Appartement Marx Motel

201 reviews over Appartement Marx Motel in het Nederlands

Komen zeker terug

T van Asselt
15-9-2018

Een prachtige rustig geleden lokatie,fantastische eigenaars.

Mooi leuk en gezellig!

wilma
10-9-2018

Hotel aan de geul. Mooie omgeving en leuk hotel . Vriendelijke mensen. Zwembadje . Via de achterdeur ben je in het centrum. Kamers goed. Wij vonden het heel leuk!

Wanneer weer????

Peter D.
22-8-2018

Gastheer doet er alles aan om je verblijf een feestje te maken. Kamers eenvoudig, licht ouderwets (en dit is juist niet negatief bedoeld!). Gezellig. Midden in het mooie centrum van Valkenburg met legio mogelijkheden om iets te eten of drinken. Prima uitvalbasis voor diverse tripjes.

Fijne midweek

Sandra W.
18-8-2018

We zijn een midweek geweest naar het mooie Valkenburg.

Motel Marx is een fijn verblijf. De ligging is super. Via de binnenplaats stap je middels de voordeur zo het centrum in.

De studio's zijn eenvoudig. Het is er super schoon. Dit vinden wij belangrijk. Het is gedateerd, maar dit vonden wij niet erg.

We hadden een studio met terras. We keken uit op een gezellige binnenplaats met zwembad en wat speel toestellen. Onze zoon van bijna 7 heeft zich er goed vermaakt. Het zwembad was heerlijk. Fijne ligbedden rondom het zwembad.

De eigenaar is een vriendelijke, behulpzame man.

We hebben erg genoten van ons verblijf in motel marx. Wellicht dat we nog eens komen!

Tip:ontbijten bij de Hema. Prima ontbijt, goedkoop en vrijwel tegenover Marx.

Betaalbaar onderkomen, verwacht er niet veel van.

Christel Meijnhardt
12-8-2018

de fietsen waren echt te oud en gammel en we werden ook niet geholpen met de fietsen van de muur afhalen was niet makkelijk. Twee keer gaan fietsen en konden gelijk omkeren ivm kapotte fiets. Ik vond het appartement ook erg oud en viezig opklapbed. er lagen twee vieze onderbroeken in een la toen wij aankwamen, gelijk maar weggegooid.... wat ik wel gevarlijk vond is de speeltoestellen die zich bevonden op harde ondergrond, het kleine badje was niet gevuld dus een gat waar mijn peuter in kon wandelen en ze kon ook zo het zwembad inlopen vanuit het appartement. Dus met peuter is de begane grond bij zwembad en speeltuin boeken wel een opgave want je moet je kind qua veiligheid constant in de gaten houden. Ze zouden wat aan de veiligheid moeten doen voor de jonge kinderen.

Jacqueline
6-8-2018

Vriendelijke ontvangst. Heerlijk zwembad. Ligging is top. Super schoon etc etc

Doen! Zeker een aanrader.

Noordzij
15-5-2018

Dit jaar voor de tweede keer geweest, met hele gezin. Nu voor een week, was fantastisch. Warm welkomen, eigenaar zeer vriendelijk en erg schoon zijn de studio’s, zwembad en buitenplaats. Zeker een aanrader. Alle voorzieningen in de studio aanwezig.

Prima verblijf gehad

fam t Hart
9-5-2018

Super locatie, dichtbij het centrum en toch heerlijk rustig gelegen motel.

Hele vriendelijke eigenaar.

Misschien niet super goedkoop voor de eenvoud maar dat maakt het motel juist aantrekkelijk. Heerlijk ouderwets waardoor je het huiselijke gevoel hebt als je je kamer binnen stapt.

lees goed de website en bekijk de foto's en je kunt niet teleurgesteld zijn.

Prima vriendelijke ontvangst goede uitleg .

Eigenaar leeft zich in op hetgeen de klant verwacht en nodig heeft ( bijvoorbeeld bij oudere en zware koffer biedt hij hulp aan.

Direct in het centrum dus niet 500 meter van het centrum zoals vermeld!

Prachtig groot zwembad, appartementjes van alles voorzien, en super schoon!

Er zijn appartementen met 2 persoonsbed en appartementen met slaapbank, daar rekening mee houden met boeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Marx Motel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marx Motel in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marx Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.