Hotel Scheepers

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag21°14°
Hotel Scheepers

39 tips over Hotel Scheepers

Caro Verpoorte, 24-3-2015
Houd hun agenda in de gaten de feestweek in maart en oktober is echt aan te bevelen met elke avond live muziek....dan is het een groot feest.
D&W, 1-3-2015

Veel goede restaurantjes in het centrum.

Aanbevelingen: de mergelgrotten, Thermae 2000, de ruïne en de Wilhelminatoren.

marieke, 28-9-2014
Huur elektrische fietsen bij het cycle centre. Mooie route van 50 km door het heuvellandschap gefietst op aanraden van de barman en personeel van het cycle centre.

We hebben een aantal aanbieders voor Scheepers voor je op een rij gezet:

weloveholidays, 16-9-2014
Ze hebben altijd iets leuks gratis als je bij hun zelf boekt.
w.duenk, 20-5-2014
Op loopafstand van het centrum
I.I. Heuvelink, 19-3-2014
Uitstekende kamer. Gezellig cafe waar je ook aan de leestafel lekker van een drankje kunt genieten.

Ingrid Nome, 15-12-2013
Misschien een idee om een waterkoker met wat zakjes thee en oploskoffie neer te zetten.Lasergamen in de grotten als je met een groep bent is erg leuk. Zandsculptures bekijken is een aanrader samen met een combiticket om met de kabelbaan naar boven te gaan. Dit kun je goedkoper bij de VVV halen. Op internet kun je al tickets bestellen voor de fluweel grot dat scheelt op een drukke dag weer in de rij staan.
monique, 10-5-2013

Valkenburg is heel gezellig. Hebben ook de kabelbaan met roddelbaan gedaan is erg leuk met kinderen.

Hebben heerlijk gegeten in diverse restaurants.

linda, 29-12-2012
je auto mag blijven staan op de parkeerplaats tot dat je weg gaat hoe super is dat
Jacques, 26-12-2012
Naar maasstricht: Andre concert