Hotel Schaepkens van St.Fijtstersterster

5.6Voldoende

Nederland, Limburg, Valkenburg (aan de Geul)

5.6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Schaepkens van St.Fijt voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

418 reviews over Hotel Schaepkens van St.Fijt

• 4Corine15-01-2020

Nooooit meer!!!!!

Teleurstellende communicatie, zeer gehorig, onvriendelijk behandeld, enige pluspunt is de ligging en redelijk ontbijt. Wij hadden geen warm water om te douchen. Boilers waren leeg. Wij hebben hiervoor contact gezocht en gevraagd om compensatie. Je wordt afgescheept en hoort niets meer. Na weer n belletje..niets! Dus dan maar n slechte review, jammer van zo'n slecht management.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 2019
    3Petra Schaap08-12-2019

NOOIT MEER

Dat je veel moet betalen voor een erg kleine kamer die niet eens schoon was. Badkamer erg klein recht voor de wasbak kon je niet staan want dan stond je klem tussen de douche wand spinnenwebben overzichtelijk te zien vingervlekken op de tv, toilet zat nog de spatten van ontlasting in, kruimels of iets dergelijks op de grond, rare dunne handdoeken ook erg klein als je er mee had afgedroogd kwam er een muffe geur vanaf. In de gang en kamer hing ook rare muffe geur. Bij het ontbijt moest je goed opletten dat je een schoon bord en bestek en kopje had, onderkant van borden zaten nog etensresten aan niet alle personeel was vriendelijk. Bij aankomst op de kamer gingen we meteen naar beneden om te zeggen dat de kamer niet schoon was en zeer zeker het toilet niet. Ze lieten de kamer opnieuw schoonmaken dat was alles wat die mevrouw te melden had. Nou ja zeg de toilet was schoongemaakt de rest niet !!!

Gereisd met partner in december 2019

• 3fetze en geertje07-09-2019

Touroperator niet meer verkopen

oud hotel,kleine kamers, niet schoon ,niet voor herhaling, een cijfer 3 van de 10,wij hadden kamer 501

Gereisd met partner in september 2019

• 9Esje28-08-2019

Gezellig hotel op goede locatie !

Gezellig en mooi hotel met prima kamer en ruime tuin. Ruim ontbijtbuffet met genoeg zitplaatsen. 's Avonds gezellige live muziek. Mooie locatie, net boven het centrum. Op loopafstand van centrum en activiteiten zoals kabelbaan en grotten. Goede prijs-kwaliteit verhouding, zeker voor herhaling vatbaar !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Rob24-08-2019

Prima verblijf

Bij aankomst werd ik vriendelijk ontvangen en kreeg een kamer op de derde verdieping. In het trappenhuis rook het vreselijk muf. Daarom heb ik daarna steeds de lift genomen. Mijn kamer was ruim genoeg met een schuin plafond en lag aan de voorkant met uitzicht op de grote binnentuin. Hierdoor hoorde ik de muziek erg goed die 's avonds tot 23.00 uur (!) doorgaat. Na het lezen van eerdere reviews had ik om deze reden oordopjes meegenomen, want ik heb het raam 's nachts graag open om te ventileren. Een kamer aan de andere kant lijkt mij daarom beter, tenzij je na elven gaat slapen. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Laat je niet misleiden door de naamkaartjes op de tafels, die zijn voor het diner. Dat is wat verwarrend. Het muntensysteem vind ik handig; de overgebleven munten ruil je weer om voor geld. Gratis parkeren op de ruime parkeerplaats is een pré. Kortom, ik heb er drie nachten gelogeerd en het is me prima bevallen.

Alleen gereisd in augustus 2019

• 4patrick v.12-08-2019

slapeloze nachten door te veel lawaai

We verbleven hier 3 nachten in augustus en kregen een kamer toegewezen op de 5e verdieping. Meer een zolderkamer onder het dak. De kamer doet niet gezellig aan, is klein en gedateerd. en het was er warm op. Maar jammer genoeg moet je in dit hotel niet zijn als je na een actieve dag van een goede nachtrust wil genieten. Constant lawaai, luide muziek op het terras en bar, het kan niet op. Van een goede nachtrust dus helemaal geen sprake. Dan proberen te slapen met de venster dicht maar dan was het enorm warm en kon er ook niet geslapen worden. Om te drinken heb je jetons nodig, tel deze goed na want ook wij hadden er te weinig. 27 stuks voor 20 euro. Bij het gratis drankje om 15.30 uur is er meestal niemand van het personeel in de bar. Niet verwonderlijk ze moeten ook overal tegelijk zijn, te weinig personeel om aandacht te hebben voor de hotelgasten.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Patricia10-08-2019

Heerlijk verblijf gehad.

