Appartement Mourhof

Laatste review

Voor ons niet meer

Leentje,
3-9-2017

Het appartement is ruim en in alles is voorzien. Het is allemaal wat oud en versleten maar dat mag de pret niet drukken. Alles is netjes en schoon. De omgeving is prachtig om te wandelen en met de trein een dagje naar Valkenburg of Maastricht is erg leuk.

Het enige minpunt vond ik de bedden. Een ondergrond van houten planken en daarop een dun matrasje voldoet niet echt. Als ik op mij zij lag dan voel je de houten ondergrond en vaak klemt er ook iets af zodat je arm of been gaat "slapen" de rest van je lichaam helaas niet . Erg jammer want verder is alles echt o.k. Maar ik vind juist een goed bed eigenlijk het allerbelangrijkste op vakantie! Het ligt ook aan een erg drukke weg dus als je met het raam open slaapt schrik je vaak wakker van vrachtwagens die voorbijkomen denderen.

12 reviews over Appartement Mourhof in het Nederlands

Voor ons niet meer

Leentje,
3-9-2017

zalig huiselijk en knus

Chris Eulaers
21-8-2015

perfect: ligging, netheid, vriendelijkheid

als ik een accomodatie zoek in deze streek ga ik onmiddellijk voor moerhof

Heerlijke week!

Cobi
12-8-2015

Prettig en schoon appartement met beneden een tuintje waar je bij mooi weer nog kan na genieten van de dag. Een goede plek om mooie wandelingen te maken.

Hele leuke accomodatie.

Em
21-8-2014

Ruim appartement, voorzien van alles wat je nodig hebt.

We komen graag weer terug.

'Ideaal van ligging en accommodatie.

De Coster Ingrid
14-2-2013

Mourhof is een plaats waar je steeds naar terugkeert omdat het prima gelegen is, een leuke accomodatie heeft, waar er rust en gezelligheid heerst.

Alles wordt verzorgd door zeer lieve eigenaars.

Wij twijfelen er niet aan om er terug naartoe te gaan bij een volgende gelegenheid!

hele leuke week gehad

R.Duim
14-8-2012

Wij hebben in mei een week een appartement gehuurd en waren zeer tevreden met het appartement

leuke accomodatie

sara
3-6-2012

Wij komen hier al meerdere jaren en zijn zeer tevreden.Een mooi, ruim en schoon appartement. Hartelijke ontvangst. Eigen parkeervoorziening en voor een bezoek aan Maastricht een treinstation dichtbij.

Appartementen Mourhof.

René
1-5-2012

Wij zijn al jaren, tevreden vaste bezoekers van deze appartementen tijdens het Amstel Gold Race weekend.

Ruime, eenvoudige en zeer compleet ingerichte appartementen op een steenworp van het toeristische plaatsje Valkenburg.

de accomodatie is op loopafstand van treinstation Houthem-St-Gerlach, met regelmatige verbindingen naar o.a. Maastricht en Valkenburg.

De gastvrije eigenaar ontvangt de gasten met koffie en is behulpzaam met eventuele vragen over de regio.

Een heerlijke rustige plek, die kan dienen als uitvalsbasis om het prachtige Limburg te ontdekken.

Met mooi weer kan men heerlijk buiten op het terras naast het huis.

mourhof is als een thuis

Christiaan Eulaers
24-1-2012

Het appartement is zeer ruim; zeer net met goede voorzieningen. Er heerst een warmte en gezelligheid die je erg op prijs stelt en doet aanvoelen als een echte thuis!!

Ruim, schoon, voordelig en rustig!

Stans
27-7-2011

Al zes jaar op rij bezoeker bij de Mourhof. Dit vanwege de Amstel Gold Race waarvan de start redelijk dichtbij is. De ontvangst is hartelijk maar daarmee houdt de bemoeienis van de beheerder op, ( behalve indien gewenst, want service is geweldig) je waant je helemaal alleen. De apartementen zijn zeer ruim, schoon, eenvoudig maar wel compleet.

Apart afgeschermd en af te sluiten fietsenpatio. Prima basis voor fietstochten en auto-uitstapjes. Ideaal ook dat het treinstation op loopafstand is. Aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mourhof in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mourhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.