Tijdelijk €25 aanbetaling

3.8OnvoldoendeScore uit 23 reviews

3.8OnvoldoendeScore uit 23 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

23 Reviews over Rido

• 2Priscilla28-12-2022

Nooit meer

Vies en oud hotel. Eigenaar is een vreemde man die je oplicht waar je bij staat . Kreeg een erg vreemd gevoel bij dit hotel. We hebben niet ingecheckt en zijn naar een volgend hotel gegaan.

• 2Sophia24-08-2021

Goor hotel

er was geen eten behalve een vieze uitsmijter. Ontzettende smeriger kamer, lading stof en haren in de badkamer, kamer was ook stoffig , lag nog rommel op de grond. Zwembad zag er niet uit, lag een groene laag op. Ben gevlucht naar een ander verblijf. Meneer zag er zelf ook niet fris uit en zijn excuus was dat hij geen personeel had. Wat was ik blij dat ik daar weg was.

• 7andre10-08-2021

Prima verblijf voor een lage prijs.

Verwacht geen 5 sterren hotel. Maar als je niet te veel wilt uitgeven voor is dit een prima keus. Ontbijt was ook prima. Ik heb er prima dagen gehad.

• 2Truus Horlings03-11-2019

Klein, vies en geen vriendelijk personeel

Vieze kleine kamers. Metalen bedden met dun matras, En het rook er totaal niet fris. Geen toilet en badkamer op de kamer. Daarvoor moesten we naar beneden vlakbij de ingang. Meneer deed alles in zn eentje. Had geen personeel, dus dan weet je het wel. Was heel onvriendelijk teen ons. Er waren alleen maar budgetkamers. Hoe kan dit nog een "Hotel" heten? Verschrikkelijk. Dit nooit weer!!!

• 3Hans van Boxtel02-09-2019

Nee, eerst aanpassen aan de eisen van deze tijd.

Dit hotel is niet van deze tijd. Kleine kamertjes, twee stalen bedden met dun matrasje en twee stoeltjes en de kamer stond vol. Gezamenlijk toilet per etage waarvan er één buiten gebruik was, Viel erg tegen. Eigenaar gaf aan dat hij elk weekend discussie had met gasten omdat het de gasten tegenviel. Zijn reactie de mensen lezen niet goed en willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Er staan niet voor niets geen foto’s van de kamers op de boeking sites Wij hadden een kamer met uitzicht. Klopt helemaal maar dit uitzicht was op een drukke provinciale weg.

• 8Jacq13-06-2019

Prima weekendverblijf!

Gezellig ietwat verouderd hotel. Basic maar prima kamer voor 2 nachten met gedeelde voorzieningen. Prima ontbijt! Aardige eigenaar die alles doet om het zijn gasten naar de zin te maken. Het hotel ligt aan een toegangsweg van Valkenburg. De omgeving is prachtig om wat te toeren. Zwembad was natuurlijk nog niet in gebruik. Parkeren op privéterrein.

• 10j.m.l. Cremers29-08-2018

fabntastisch

goed hotel,goede service. lekker eten en drinken,niet duur,,vriendelijke eigenaar.helemaal mijn hotel

• 8Deinum26-08-2017

Prima

We zijn hier 2 nachtjes geweest,hotel is prima. We hadden een luxe kamer,bedden lagen goed,zowel douche/ bad toilet aanwezig. Zonder problemen kon dochter van 11 jaar bij ons in de kamer slapen. Ontbijt was uitgebreid hier ontbrak niks. Het is geen groot luxe hotel maar daar is de prijs ook naar!! Voor deze prijs gaan wij volgende keer weer naar hotel Rido.

• 4voorbijgangers30-08-2016

shabby hotelletje

De website geeft geen goed beeld van het hotel. De kamers hebben geen eigen wc. Onze kamer was vuil, de bedden oud en slap, de inrichting aftands, het tapijt stokoud, gescheurd en vies. Het zwembad lijkt op de website prachtig, maar het is een vies, groen poeltje. Het ergste: in de bar/lobby wordt openlijk gerookt. Er stonden zelfs asbakken op de tafel. Ook in de gangen hing verschaalde sigarettenrook. En daarvoor betaal je geen budgettarief, maar een heel gemiddelde hotelprijs.

• 9Bernau29-08-2013

Fijn fietsweekend

Ruud zorgt voor lekkere maaltijden en doet alles voor zijn gasten. Lekker buitenbad. Voor fietsers (waren met 20 man) ideale locatie.

Hotel Rido info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Emmaberg 30, 6301 ER