Hotel Schaepkens van St.Fijt

Weer vandaag3°-2°
Hotel Schaepkens van St.Fijt

We hebben een aantal aanbieders voor Schaepkens van St.Fijt voor je op een rij gezet:

406 reviews over Hotel Schaepkens van St.Fijt in het Nederlands

Genoten ten top

amc Van doorn,
25-11-2018

Prima hotel, de bedden waren prima. Genoeg ruimte in de kamers. heerlijk eten zowel lunch als ontbijt. Wel een beetje verrast dat je de drankjes moest betalen met muntjes. Doordat de muntjes heel goedkoop waren, leek het drinken in het hotel heel duur. Want je moest al snel 3 of 4 muntjes voor een glas drinken betalen. Omgerekend 2 euro dus het viel reuze mee qua prijs. We gaan zeker nog eens terug, de afstand naar het centrum was super en goed te wandelen. Ook de kerstsfeer, kerstmarkten, en de amuseroute zijn zeer aan te raden..

Echt voor herhaling vatbaar!

Genieters,
19-11-2018

Met partner, zwager en schoonzus 3 dagen geweest en o.a. de Kerstmarkt in de Fluweelgrot en de gemeentegrot bezocht. Het personeel is erg aardig en behulpzaam. De kamers waren schoon en de bedden sliepen heerlijk! Het ontbijt was super goed en uitgebreid. Er was zelfs de mogelijkheid voor versgeperste sinasappelsap! Het dinerbuffet is ook niks op aan te merken, dat was ook erg goed. Ons verblijf was zeker voor herhaling vatbaar! Het enige wat we op de kamer misten, was een haakje om de gebruikte handdoek bij de wastafel op te hangen en hygiënebuidels voor het inlegkruisje of maandverband.

Meest ONvriendelijke personeel ooit

Krista,
21-10-2018

Kamer was een mini zolderkamertje maar wel oké. Badkamer was niet schoon, haren in douche van vorige gast. De spoorwegovergang was afgesloten waardoor we erg lastig en via een mega omweg naar Valkenburg moesten. Dit werd niet vermeld op de website bij het boeken en kregen we pas in het hotel te horen. Hierdoor hebben we in het hotel gegeten, grote fout. Het eten was ver onder de maat en alsof dat nog niet genoeg was werden we afgesnauwd door het personeel. En wij niet alleen, ook veel andere gasten. We kregen er een erg onprettig gevoel door en de sfeer in het restaurant was er ook heel ongemakkelijk door. Heel vervelend want het had een romantisch etentje moeten worden om onze eerste trouwdag te vieren. Ontbijt was oké, niets speciaals maar goed genoeg. Op het gedeelte na dat er geen plek voor ons was en we dan maar in een koud hok achteraf moesten gaan zitten. Eens naar nooit meer dit hotel. Erg jammer.

Voordeeluitjes.nl

Goede locatie, heeft opfrisser nodig.

Paula,
4-7-2018

Binnenkomst was goed.

Ziet er mooi uit. Vriendelijke receptionist.

Mooie tuin. En voldoende parkeergelegenheid.

Eenmaal in de lift begint het.

Vloerbedekking tegen de muren.

Rare geur.

De gang is erg muf en voor de kamer hetzelfde verhaal.

Erg benauwd.

We sliepen op 3de etage.

Erg gedateerd en als je foto's op site bekijkt verwacht je dit niet.

Erg jammer!

Het hotel staat op een prachtige locatie dichtbij het centrum.

Ontbijt niet gehad. Dus geen oordeel daarover.

Zeer teleurgesteld.

Yvonne eitze,
27-5-2018

Het hotel wordt overal zo aangeprezen.

Nou daar denk ik heel anders over.

106 euro voor een zolderkamer. Geen bad. Een douchecabine die vreselijk lekt. Ja, tioen hadden we een bad op de vloer. Badhanddoek met 2 grote gaten. Bloedvlekken op de gordijnen. Schilderij van de muur, maar je zag waarr het gehangen had. Een hotel vol fietsfanaten. Op zich niks mis mee. Maar waarom staan die fietsen savonds en snachts op de 5e etage voor de nooduitgang? Is er geen schuur ofzo?

Nee. Zeer teleurstellend. Het was een verassing voor mijn man. Nou ..ik ga voortaan weer gewoon naar hotel van keten. Daar heb ik voor 60 euro een grote kamer met bad. Wat een poppenkast zeg!

Prima

De Baare,
12-5-2018

Prima hotel. Keurige kamers en badkamer niks mis mee. Ontbijt ruim voldoende heerlijk vers gebakken eieren etc... wij komen nog een keer terug

prachtige plek

mooie tuin/ terras

Het was grandioos ! Voor herhaling vatbaar

Poldermaat,
31-3-2018

Wij verbleven vijf dagen met een groep van stichting Poldermaat met Schik in het hotel.

Het was grandioos, service geweldig. Niets was teveel. Kortom het was Top!

Super gezellige muziekavond. Onze groep heeft op en top genoten.

Personeel van hotel Schaepkens van Sint Fijt. Dank jullie wel!

En zoals jullie kunnen lezen heb ik mijn belofte gehouden om iets op deze site te zetten. 😀😀 hartelijke groet van Thea Bontenbal en Leo Vink .

schone kamers / heerlijk eten / relaxe sfeer

Gerda vd heuvel /sisca van t hof,
18-3-2018

Gewoon genieten is het hier dit is ons jaarlijkse uitje met mijn schoonzus de kamers zijn eenvoudig maar super schoon.

Het eten is erg goed .

Een heerlijke relaxe sfeer.

Kom hier jaarlijks met mijn schoonzus .

En ieder jaar vinden we het jammer dat het

Weekend om is zo ook nu weer .

Dichtbij maastricht /aken /enz

Super lokatie

Matig

Vanessa,
28-2-2018

Voor ruim €140 voor 1 nacht mag je best wat verwachten. Helaas viel dit tegen

1) Teveel geld voor een ‘zolderkamer’.

2) Het stonk in de gangen.

3) Vies tapijt.

4) Hotel is gedateerd, renovatie is nodig.

5) Dat je niet met creditcard kan betalen is niet meer van deze tijd.

6) Locatie en parkeergelegenheid zijn enige pluspunten.

Helaas, wij gaan de volgende keer weer gewoon naar hotel van keten.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schaepkens van St.Fijt in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schaepkens van St.Fijt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.