Appartement Mourhof (gesloten)

NederlandLimburgValkenburg (aan de Geul)
8.7FantastischScore uit 14 reviews

8.7FantastischScore uit 14 reviews
  • 7.9Inrichting
  • 9.1Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

14 Reviews over Mourhof (gesloten)

• 6Adriana26-12-2019

Jammer

Het bed is een dun matras op een houten plank. De locatie is ok en alles is schoon. 's Nachts komen er veel vrachtwagens voorbij waardoor slapen (mede door het slechte matras) onmogelijk is.

• 9Jan Bakker22-04-2019

Bevalt uitstekend

Het is een mooi Appartement ,ontvangst is heel vriendelijk.Het appartement is van alle gemakken voorzien en heel schoon.We gaan er graag weer heen.Ook de parkeerplaats was ruim voldoende .

• 9Leentje03-09-2017

Voor ons niet meer

Het appartement is ruim en in alles is voorzien. Het is allemaal wat oud en versleten maar dat mag de pret niet drukken. Alles is netjes en schoon. De omgeving is prachtig om te wandelen en met de trein een dagje naar Valkenburg of Maastricht is erg leuk. Het enige minpunt vond ik de bedden. Een ondergrond van houten planken en daarop een dun matrasje voldoet niet echt. Als ik op mij zij lag dan voel je de houten ondergrond en vaak klemt er ook iets af zodat je arm of been gaat "slapen" de rest van je lichaam helaas niet . Erg jammer want verder is alles echt o.k. Maar ik vind juist een goed bed eigenlijk het allerbelangrijkste op vakantie! Het ligt ook aan een erg drukke weg dus als je met het raam open slaapt schrik je vaak wakker van vrachtwagens die voorbijkomen denderen.

• 10Chris Eulaers21-08-2015

zalig huiselijk en knus

perfect: ligging, netheid, vriendelijkheid als ik een accomodatie zoek in deze streek ga ik onmiddellijk voor moerhof

• 10Cobi12-08-2015

Heerlijke week!

Prettig en schoon appartement met beneden een tuintje waar je bij mooi weer nog kan na genieten van de dag. Een goede plek om mooie wandelingen te maken.

• 9Em21-08-2014

Hele leuke accomodatie.

Ruim appartement, voorzien van alles wat je nodig hebt. We komen graag weer terug.

• 9De Coster Ingrid14-02-2013

'Ideaal van ligging en accommodatie.

Mourhof is een plaats waar je steeds naar terugkeert omdat het prima gelegen is, een leuke accomodatie heeft, waar er rust en gezelligheid heerst. Alles wordt verzorgd door zeer lieve eigenaars. Wij twijfelen er niet aan om er terug naartoe te gaan bij een volgende gelegenheid!

• 8R.Duim14-08-2012

hele leuke week gehad

Wij hebben in mei een week een appartement gehuurd en waren zeer tevreden met het appartement

• 9sara03-06-2012

leuke accomodatie

Wij komen hier al meerdere jaren en zijn zeer tevreden.Een mooi, ruim en schoon appartement. Hartelijke ontvangst. Eigen parkeervoorziening en voor een bezoek aan Maastricht een treinstation dichtbij.

• 9René01-05-2012

Appartementen Mourhof.

Wij zijn al jaren, tevreden vaste bezoekers van deze appartementen tijdens het Amstel Gold Race weekend. Ruime, eenvoudige en zeer compleet ingerichte appartementen op een steenworp van het toeristische plaatsje Valkenburg. de accomodatie is op loopafstand van treinstation Houthem-St-Gerlach, met regelmatige verbindingen naar o.a. Maastricht en Valkenburg. De gastvrije eigenaar ontvangt de gasten met koffie en is behulpzaam met eventuele vragen over de regio. Een heerlijke rustige plek, die kan dienen als uitvalsbasis om het prachtige Limburg te ontdekken. Met mooi weer kan men heerlijk buiten op het terras naast het huis.

Appartement Mourhof (gesloten) info

Facilities