Hotel Palanka

Kleine hotelsWeer vandaag17°12°
Hotel Palanka
5,8

162 reviews over Hotel Palanka in het Nederlands

Prima hotel op een goede locatie

Rob
19-9-2018

Voor een weekend fietsen boekten wij dit hotel vanwege de gunstige prijs, goede ligging, eigen parkeerplaats en fietsenstalling. We waren aangenaam verrast; vriendelijk ontvangst, zeer uitgebreid ontbijt, ruime kamer en een balzaal van een badkamer (kamer 25). Na uitchecken op de laatste dag mocht de auto nog een dag blijven staan op de parkeerplaats en na het fietsen mochten we nog douchen in het hotel. Geweldig! Kijk, zo laat je je gasten terugkeren.

komen hier erg vaak

fam pouw
9-7-2018

heel goed voor een mooie prijs

Fantastisch service

Damhuis
25-8-2017

Hotel palanka goede service. Prima ligging. En gezelligheid maak jezelf.

Ontzettend gezellig samen met mijn moeder van 84 ,

G van Heezen
12-7-2017

Het is een zeer gastvrij hotel, nog in de oude stijl, heel gezellig , schoon, prima ontbijt, .We voelden ons helemaal thuis!!!!

Prima hotel super bediening

Jane
25-6-2017

Super vriendelijke bediening, lekker ontbijt, heerlijk geslapen in goed bed en schone kamer, prima naar onze zin gehad , niets te klagen en weer komen zeker nog eens terug !

Leuk hotel

Fabienne
27-3-2017

Heerlijk ontbijt mooi en schoon

Prima Hotel

Albert
23-3-2017

lekker ontbijt kamers was prima. hotel ligt vlakbij het centrum (3 min loopafstand). heb samen met mijn partner goed naar mijn zin gehad. kom zeker weer terug.

Goed hotel in het centrum.

Roger
28-12-2016

Kamers waren groot, goede parkeerplaats en goed lekker ontbijt. We komen zeker nog eens terug.

Neverdenooitmeer al kregen we er geld voor

Anita
19-12-2016

눉Kamer, geen balkon zoals beloofd, zittend douchen in bad, vies, oud, gehorig, slecht onderhouden, erg prijzig, onveilig, schimmel, alles eigenlijk op het ontbijt na. Bij de receptie geklaagd maar noemen het een luxe kamer omdat er een hemelbed staat en een bad in zit. Hemelbed valt bijna uit elkaar, althans die paar balken die een hemelbed moeten voorstellen en het bad vol schimmel wil je niet eens aanraken. Kortom echt spijt dat we voor deze te Gore tent iets betaald hebben, willen er niet eens meer gratis zitten. Dan nog maar niets zeggen over de ligging. Heel druk, constant herrie en glasbakken die om 6 uur in de ochtend worden geleegd. Kortingsbonnen sauna of casino waren er niet terwijl wel beloofd, WiFi doet het niet. Kortom niets van het aangeprijsde op jullie website is waar. Pure misleiding.

prima

van zante
6-10-2016

lekker ontbijt

prima kamers schoon

We hebben een aantal aanbieders voor Palanka voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palanka in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palanka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.