Hotel Van Dijk (vh. Geste)

9.8Fenomenaal

Nederland, Limburg, Valkenburg (aan de Geul)

9.8Fenomenaal

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Van Dijk (vh. Geste) voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Van Dijk (vh. Geste)

• 2018
    10Ilona16-12-2018

Gemoedelijk hotel!

Híer géén stoffige oude kamers, maar een frisse ruime kamer, met mooie badkamer. De 🚿 is een weldaad. Voor de vijfde keer hier en altijd gastvrij ontvangen door Frank en Rachęl! Koste noch moeite worden bespaard om het naar je zin te maken. s'Morgens lekker een kopje☕ en een heerlijk ontbijt. De datums voor volgend jaar zijn alweer geboekt!

• 10John Van kan12-12-2018

Geweldig

Gezellige en familliëre atmosfeer. De kamers zijn schoon en mooie ingericht. De gastheer en gastvrouw Frank en Rachel zijn top. Heerlijke avonden met lekker eten drinken doorgebracht. De ligging is perfect aan de rand van het centrum,2 minuten lopen . Wij komen zeer zeker terug.

• 9Marcel11-12-2018

Super hotel!

Relaxed hotel met creatieve inrichting, uitbaters Frank en Rachèl zijn top en het eten is fantastisch. Niets op aan te merken.

Gereisd met partner 8 december

• 10Ria Meuleman-Bijsterveld03-12-2018

We willen hier zeker terugkomen.

Net als twee jaar geleden hebben we het hier heel erg naar onze zin gehad. Heerlijk kleinschalig met persoonlijke aandacht. Gastvrije ontvangst, schone kamer, lekker eten. Info over de omgeving gekregen en toen we wilden wandelen werd ons meteen een mooie route aangeraden.

• 9John en Rian24-09-2018

Fantastisch!

Wij waren hier geweest via een deal. Overnachting, ontbijt inclusief een high tea. Voor een goede prijs. Met name de high tea was geweldig! Ook het ontbijt was heerlijk. Ook super aardige ondernemers. Echt een aanrader!

• 10Monique Puijk04-08-2018

Super!

Een heel lekker hotel, net buiten de drukte van Valkenburg, maar in 1 minuut lopen zit je in de drukte. De gastheer en gastvrouw zijn zeer vriendelijk en hebben ons (met ontvangst, drankjes op het terras en het ontbijt) heerlijk in de watten gelegd. De kamer had alles wat we nodig hadden. We waren met z’n 3-en en het stapelbed en 2-persoonsbed waren prima. Geen grote kamer, maar we hebben geen ruimte gemist. Er zijn veel extra’s zoals een koffieapparaat waar gratis gebruik van gemaakt kan worden, nootjes bij de borrel en de koffers die naar de kamer werden gebracht. We hebben goede tips gekregen om zo makkelijk en goedkoop mogelijk te parkeren in Maastricht en Valkenburg. Wij raden dit hotel zeker aan. En we hebben hier niet gedineerd of gelucht, maar wij zijn er van overtuigd dat dit ook van topkwaliteit is! Vooral de persoonlijke interesse is uitmuntend! Super bedankt, Frank en Rachèl!

Met oudere kinderen

• 10Fam. Stolk01-08-2018

Origineel en gastvrij!

Wat een leuke plek is dit! Wij zaten met onze 2 kinderen in het appartement, een heerlijke ruimte en van alle gemakken voorzien. Een apart keukentje met zitje, zeer ruime badkamer en stapelbed voor de kids. Superorigineel en met smaak en creativiteit ingericht. Geen suffe standaard familiekamer dit keer! We hebben er 's middags een tosti gegeten, die je zelf kunt samenstellen (=ideaal), en 's morgens zeer uitgebreid ontbeten en dat voor slechts 5 euro per persoon! De 2 kinderen zelfs voor maar 2,50 euro pp. Tussendoor werd nog gevraagd of je meer broodjes nodig hebt, echt super. Wij bedanken jullie nogmaals hartelijk voor jullie gastvrijheid!

Tips: - met de kabelbaan de berg op (2 min van Geste vandaan) en minigolfen aan de voet van de Wilhelminatoren, Amerikaanse begraafplaats in Margraten, Mergelrijk, het labyrint op het drielandenpunt en heerlijk eten in de Bernardushoeve in Voerendaal met prachtig uitzicht en grote speeltuin.

Met jonge kinderen

• 10Merten Meijer30-07-2018

Top! Geweldig!

50 meter van het centrum. Relaxed hotel met creatieve inrichting, gezellige mensen en fantastisch eten. Niets op aan te merken, prima prijs-kwaliteitsvertoning.

• 10Els en Lisanne30-06-2018

Een echte aanrader!

High tea was uitmuntend. Zeer uitgebreid, aan tafel geserveerd ontbijt voor een aantrekkelijke prijs. Vriendelijke eigenaars. Prima geprijsde kamers met fijne bedden. Op 100 m. van het centrum. 2 leuke wandelroutes. Parkeren in omgeving (parkeergarage) voor 8 euro per 24 uur of gratis op 15 min. loopafstand (eerst bagage afleveren bij hotel mogelijk). Een aanrader!

Met oudere kinderen

• 10Audriette25-05-2018

Voor herhaling vatbaar!

Wat een heerlijke plek om helemaal tot rust te komen. 💖 Fijne sfeer! Heerlijk eten.  Fantastisch begin van de dag met verse koffie en ruim ontbijt aan tafel geserveerd🌼🌞. Rachel en Frank ontzettend bedankt voor het heerlijke weekend! Wij komen zeker nog een keer terug!🥂 En oh ja het hotel ligt aan de voet van het kasteel net buiten de poort van het oude stadsdeel. 20 meter en je staat in de drukte. Ook is er een leuke wandeling vanuit het hotel. Kortom niet twijfelen gewoon doen! Pak je kans en boek!!!

0 tips over Hotel Van Dijk (vh. Geste)

0 vragen over Hotel Van Dijk (vh. Geste)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)