Pension Scheepers

NederlandLimburgValkenburg (aan de Geul)

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Scheepers voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 13 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 13 reviews
  • 7Waardering

Pension info

Meer pension infoTonen op kaart

13 Reviews over Scheepers

• 9Jan05-06-2019

Uitstekend

Ik en mijn partner hadden een weekendje geboekt bij pension Scheepers van vrijdag tot zondag. Het pension heeft een eigen ruime parkeerplaats en het ligt buiten het centrum, maar het centrum is wel binnen 10 minuten lopen te bereiken. Het pension heeft vriendelijk personeel en we werden bij aankomst ook goed geholpen. Onze kamer was met douche en toilet en zag er netjes en schoon uit. Ook heeft het pension 's morgens ontbijt klaar staan. Wij komen graag nog een keer terug.

• 9Wouter09-12-2018

Volgend jaar weer!

Ik en mijn partner verbleven in pension Scheepers tijdens ons bezoek aan de kerstmarkt van Valkenburg. Het pension is gelegen aan de rand van het drukke Valkenburg, maar nog steeds op loopafstand. De kamers waren zeer netjes en schoon. Voor de prijs vond ik de kamers zeer goed. Verder was er 's morgens vers degelijk ontbijt. Ons bezoek aan Valkenburg had ons goed bevallen en we hopen volgend jaar weer naar de kerstmarkt en naar pension Scheepers te kunnen gaan.

• 9Erik23-09-2018

Zeer goed

Goed pension met vriendelijk personeel. 's Morgens is er een degelijk ontbijt: Alles was vers en ik had niet het gevoel dat er iets ontbrak. Verder zijn er ruime en schone kamers. De rest van het pension zag er ook goed en schoon uit. Het pension ligt op loopafstand van Valkenburg, waardoor je niet direct in het centrum zit. Een complete package dus voor een zeer lage prijs.

• 8emile selen13-09-2018

alles was naar wens

zeer vriendelijk welkom, eten was top en de ligging was supermooi.

• 6Rob30-08-2017

kamperen met tent is duurder

Voor het geld een prima onderkomen. Verwacht niet een super de luxe verblijf maar dat kan ook niet voor 24 euro pp per nacht. Zie de prijzen van andere hotels en pensions in Valkenburg.

• 3Rob08-08-2017

Liever nooit meer, badkamer en douches met schimme

Ligging is uitstekend, maar de douches en de badkamer stinken, vermoedelijk door de aanwezige schimmels. Wij voelden ons er allesbehalve goed bij en waren bang voor gezondheidsproblemen. Ook het materiaal waar het ontbijt in zat kon een afwasbeurt gebruiken. Kortom, niet de naam pension waardig.

• 7Bob08-07-2016

Prima pension

Voor het geld een prima onderkomen met vriendelijk personeel in Valkenburg.

• 8Johan Smit27-08-2014

ideaal voor overnachting

Komen er al paar keer ideaal voor weekendje valkenburg voor de prijs kun je ook niet veel verwachten je bent er toch maar voor de nacht

• 7Scheurink21-05-2013

voor de prijs exact wat je moet verwachten

Voor de prijs van 18.50,- pppn inc ontbijt, mag je niet al te veel verwachten. De kamers, wij hadden kamer 1, zijn goed (bij alleen overnachten) maar wel erg gehorig. De bedden zijn ons erg goed bevallen maar dat verschild natuurlijk per persoon, bij ons waren de kamers schoon en roken fris. Het ontbijt is simpel, brood wit of bruin, krentenbrood, gekookt ei, paar verschillende soorten vleeswaren en zoet beleg. Bij het ontbijt is er alleen koffie of thee. De sanitaire voorzieningen in het pension zijn goed alleen de schimmel, tjah die kom je in de douche wel tegen, voor mij persoonlijk niet zo'n issue. Buiten (schuifdeur eetzaal) is er een tafel met een paar stoelen, dit had in mijn ogen wat beter aangekleed kunnen worden. Over het algemeen, zeker gelet op de prijs, is dit pension goed te doen.

• 8karate1516-07-2012

Goedkoop en leuk pension

Pension Scheepers in Valkenburg is een leuk en goedkoop pension om in te verblijven met vriendelijk personeel. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Het pension licht in een mooie landelijke omgeving en licht ongeveer op 10 minuten loopafstand van het centrum. De hygiene kan hier en daar wat beter zoals de voegnaden in het douchecomplex. Genoeg parkeergelegenheid en eventueel een mooie brommer/motorstalling. Wij verbleven in kamer nummer 2, dit was een ouder type kamer voor 4 personen. Naar mijn idee was dit een van de oudste kamers T.O.V. andere kamers. In de ochtend is er een net ontbijt en in het weekend is het ontbijt iets uitgebreider. Het personeel is netjes en de service is erg goed.

Pension Scheepers info

Building information