Hotel Limburgia

192 reviews over Hotel Limburgia in het Nederlands

Geweldig, fantastisch!

Marinus
14-11-2018

De eigenaren zijn zo bijzonder aardig en gastvrij, het voelt als een warme deken.

We waren 42 jaar getrouwd en hadden na een mooie, lange wandeling een fles bubbels, twee glazen en een hele lieve felicitatie op onze kamer staan, daar werden we stil van, wat een lief gebaar.

Mooie, vooral super schone kamer, met waterkoker, koffie/ thee.

Hotel heeft een mooie ligging, je kan gemakkelijk alle kanten op, station is op loopafstand.

Het ontbijt is in een mooi warm ingerichte zaal/ kamer, waar de eigenaren een schepje bovenop doen, door je persoonlijk te bedienen! Top!!

Geweldig

Liza
11-11-2018

Het hotel was makkelijk te vinden en zit op een geweldige locatie.

We vonden het wel een erg kleine kamer, maar keurig schoon, een waterkokertje met koffie en thee, goede bedden en fijne douche.

Locatie is echt top, je loopt zo overal naartoe en de eigenaren weten je van alles te vertellen om te doen.

Heel leuk hotel, mooie eetzaal en goed ontbijt! Voldoende eten, eitje en goede sfeer.

Leuk ook de gratis kaarten voor het casino, leuk uitje voor de avond na een hapje en drankje in het centrum. Ook bij het hotel een heel gezellig terras.

Van te voren garage box reserveren bij je verblijf, ze hebben niet evenveel boxen als kamers, en is het echt waard. Je kunt de auto er anders alleen kwijt in de parkeer garage ernaast en ben je een stuk duurder uit.

We hebben genoten!!

heel erg fijn!!

Gerry Willemsen
4-11-2018

zakelijk verbleven!Zeer schone kamer en badkamer , ietwat gedateerd!Vanwege vroege opstaan , ontbijt in tasje meegekregen, was goed en lekker!We komen zeker terug maar dan prive en wat meer tijd!!

HotelSpecials.nl

centraal gelegen en gezellig hotel

fam. Kouwer
30-10-2018

hele vriendelijke ontvangst door de nieuwe eigenaren die probeerden om elke gast in de watten te leggen. Kamer niet groot, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. was voor ons de eerste keer maar zeker voor herhaling vatbaar. ontbijt werd aan tafel geserveerd, wat wij echt een pluspunt vonden. eigenaren waren goed op de hoogte van de bezienswaardigheden in de buurt.

Prima, vriendelijk en centraal

Angela
29-10-2018

Een centraal gelegen hotel, net buiten de grootste drukte, ideaal! Een gemoedelijk hotel met fijne eigenaren. Heerlijk ontbijt in een hele sfeervolle eetcafé-achtige ruimte. Heerlijke omelet, feestelijke verse jus d'oranje, twee eigengemaakte salades en verschillende lekkere broodjes. Top!

Verwacht geen super luxe, grote kamer, maar wel schone kamers met goeie bedden en een mini koelkast voor bijvoorbeeld wat eigen drankjes.

Wij hebben een heel fijn en rustig verblijf gehad hier, bedankt!

Uit de kunst!

G. R. Cogodi
21-10-2018

Bij dit hotel een weekendje geboekt.

Zeer vriendelijke en gastvrije

eigenaren, die echt met passie dit hotel runnen.

De kamer was prima schoon, en alles wat je nodig had was ook aanwezig.

Het ontbijt wat aan de tafel bezorgd werd was ook prima.

Ook is de ligging onderaan de Cauberg, en op loopafstand van het gezellige centrum van Valkenburg prima te noemen.

Bij ons volgende bezoek aan Valkenburg komen we hier zeker graag weer terug.

De passie waarmee deze ondernemers hun zaak runnen is ronduit fantastisch.

De kamers zijn misschien ietwat gedateerd, maar daar is de prijs van ook naar. Voor weinig geld heel veel service.

Fantastisch!

Wendy
2-10-2018

Erg gastvrij, gezellig. Vriendelijke mensen!

Kamer was ontzettend mooi, bed lag heerlijk.

Ontbijt was ook erg lekker.

Komen er zeker weer terug!

Aanrader.

Bert Wijts
26-9-2018

Prima ervaring.

Na een eerder 3-daags bezoek, vorig jaar december, niet geheel tevreden over met name schoonmaak van de kamer. De ligging, onderaan de Cauberg, slechts op enkele minuten lopen van het centrum, casino en de kerstmarkt waar we toen voor kwamen, was wel weer ideaal. Na enkele positieve recensies gelezen te hebben over de nieuwe eigenaren toch weer een weekendje geboekt.

Aangenaam verrast. We waren wat vroeg en onze kamer werd nog schoongemaakt Kregen een welkomstdrankje aangeboden op het terras en op onze vraag werd er meteen gekeken naar busverbindingen met Maastricht.

Het hotel kan her en der beslist nog een likje verf gebruiken, maar onze kamer was brandschoon. Een prima ontbijt en zeer vriendelijke eigenaren.

Fijne, goede ervaring!

Voor herhaling vatbaar

nick
21-9-2018

Nieuwe eigenaren waren erg gastvrij. Kamer gerenoveerd en schoon. Over de ligging niets dan goeds. Ontbijt meer dan goed> Kamer wat aan de kleine kant, maar wat wil je voor die prijs. Bij de buurman(bie sjors) is het goed toeven bij een lekker glas bier.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limburgia in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limburgia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.