Thermae 2000

7.1Goed

Op vakantie geweest naar Thermae 2000?

• 9Betty30-01-2020

Superdagje gehad

Al veel grote en kleine saunacomplexen bezocht . Vandaag naar thermen in Valkenburg en spijt dat we hier niet veel eerder zijn gekomen. Staat nu stevig in mijn top 3 van favoriete sauna's!

Gereisd met partner in januari 2020

• 3Henk Omvlee10-11-2019

Zeer teleurstellend

Boek geen all-inclusive arrangement! Wij hadden dat helaas wel gedaan....we kwamen binnen en moesten een badjas en een handdoek huren...hoezo all-inclusive.... daarna de lunch soep (tomaten of pompoen soep) met een broodje. Was zo zo qua kwaliteit, matig qua smaak en nogal vet door de hoeveelheid boter op het broodje. Daarna het drie gangen “diner”..... in je badjas met daaronder zwemkleding....niet echt kledij voor een 3 gangen diner.....en dan het diner zelf! Soep vooraf en ja het laat zich raden.....tomaten of pompoen soep, of iets van dezelfde prijs op de kaart....kaart nagekeken en dus geen enkele keuze tot de prijs van de tomaten soep van € 6,50..... dus opnieuw veroordeeld tot de reeds bekende soep! Daarna een kom met noodels met peking eend. Noodels komen zo met een ping uit de magnetron, de zoet zure saus (Chicken tonight) kun je beter zelf meenemen en vragen of ze deze warm kunnen maken. Dit was smakeloos. De eend ook.......

Gereisd met partner in november 2019

• 8Ghilene07-11-2019

Prima

Sauna en zwembaden zijn ok. Douches mogen warmer. Eten bij bread and bites ok maar dat je 50 eurocent moet betalen voor een ieniemienie zakje mayonaise is absurd.

Salina , Customer Service, Thermae 2OOO, 06-01-2020

Beste Ghilene,

Hartelijk dank voor de review met het mooie cijfer 8. Fijn dat u tevreden bent over de faciliteiten.

Uw bevindingen omtrent de temperatuur van de douches en de prijs van de mayonaise zal in doorgeven aan de desbetreffende afdeling.

Met vriendelijke groet,

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Faith18-10-2019

Mooi hotel met een ruim wellness aanbod. Wij werden goed geholpen en hebben het erg naar ons zin gehad. Daarnaast heeft het een prachtige uitzicht en een omgeving wat je echt moet zien. Een aanrader!

Salina, customer Service, Thermae 2OOO, 06-01-2020

Beste Faith,

Hartelijk dank voor de mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze wellness en locatie.

Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in oktober 2019

• 1LS16-08-2019

Vreselijk hoe je als roker behandeld wordt.

De rokers hebben het zwaar bij deze sauna, je word echt als paria behandeld. er is maar 1 punt waar gerookt mag worden en daar kan je voor 12 uur en na 18 uur niks meer eten of drinken. Een bakkie koffie met een sigaret zoals zovele willen is dus niet mogelijk hier. Het rook gedeelte is bij het zwembad gedeelte, je loopt dus steeds een halve marathon. Het eten is ook niet oke, er is geen bitterbal te krijgen smiddags en savonds geen kipsate of burger. Alleen gezonde bowls. Wij zijn dus valkenburg zelf in gegaan en daar heerlijk gegeten. De sauna's waren overvol, opgietingen zat je hutje mutje tegen elkaar aan. Veelste veel mensen werden toegelaten, door de verbouwingen die er zijn kwam er tijdens de opgieting ook nog een rioollucht het putje uit. Kom hier al jaren en dit was voor mij echt de allerlaatste keer.

Customer Service, Thermae 2OOO, 29-08-2019

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Wat vervelend om te lezen dat u uw bezoek zo ervaren heeft, dit is niet wat wij als Thermae 2OOO willen.

Ik vraag u een mail te sturen naar [email protected] om daar uw feedback nader per mail te bespreken.

In afwachting van uw mail.

Met vriendelijke groet, Thermae 2OOO

Gereisd met partner in augustus 2019

• 1Miranda24-07-2019

slechte service. bijzonder klant onvriendelijk

klantonvriendelijk en onverantwoordelijk

Thermae 2000, Thermae 2OOO, 06-08-2019

Beste Miranda,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review.

Graag bespreek ik uw feedback nader per mail, met informatie over waarom uw verblijf bij Thermae 2000 tegenviel. Zo kunnen wij dit mogelijk in de toekomst verbeteren om het verblijf van onze gasten nog aangenamer te maken. U mag uw mail met nadere informatie verzenden naar [email protected]

Ik kijk uit naar uw reactie.

Alleen gereisd in juli 2019

• 8Bert Stassen18-07-2019

fijn om eens uit te zweten

wij gaan hoofdzakelijk voor de variatie aan sauna's

Beste Bert Stassen,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn om te horen dat u graag naar Thermae 2000 komt om te kunnen ontspannen in onze sauna's. We hopen u snel weer te zien!

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Anna H Span16-07-2019

Prima dagje ontspannen

Prima te bereiken met openbaar vervoer. Ik vond het flink druk. Jammer dat er verbouwd wordt maar heel fijn zijn de extra opties als floating e.d. Genoeg keuze om een heerlijke dag te ontspannen en te genieten. Zelf vind ik de prijzen van het eten aan de hoge kant.

Beste Anna H Span,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review! We waarderen het als gasten ons laten weten hoe zij Thermae 2000 ervaren. We zijn inderdaad bezig met vernieuwen, zodat we uw verblijf nog aangenamer kunnen maken. Fijn dat u tevreden bent onze dagactiviteiten, hopelijk mogen we u snel weer begroeten!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Marco Nijman16-07-2019

Heerlijk!

Heel mooi....nu wel verbouwing! Dat is jammer

Beste Marco Nijman,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. Wat fijn dat u tevreden bent over Thermae 2000. We zijn inderdaad bezig met het vernieuwen van Thermae om uw verblijf nóg aangenamer te kunnen maken. De updates m.b.t. de vernieuwingen kunt u volgen via onze website of social media pagina's.

Hopelijk tot snel bij Thermae 2000!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 5Ellen05-07-2019

Nooit meer!

Mooie zwembaden maar alles bubbelt en maakt lawaai. Straalt geen rust uit! Terwijl ik vooral voor de rust een sauna opzoek. Ook de graafmachines door verbouwing erg storend! Saunadeel viel tegen, opgietingen in veel te kleine sauna en verder erg verouderd. Restaurant slecht en duur! Prijs kwaliteit verhouding komt totaal niet overeen! Dit was misschien wel de grootste tegenvaller van de dag! Het viel ook op dat bijna niemand daar at en dat veel mensen zelf wat meenemen. Ik heb geen personeel gezien die dit controleerde, dus alles lijkt te mogen. Loungedeel daarentegen wel positief en gaf ons voor het eerst die dag een sauna belevinggevoel. Totaal niet tot rust gekomen, het was een keer en nooit weer! Jammer!

Gereisd met partner in juli 2019

10 van de 522 reviews gezien