Pension Tourotel

Pension
5,9

85 reviews over Pension Tourotel in het Nederlands

Grandioos

Peter en lina uiterwijk winkel
8-7-2018

Heel vriendelijk ontvangen sandra een moord meid niets is haar teveel we hebben het grandioos gehad en komen zeker terug nou tot gauw het ondbijd was top

Goed te doen

Eric
20-6-2018

Vriendelijk personeel zeer behulpzaam, goed ontbijt, gedateerde inrichting maar wel schoon! Meneer achter de balie heeft tot 4.30 zitten wachten tot de laatste festivalgangers terug waren!

Familie van de elzen
3-6-2018

De recensies zijn belachelijk deze mensen verdienen het niet om negatief neer gezet te worden alles was uitstekend de service de vriendelijkheid de hygiene het ontbijt ga zo maar door het klopt dat het verouderd is maar als alles schoon is de bedden liggen heerlijk wat wil een mens dan nog meer hartelijk bedankt lieve mensen voor de goede zorgen groetjes en zeker tot ziens wij komen zeker terig

Gait Knopert m
19-5-2018

Prachtig.alles is goed .Vriendelijke bediening en mooie kamers. Het eten is prima

Goed voor een kort verblijf

Ronald
24-12-2017

Vriendelijk personeel, wel gedateerd maar ondanks dat leuke sfeer.

De kamers erg gedateerd kan wel wat onderhoud gebruiken en wel erg gehorig.

Bedden lagen goed alleen de badkamer en kamers zijn wel aan een onderhoudsbeurt toe.

Voor 1 of 2 nachten is het prima te doen ook het ontbijt is goed geregeld.

Loopafstand tot centrum circa 5 a 10 min.

Nooit meer

Marcel
17-12-2017

Zeer gedateerd hotel. Ontbijt is net aan voldoende. Bedden goed.

Horror

Anoli
23-9-2017

Leuk, voor als je de 1e wereldoorlog hebt meegemaakt. Kussens van steen, een wc waarbij de deur niet dicht kan en een douche zo groen als gras. De tv hangt aan het plafond. De ondertiteling is niet te lezen. Het ontbijt is om te janken. Ronduit slecht. Tip: je kan beter onder het bruggetje hiernaast slapen.

Voor het geld wat he betaal prima te doen

Bianca
12-8-2017

Was zeer onder de indruk van de lieve mensen die het hotel runnen super zeer gastvrij top en erg schoon kamer zijn aan de oude kant naar de rest neem dit kleine min puntje weg we hebben ons prima vermaakt AlS gezin vader moeder en 1 kind van acht

om weer te komen

Bernadet
5-6-2017

ik heb van te voren de recensie' s gelezen en verwachte er weinig van , de kamers waren wat gedateerd (retro style , maar dit is tegenwoordig in) maar schoon , vriendelijke eigenaren / personeel goed ontbijt , zou er zo weer heen gaan . ligt eraan hoe je het bekijkt en wat je ervan verwacht ,wij waren in ieder geval tevreden en een welkomsdrankje

leuke ervaring maar nooit meer!

anno
27-9-2015

Na het lezen van verschillende recensies ben ik met weinig moed er naar toe gegaan. Maar mijn doel was Valkenburg bezoeken en niet te veel eisen aan het hotel stellen.

Bij aankomst idd een welkomstdrankje ontvangen en kennis gemaakt met het vriendelijk personeel wa er nog rond loopt en dat is volgens mij alleen de eigenaar zelf en zijn vrouw.

Volgens hem waren de kamers volgeboekt maar we hadden keus uit 8 kamers. Beetje vreemd maar goed. Bij het zien van de kamers werd de schrik al heviger dan dat het al was bij aankomst van de receptie. Zooooo verouderd en verfloos. Oude lakens en dekens. Bedden van brandhout in mekaar gezet en het sanitair en het meubilair wat je tegenwoordig vind in kringloopwinkels. Alles kraakt en piept. Geen verwarming in alle kamers want de thermostaat was al jaren stuk!!! Een vervallen kraakpand lijkt het wel. Maar het heeft ook pluspunten. Ze zijn supervriendelijk en ze doen er alles aan om het naar je zin te maken. Maar voor ons nooit meer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Tourotel in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Tourotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.