Camping Oriental Valkenburg

8Fantastisch

Nederland, Limburg, Valkenburg (aan de Geul)

8Fantastisch

• 6.9Eetgelegenheden
  • 8.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Oriental Valkenburg voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Een familievakantie in eigen land vier je op camping Oriental in Berg en Terblijt. Met de grote speeltuin, het zwembad en het enthousiaste animatieteam is dit een ideale camping om met kinderen naartoe te gaan. Het dak van het zwembad kan dicht op regenachtige dagen. Ga rodelen in Valkenburg, fietsen in de natuur of een dagje naar Maastricht.

521 reviews over Camping Oriental Valkenburg

• 9Marcel Zantingh14-10-2020

Geweldige camping

Oriental is een geweldige en goed onderhouden camping met vriendelijke eigenaren en personeel. De animatie was, net als ieder jaar, weer goed voor elkaar. Sanitair is modern en schoon. Voor verse broodjes kun je iedere morgen in het winkeltje terecht. Je kunt dan direct even een paar vergeten boodschappen meenemen. Voor de uitgebreide boodschappen kun je in het dorp bij een grote moderne supermarkt terecht. Voor het avondeten kun je op de camping naar de snackbar die ook pizza’s verkoopt. Uit eten kan natuurlijk ook. Restaurants genoeg in de directe omgeving. De camping is verder voorzien van een prima zwembad met zonneweide. Ook is er een groot sportveld met luchtkussen. In de omgeving is het erg fijn wandelen. Wij hebben de vakantie voor volgend jaar alweer geboekt.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2020

• 6Fam.18-09-2020

Goed onderhoude camping, niet klantvriendelijk

Sanitair en zwembad goed en schoon, maar ze zijn niet klantvriendelijk.

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 1TonK04-09-2020

Prijzig; minimum aan corona maatregelen gezien

Voor een nacht met de camper is € 48,= wel veel geld. Van de Corona maatregelen was, afgezien bij receptie en kampwinkel, weinig te zien. Bij het damestoilet was de fles leeg; bij het herentoilet stond geen fles. Bij het verlaten van de camping zagen wij diverse plaatsen meer dan 6 personen in de voortent.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 5Mariëtte02-09-2020

Te vol, te druk, corona regels niet nageleefd

De tenten stonden in straatjes, telefoongesprekken van de overburen letterlijk te volgen. 's Avonds lang onrustig. Iedereen kon het zwembad in, er was geen controle op de hoeveelheid mensen, 1,5m afstand houden onmogelijk. Er stonden 1000 mensen op de camping. Het was duidelijk dat ze de gemiste inkomsten door corona wilden compenseren door de camping zo vol mogelijk te proppen. De omgeving is prachtig, maar volgens jaar zoek ik een andere camping in Limburg.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 6Fam bijl02-09-2020

Mooie camoing masr niet de onze!!

Grote straten camping, tis dat er weinig plaats was in de omgeving,aangekomen vroegen ze ons hoelang we wilde blijven, wij zeiden tot vrijdag,heel vreemd maar we moesten gelijk afrekenen, maar aangezien we met een tent zijn, en ze aan het eind van de week regen opgaven wilde we donderdag naar huis, dat wezen zeggen, krijg je geen geld terug, dat vind ik raar, want als ze deze plaats weer kunnen verhuren, vangen ze weer geld, dus al met al vind ik dat heel raar, dus om hun nou 2 nachten kado te doen en wij eigenlijk een soort van verplicht zijn omdat je geen refund krijg, de boel nat op te ruimen, vind ik eigenlijk geen service, verder is het een prima camping, broodjes service en winkeltje, douche en wc zijn erg netjes, maar al met al dit onze camping niet!!!!!

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2020

• 9Tinus31-08-2020

Mooie en zeer nette camping

Hele leuke en mooie camping. Net sanitair wat goed wordt onderhouden en goed wordt schoongemaakt. Mooie omgeving en voor de kids is er altijd wel iets te doen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Saskia van den Ouweland27-08-2020

Het was Fantastisch

Wij hebben zo genoten op jullie camping, kinderen wilde na 4 weken nog niet naar huis 😊 Zeer vriendelijk personeel Sanitair keurig en netjes Douches prima en gelijk lekker warm water Zwembad heerlijk voor een frisse duik en super fijn dat het dak bij mooi weer open kan Animatie voor ieder wat wils en animatie team was top 👍 Onze comfortplek 10 was zeer aangenaam, groot en genoeg ruimte De camping ligt in een mooi gebied waar je een heerlijke wandeling kunt maken

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2albert25-08-2020

Hellaas niet meer voor ons ERG SLECHT en DUUR

Ons verheugd op een heerlijke 10 dagen op een mooie camping in Zuid-Limburg,Bij aankomt absoluut niet vriendelijk ontvangen, sleutel van de caravan werden net niet naar je,toe gegooid.Aangekomen bij de caravan was deze verre van schoon, onder het bed veel stof en oude sokken van de vorige huurder Vervolgens, de animatie, tja tot 8 jaar is het leuk ,maar dat was het ook ,elke dag zelfde muziek, en tot ergenis einde vd week stopte ze ermee,mijn dochter 13 en 10 verveelde zich stierlijk. , op de website zag het er allemaal,een stuk mooier uit. Zwembad, is lekker bij hete dagen maar van verwarming hebben ze niet gehoord, word volgen mij door de zon opgewarmd. Horeca was niet open, je werd verwezen naar een restaurant 300 meter verder, maar daar weten ze de prijzen ook, niet gegeten Camping is verre van rustig tot 3 uur in de nacht pratende mensen, er is geen controle Dus erg korte nachten, 2 dagen eerder weggegaan voor dat geld nooit meer

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 9Saskia de Vries17-08-2020

Weer als thuiskomen.

Al sinds ik klein ben kom ik met mijn ouders op deze camping. Ik ben hier praktisch in de zomers opgegroeid.

Het is en blijft een gezellige camping. Wat eerder benoemd is, het gedateerde, kan ik mij niet in vinden. Het is een hardwerkende familie die de camping runt. Het sanitair is een aantal jaar geleden gerenoveerd en staat er strak en schoon bij en wordt schoongemaakt door een gezellig en hardwerkend team die niet vies is van een praatje.

Ook met de COVID 19 is rekening gehouden. Het zijn de medegasten die er (helaas) een potje van maken. De medewerkers zelf doen keihard hun best.

Verder is het campingwinkeltje zoals elk jaar van veel voorzien. Van eten tot kampeerbenodigdheden. Een ruim assortiment.

Schone toiletten, leuk animatieteam. Internet niet zo snel, maar wel blij mee, je bent er tenslotte voor vakantie.

Mooie omgeving, welkomende medewerkers. Goede snackbar. Supermarkt op 10min loopafst

Dagdoegdoei!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Patricia17-08-2020

Heerlijk!

Gemoedelijke sfeer, rustig, fijne mensen, gezellige camping!

• 8Eetgelegenheden

Camping Oriental Valkenburg info