Appartement Marx Motel

Kleine hotelsWeer vandaag15°8°
Appartement Marx Motel
9,1

192 reviews over Appartement Marx Motel in het Nederlands

Fantastische locatie en service en zwembad.

Faber, 5-4-2018

Direct in het centrum dus niet 500 meter van het centrum zoals vermeld!

Prachtig groot zwembad, appartementjes van alles voorzien, en super schoon!

Er zijn appartementen met 2 persoonsbed en appartementen met slaapbank, daar rekening mee houden met boeken.

Het bevalt ons uitstekend.

Jan en Maria Stammen, 7-3-2018

Fijn , hartelijk onthaal van de eigenaars bij de aankomst.

Alles netjes verzorgd en schoon. Gezellig, nostalgisch ingericht; we voelden ons er meteen thuis. Het motel ligt midden in Valkenburg, dicht bij gezellige verwarmde terrassen en dicht bij de winkels. Het is een mooie omgeving en er liggen mooie oude gebouwen. Valkenburg is een oude plaats. Heerlijke wandel omgeving. Het is een heerlijke plek om te zijn als je van mooie natuur en oudheid houdt.

Fantasy

Urlings, 20-12-2017

Zeer schoon en de gastheer heel erg vriendelijk. Hema dichtbij, voor een lekker ontbijtje 😊 gratis fietsen en je zit midden in het centrum.

Top locatie..

Fam. Rekers, 26-11-2017

We worden al jaren vriendelijk en gastvrij ontvangen. Prima adres als je naar de kerstgroten wil.

Prima verblijf

Maaike, 10-8-2017

Super aankomst. Heel gastvrij. Wel oud onderkomen, maar is verder prima.

Mooi dichtbij bij alles. Alles lopend te doen.

Prima voor een keertje.

Gastvrijheid

E. Van Heumen, 29-7-2017

Perfecte ligging in het centrum. Prima parkeergelegenheid. Leuke studio's compleet ingericht nerjes en schoon met balkon. Gastvrij ontvangst.

Grandioos

Familie Blom, 17-6-2017

De algemene beoordeling zegt genoeg, wat een heerlijk verblijf hebben we gehad, aardige eigenaar kortom zeker de moeite waard jammer dat de messen een beetje bot waren anders had ik een 9.5 gegeven er moet tenslotte ruimte voor verbetering blijven al zou ik niet zo snel even weten wat

Genoten!

Alicia Bos, 9-6-2017

Wij hebben hier drie dagen heerlijk genoten. Super ligging om te kunnen winkelen, fietsen, wandelen en musea te bezoeken. Een erg vriendelijke/behulpzame gastheer die graag meedenkt. Het appartement is van alle gemakken voorzien en schoon. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Super!

Majoeska Kerver, 7-5-2017

De eigenaar is een aller aardigste man die alles voor je wil doen. Je zit overal heel dichtbij het is er heel gezellig en knus.

Wij hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad omdat me dochter niet wou zwemmen maar het ziet er keurig uit en is heerlijk verwamt.

Wij hadden een studio met terras en dat was geweldig want we hadden heerlijk weer en het speeltuintje op de binnenplaats was dan ook favoriet van me dochter en omdat ze het zo geweldig vond hebben we voor de zomer weer geboekt! Het is een beetje klein maar van alle gemakken voor zien en wat ik heel belangrijk vind het de studio's zijn heel erg schoon!!

Ideaal verblijf!

Familie Haddeman, 3-5-2017

Wij zochten een appartement met mogelijkheid om zelf te koken en het liefst in het centrum van Valkenburg. Marx motel voldeed precies aan onze wensen, zelfs meer dan dat. Het motel beschikt over een heerlijk (verwarmt) zwembad, dit gaf ons een hoop plezier want het weer tijdens ons verblijf was niet zo best. Verder is het appartement eenvoudig maar zeer schoon en compleet. Ook de ligging is super, je loopt zo via de achterdeur van het complex het mooie centrum in van Valkenburg. De gastheer is een uiterst vriendelijke man die graag meedenkt om jouw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Dit in combinatie met een zeer aantrekkelijke prijs maakt motel Marx een top accommodatie voor gezinnen met niet al te grote kinderen. We zijn net terug, maar we hebben nu alweer geboekt voor met de zomervakantie!

We hebben een aantal aanbieders voor Marx Motel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marx Motel in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marx Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Marx Motel scoort een 9.08 uit 10 op basis van 192 reviews.