Hotel Thermae 2000

681 reviews over Hotel Thermae 2000 in het Nederlands

Prima

jean zwart,
16-4-2019

Was prima geen problemen en lekker eten==

Gereisd met partner in april 2019
Thermae 2000, Guest Relations, 18-4-2019

Beste Jean,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw mooie review. Wat goed om te horen dat uw verblijf bij Thermae naar wens is geweest.

We zien u graag gauw terug !

Thermae 2000

Mooie ligging

Fam Maes,
14-4-2019

Mooi hotel, uitgebreid ontbijt, groot saunalandschap. De grote sauna was echter dringend aan vernieuwing toe. Er hing een geur en het hout van de zitbanken was vies waardoor je handdoek bruine vlekken had.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Thermae 2000, Guest Relations, 16-4-2019

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review.

Wat fijn om te horen dat u heeft kunnen ontspannen bij Thermae 2000.

Op dit moment zijn wij bezig met renovaties, hier blijven we mee bezig totdat alle faciliteiten weer up-to-date zijn.

Thermae 2000

Een aanrader voor diegene die rust zoeken.

serge driesen,
11-4-2019

Knappe en goede sauna's.lekker eten in restaurant pure.ruime kamers. Vriendelijk onthaal aan de receptie.uitgebreid ontbijt.alleen de vele werkmannen die in de sauna rondlopen is storend

Gereisd met partner in april 2019
Thermae 2000, Guest Relations, 15-4-2019

Beste Serge,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review.

Wat goed om te horen dat u zo heeft kunnen genieten van onze sauna's en het eten in Pure!

Wij hopen u gauw nogmaals te mogen begroeten bij Thermae 2000

Vibeke van Thermae 2000

HotelSpecials.nl

Wij komen steeds weer graag terug!

Arlette colla,
7-4-2019

Rustig,ontspannend.......aangenaam om te vertoeven.

Gereisd met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
sharnice, Guest Relations, 11-4-2019

Goedemorgen Arlette,

Bedankt voor uw mooie review. hopelijk mogen wij u in de toekomst wederom verwelkomen!

Met vriendelijke groet, Sharnice van Thermae 2000

redelijk

Esmaralda Last-Nijnens,
16-3-2019

Telefonisch gereserveerd via een bon van veiling. De bon netjes gemaild direct na ontvangst van de reserveringsbevestiging tot 2x toe mailt thermae mij of ik de bon wil toe mailen anders gaat de reservering niet door! De administratie blijkt dus niet goed op orde te zijn! Kon er weer achteraan bellen hoe en wat.. Bij aankomst werd er heel luchtig over gedaan.. Op de kamer moesten we de badjassen en grote handoek laten liggen anders kwamen die in rekening waarom worden ze dan neergelegd? op de kamer zat een gat in de muur is provisories gemaakt.. Hygiënezakjes leeg op de kamer kan je dus ook weer achter aan😞

Gereisd met partner in maart 2019
Thermae 2000, Guest Relations, 20-3-2019

Beste Esmaralda,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review.

Wat vervelend om te horen dat u door verschillende gebeurtenissen wellicht niet helemaal heeft kunnen genieten van uw verblijf.

Indien u reserveert met een voucher, hebben wij deze inderdaad van te voren nodig omdat deze dient als garantie om uw boeking vast te kunnen houden. Wat vervelend om te horen dat er wellicht miscommunicatie is geweest waardoor u meerdere mailen een e-mail hiervoor heeft ontvangen.

Inprincipe komen badjassen en handdoeken niet op uw kamer te liggen wanneer u via een derde partij boekt.
Het kan zijn dat u last minute een andere kamer hebt gekregen waardoor u eerder kon inchecken en de housekeeping niet meer in de gelegenheid was deze weg te halen.

Op dit moment zijn wij bezig met renovaties voor het hotel en de wellness. Hier blijven wij mee bezig tot dat alle faciliteiten weer up to date zijn. Alle vernieuwingen zijn tevens te volgen via onze website.

Met vriendelijk groeten,

Lekker relexen!

Monie Engels,
9-3-2019

Een weekendje weg na mijn verjaardag, even afschakelen en ontspannen.

Gereisd met partner in maart 2019
Vibeke - Thermae 2000, Guest Relations, 11-3-2019

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review.

Wat leuk om te horen dat u na uw verjaardag een ontspannen weekendje bij ons hebt gehad.

Hopelijk zien we u gauw weer terug bij Thermae 2000

voorlopig niet meer.

van Balkum,
7-3-2019

Al vele malen een bezoek met overnachting gehad wat uitstekend Was, maar deze keer niet. De kamer was vies, opgelost door een andere kamer maar die was kleiner en heel erg verouderd. De sauna s overvol en de ligbedden vol met handdoeken maar geen mens erop! Het was giga vies overal. Echt niet hygiënisch waar een sauna aan moet voldoen. In het zwembad heel veel vrijende stellen van alle leeftijden. We weten dat het crocusvakantie is en een badkledingdag maar dit hebben we nog niet meegemaakt. Dit is geen welnessresort meer maar een subtropisch zwemparadijs! We kwamen er altijd om een paar dagen lekker te relaxen maar dat is deze keer niet gebeurt. We hebben het gemeld en werden afgescheept met een gratis dag entree die we geweigerd hebben. Een echte afknapper deze keer.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Vibeke, Guest Relations, 11-3-2019

Beste,

Wij vinden het vervelend dat u niet heeft kunnen genieten van uw verblijf bij Thermae 2000. Badkledingdagen in vakanties zijn over het algemeen drukker dan reguliere dagen.

Vorige week is er telefonisch contact met u geweest en hebben we u twee dagkaarten aangeboden die ook als korting voor een hotelovernachting gebruikt kunnen worden.. Helaas kunnen wij niet meer voor u betekenen.

Opnieuw zalig verblijf in Thermae 2OOO

Dominiek,
25-2-2019

Opnieuw een leuk weekendje in Thermae2OOO ! Heerlijke sauba’s, eenvoudige rustige kamers, lekker ruim ontbijt ! Heerlijk ... We keren altijd terug

Gereisd met partner in februari 2019

Was voor ons 1 malig bezoek met zo,n vieze kamer

Y Ackermans,
      20-2-2019

Vriendelijk personeel. Jammer van vieze kamer

Gereisd met partner in februari 2019
      Salina van der Veer, Guest Relations, 1-3-2019

Beste meneer/mevrouw Ackermans

Bedankt voor uw review, wat fijn om te horen dat u tevreden bent over ons personeel.

wij vinden het erg jammer te vernemen dat uw verblijf in uw kamer niet helemaal naar wens is geweest. Graag willen wij uw beoordeling nader bespreken, wellicht kunt u ons mailen naar suggesties@thermae.nl met uw feedback. Graag zien wij uw e-mail tegemoet

Met vriendelijke groet,

Salina van der Veer

Heerlijk

Dorine,
      10-2-2019

Wat ze mee moeten nemen, wat huren van badjas en slippers en handdoeken kost en een plattegrond van de kleedhokjes en kluisjes en de starttijdstip van de bewegingsgroepen in water.

Gereisd alleenreizend in februari 2019
      Sharnice van Thermae 2000, Guest Relations, 15-2-2019

Beste Dorine,

Bedankt voor uw review! Onze tarieven kunt u terugvinden op onze website www.thermae.nl. Uw feedback zal ik doorgeven aan de desbetreffende manager.

met vriendelijke groet, Sharnice van Thermae 2000

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenAyurveda, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
      • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thermae 2000 in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thermae 2000 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.