budgetkamer nieuwe gedeelte. Wij hebben een heel gezellig weekend gehad in valkenburg


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Walram voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
trivago
trivago
3
HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl
4
Expedia.nl
Expedia.nl
5
Hotels.com
Hotels.com

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Walram in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Walram zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lees meer
 

Advertentie
Advertentie