Appartement Valkenburg

8.8Fantastisch

Nederland, Limburg, Valkenburg (aan de Geul)

Op vakantie geweest naar Valkenburg?

8.8Fantastisch

Tonen op kaart

14 reviews over Appartement Valkenburg

• 2019
    10Melissa25-04-2019

Erg leuk en gezellig. Echt een aanrader!

Het was meer dan top, mooi hotel, mooie omgeving en veel te doen. Ook de terrasjes waren erg gezellig. Geen minuut verveeld.

Gereisd met partner in april 2017

• 2018
    10Ingrid01-07-2018

Fantastisch!

Dichtbij stad Aken, Een oude stad. Dichtbij Maastricht, ook een oude stad. En Margraten, oorlogsbegraafplaats(eigenlijk Amerikaanse grond) indrukwekkend. Maar die omgeving hé! Zo mooi! Heuvels, en een berg. De Cauberg. En ben je moe van dit alles kun je naar de Thermè in Valkenburg. In je hotel eet je een vlaai(super lekker) en de grotten die je de volgende dag. Anders word het teveel he! 😉

Gereisd met jonge kinderen in november 2016

• Oude reviews

8Sasja28-12-2016

Super plek in centrum Valkenburg.

Mooi groot appartement met vier slaapkamers en grote keuken. Parkeren in prive garage is top. Alles is op loopafstand te bereiken. Enige minpunt is inderdaad dat er boven geen toilet is. Voor de rest een topweek gehad met mijn gezin.

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

• 9Eric de Hoop05-12-2016

Het is een perfecte locatie midden in het centrum,en parkeren onder het appartement echt fantastisch. Verder bij aankomst mooi schoon en er lagen handdoeken fles water en een presentje klaar,en we hadden een vraag over tussendeur waar gelijk op gereageerd werd en opgelost erg sympathiek. Ik kan geen negatieve dingen verzinnen alleen misschien een matje in de douche voor de vloer kan glad zijn,de douche en badkamer was verder heerlijk en mooi schoon. Verder een mooie gezellige grote woonkamer met keuken en dakterras,we waren met groep vrienden van 7 personen gingen eerder naar hotel maar dit is prima bevallen en we komen volgend jaar dan ook zeker terug voor ons geen hotel meer dit is met een groep veel gezelliger. Kortom een echte aanrader als je gezellig wilt verblijven in hartje Valkenburg.

Gereisd met vrienden in december 2016

• 9Tom04-01-2016

Prima appartement op een unieke plek

Dit is een erg ruim appartement, op een unieke plek: op 100 meter van de drukte in het centrum, maar voor je gevoel zit je in een buitenwijk (lekker rustig). En dan ook nog eens met royale eigen parkeergelegeneheid. De ruimte is zeker voldoende voor 8 personen, alleen het sanitair is dan wat beperkt (1 toilet, 1 badkamer/douche). Voor 5 personen was dat overigens prima.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

• 9Hekkert21-07-2015

Top verblijf!

Heerlijk appartement met ruim dak terras midden in het centrum! We hebben hier met 8 vrienden een super weekend gehad. Het appartement is ruim evenals de slaapkamers, mooie nieuwe ruime douche aanwezig. Mochten we ooit Valkenburg weer aan doen dan is dit appartement zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 9Alfons Baeyens03-07-2015

zeker aan te raden

ruime woning voor 8 personen ,met grote garage en zeer goede ligging in het centrum en een goede prijs

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 8wilma buis03-06-2015

Voor herhaling vatbaar.

Een groot appartement, met fijne bedden. Ook het parkeren in de garage is erg plezierig. De plek kan niet beter; net buiten de drukte, maar het hoekje om en je bent bij de restaurants en kroegjes. Boven is er een traphekje; erg fijn met kleine kinderen. In het hallerje bij de woonkamer is er geen. De kleintjes kunnen dus niet alkeen in dat halletje. Daar is wel het toilet. De inrichting is wat gedateerd, maar wel functioneel; fijn dat er een kinderbedje en kinderstoel waren. Het enige kritiekpunt is de toilet. Deze moet echt worden gerenoveerd in onze visie. Het rook er niet fris. En aangezien het het enige in de woning is, niet erg prettig. Wat bleekwater hielp onvoldoende.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 8Marja19-01-2015

Zeer geschikt voor groep familie/vrienden

Een ruim appartement met een prima sfeer en voldoende ruimte zodat je elkaar met een groep van 8 personen niet in de weg zit. De aparte en ruime keuken is fijn de badkamer kamer prima. Zeker voor herhaling vaatbaar, bij mooi weer, zodat ook het dakterras gebruikt kan worden

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 9gerard vosman07-01-2014

Fantastisch appartement op prachtige locatie

Een geweldig mooi appartement met prive inpandige parkeerplaatsen, sfeervol ingericht op een prima locatie midden in het centrum. Alles er op en er aan, echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

0 tips over Appartement Valkenburg