Pension Tourotel

6.1Voldoende

Nederland, Limburg, Valkenburg (aan de Geul)

6.1Voldoende

Pension info

Meer pension info

89 reviews over Pension Tourotel

• 2019
    4Rutten15-12-2019

Nooit meer

Vreselijk ouderwets, oubollig, de tijd heeft echt stil gestaan. Er is geen euro in onderhoud gestoken. Kan echt niet meer anno 2019.Geen aanrader!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 7May23-09-2019

Leuk weekendje weg gehad

Geweldig lieve mensen met het hart op de goede plek, aankomst was erg vriendelijk en het ontbijt was ook gewoon goed. De ligging was super! De kamer was wel erg verouderd maar voor dat geld kan je ook niet de wereld verwachten, echter zou het wel in nettere staat kunnen zijn. Ondanks dat komen we zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in september 2019

• 2Rob10-08-2019

Niet gaan! mijn beschrijving is nog te mild.

Ontvangst was goed. Je kunt zien dat het 2 lieve mensen zijn, maar het ontvangst was dan ook gelijk het enigste pluspunt. Eenmaal op de kamer was het een ellende. Kamers lijken alsof ze in 40/45 voor het laatst gebruikt zijn. Alles is stoffig oud en krakkemikkig. Bedden durfde we niet op te slapen. Extra lakens opgelegd. Muren houden totaal geen geluid tegen. Zo hoorde we dat de buurvrouw toch een flinke 45 seconden plezier had.( zonde het vrouwke). Wilde nog even wat drinken gaan halen beneden. 3 flesje sinas ( ah eigen merk) 3 euro per flesje. Dat is nog eens verdienen. Douche durfde we niet. Slapen durfde we niet. Ontbijten hebben we overgeslagen omdat we zo'n Slechte nacht gehad hadden dat we zo snel mogelijk weg wilden. Echt waar 2 lieve mensen maar snap niet dat dit hotel nog open is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Brigitte Boogaard13-04-2019

Beter kan niet super !

Wederom super ontvangst door een lieve eigenaar alles super schoon super gezellig niets is teveel ik kan zeggen mensen als jullie een super verblijf willen en niet te zwaar tillen aan luxe dan is dit in een woord geweldig bedankt weer groetjes en tot de volgende keer familie van den Boogaard

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    8Peter en lina uiterwijk winkel08-07-2018

Grandioos

Heel vriendelijk ontvangen sandra een moord meid niets is haar teveel we hebben het grandioos gehad en komen zeker terug nou tot gauw het ondbijd was top

Gereisd met partner in juli 2018

• 7Eric20-06-2018

Goed te doen

Vriendelijk personeel zeer behulpzaam, goed ontbijt, gedateerde inrichting maar wel schoon! Meneer achter de balie heeft tot 4.30 zitten wachten tot de laatste festivalgangers terug waren!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Familie van de elzen03-06-2018

De recensies zijn belachelijk deze mensen verdienen het niet om negatief neer gezet te worden alles was uitstekend de service de vriendelijkheid de hygiene het ontbijt ga zo maar door het klopt dat het verouderd is maar als alles schoon is de bedden liggen heerlijk wat wil een mens dan nog meer hartelijk bedankt lieve mensen voor de goede zorgen groetjes en zeker tot ziens wij komen zeker terig

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Gait Knopert m19-05-2018

Prachtig.alles is goed .Vriendelijke bediening en mooie kamers. Het eten is prima

Zakelijk gereisd in mei 2018

• Oude reviews

6Ronald24-12-2017

Goed voor een kort verblijf

Vriendelijk personeel, wel gedateerd maar ondanks dat leuke sfeer. De kamers erg gedateerd kan wel wat onderhoud gebruiken en wel erg gehorig. Bedden lagen goed alleen de badkamer en kamers zijn wel aan een onderhoudsbeurt toe. Voor 1 of 2 nachten is het prima te doen ook het ontbijt is goed geregeld. Loopafstand tot centrum circa 5 a 10 min.

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

• 3Marcel17-12-2017

Nooit meer

Zeer gedateerd hotel. Ontbijt is net aan voldoende. Bedden goed.

Gereisd met partner in december 2017

Pension Tourotel info