Goed hotel op loopafstand van het centrum, erg prettig. Verwacht geen super de luxe nieuwbouw hotel. Het eten was top, dinerbuffet goed geregeld, uitgebreid, variërend en heerlijk. Bij het ontbijt mogen ze van mij iets sneller afruimen en eten/bestek aanvullen. Kamer was top, wij hadden een standaard kamer verwacht maar kregen een superior kamer. Wel aan de kant van de weg, wat als luid kan worden ervaren. Helaas hebben ze geen airco, wij hebben een ventilator gebruikt. Auto staat achter een gesloten hek geparkeerd van het hotel. Erg leuke omgeving en een bezoekje aan de fluweelengrot + kasteelruine is erg leuk! Vriendelijk personeel in het hotel, het is het zeker waard wij hebben genoten!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 3Thea03-08-2019

Nooit meer!

Een echte afknapper . Prijs kwaliteit erg slecht . Eten eerste dag goed de tweede dag een drama Personeel erg onvriendelijk. Kamer ver onder niveau van wat je mag verwachten voor ruim 100 euro, erg vuil , erg gedateerd , , Slechte bedden en kapot sanitair ,slecht te ventileren ,veel lawaai van de straat,stinkende afval containers. Vieze drankjes betalen met muntjes wat erg onoverzichtelijk is .Hoewel onvrede bij de receptie gemeld kregen we meteen het verwijd dat het allemaal aan ons lag.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 3Jenz Bouwmans03-08-2019

Nooit meer

Zeer onvriendelijk personeel zonder ook maar enige vorm van ervaring in de horeca. Kwaliteit van het eten is goed, echter worden de voorraden in de eetzaal slecht bijgehouden waardoor er rijen staan te wachten. Met warm weer is het geen doen op de 5e verdieping om te slapen. Kamer zag er wel netjes uit. Om te kunnen drinken rekenen ze met muntjes. Hier kost een doorsnee biertje dan ook 4 muntjes waardoor het voor niemand duidelijker wordt. De frisdrank wordt met siroop aangemaakt, erg vies. Kort samengevat, hier nooit meer heen - voor dik 120 euro per nacht per kamer kun je op andere plekken veel meer waar voor je geld krijgen!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 6Bruno01-07-2019

Enkel prima als het niet echt warm is!

Oud hotel met hele mooie grote tuin, ontbijt en diner in buffetvorm is echt prima, ze werken ook met een systeem van drank jettons die je aan de receptie moet kopen, is prima maar in de bar is vaak niemand aanwezig en dan moet je telkens naar de receptie om te vragen of er iemand kan bedienen,we waren er tijdens de hele warme dagen van einde juni...op de kamer is totaal geen airco en is het niet uit te houden zonder ventilatie (die we gelukkig zelf bij hadden) maar het gebrek aan airco op de kamer en ook in de eetzaal (word amper opgezet, maar is er wel) geeft toch aan dat je hier een slechte beoordeling over moet schrijven , maar in het minder warm seizoen is het vast uitstekend,tijdens happy hour goed opletten wat je neemt en goed je jettons tellen, bij ons 2x fout geteld en dus teveel jettons betaald,ook hadden wij een superieur kamer genomen maar die is even groot als een gewone kamer,enkel bad ipv douche,1Oppn is echt niet waard

Gereisd met vrienden in juni 2019

40 tips over Hotel Schaepkens van St.Fijt

• pekah, 17-07-2012

Gratis zwemmen in de polfermolen. Bewaakte parkeerplaats.

• Fam. van barneveld, 07-10-2013

Wel dicht bij het centrum !

• arosa60, 08-06-2013

Bezoek kasteel Hoensbroek, prachtig om daarin rond te lopen!

0 vragen over Hotel Schaepkens van St.Fijt

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV