Hotel Villa Voorenburg

9,9

15 reviews over Hotel Villa Voorenburg in het Nederlands

Engelen
17-9-2018

genieten van een prachtig huis met grote tuin en ontvangen worden door een zeer gastvrije eigenaresse, die perfect aanvoelt hoe ze iedere gast juist benaderd.

Voortreffelijk en erg gastvrij!

Jenny
5-8-2018

Een prachtige villa aan de rand van Valkenburg. Comfortabele, superschone en sfeervol ingerichte kamers. De gastvrouw doet er alles aan om

het je naar de zin te maken. Wij hebben dan ook genoten!

In de nabije omgeving kun je heerlijk fietsen, wandelen, lunchen en dineren.

Echt geweldig!

Bob Koning
30-7-2018

Villa Voorenburg is zeer smaakvol ingericht, superschoon en gezellig. Zalig bed, luxe douche, sfeervolle algemene ruimtes.

De gastvrijheid voel je vanaf het moment dat je er binnenstapt. Gastvrouw Ria is even attent als alert, zorgzaam en discreet. Zij regelt desgewenst van alles voor je. Onze gehuurde fietsen stonden al klaar toen we aankwamen.

Het ontbijt is een feest, met brood(jes), leuk geserveerd fruit, Franse en Hollandse kaas, yoghurt, kwark, muesli in soorten, vers geperst fruit, verse koffie, thee en vleeswaren. Ria kookt, bakt of pocheert een ei voor je, precies zoals je wilt.

In de zestig meter diepe achtertuin hebben we heerlijk ontspannen gezeten, ook 's avonds met een glas wijn.

In Villa Voorenburg zit je heel goed ten opzichte van de vele fietsroutes, restaurants en winkels, zonder daar de overlast van te ervaren. Het station is een paar minuten lopen, maar je hoort er niets van.

Geweldig!

Ram & Juul
22-7-2018

Deze plek is echt genieten! Ontzettend gastvrij! Mooie idyllisch ingerichte hotel kamers. Ideaal voor stellen ;) Heerlijk ontbijt en mogelijkheid om de tuin te gebruiken. Koelkast met veel wijn aanwezig :) Loopafstand van station voor dagje Maastricht. Top ervaring!

Heerlijk!

Erna Ten Hoeve
17-6-2018

Echt aan te bevelen. Prachtige locatie. Zeer gastvrij. Smaakvol met veel zorg en aandacht ingericht. Met heerlijk ontbijt.

A bientot

Francois
29-3-2018

In een onhollandse sfeer genieten. Smaakvol ingericht is alles. De tv kamer de ontbijtruimte en onze suite.

Kijk uit naar het volgende verblijf

Ellen
23-3-2018

Fantastische plek. Rustig, mooi ingerichte kamers, heerlijk bed, goede badkamer en een heerlijk ontbijt. Met de persoonlijke benadering van gastvrouw Ria een feest om er te verblijven. Prachtige mogelijkheden om te wandelen vanuit de Villa en Maastricht 'om de hoek'. Een aanrader!

Villa Voorenburg is een plek waar comfort, verwennen en genieten in een woord wordt samengevat. Met Ria tref je daarbij een gastvrouw, die op elke vraag een meer dan voortreffelijk individueel antwoord weet. Restaurants, musea, fiets- of wandelroutes worden naar jouw persoonlijke interesse aangeprezen. In de smaakvolle kamers ontbreekt het je aan bijna niets! Het ontbijt is groots, met veel ingredienten uit de omgeving en wordt daarbij geserveerd in een aangename serre met uitzicht op de parkachtige tuin. Daarnaast zijn Maastricht, Aken, Luik voor een dagje shoppen of museumbezoek makkelijk bereikbaar. Het Limburgse landschap behoeft geen nadere introductie, je voelt je meteen een beetje in een gastvrij aangenaam buitenland!

Een dikke aanrader!

Super locatie, dikke aanrader

Maurice Smit
5-2-2018

Dit is gastvrijheid met een grote g. Fantastische kamer met heerlijk bed. Na ontvangst even een drankje genuttigd in de huiskamer met open haard. Je voelt je meteen helemaal thuis. De gastvrouw zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Ook het ontbijt tot in de puntjes verzorgd. Kortom een heerlijk verblijf. Dikke aanrader

Geweldig, al weer gereserveerd.

Judith Fraiture
4-2-2018

Wij waren hier met familie en hadden 3 kamers. Wij vonden het geweldig: hele mooie kamers en zeer persoonlijke verzorging door Ria. Wat ons betreft (wij verblijven veel in hotels) gewoon zo doorgaan, het is perfect!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Voorenburg in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Voorenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.