Hotel Limburgia

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

De kamer was gedateerd en sober.

Jan Kuiper
5-7-2018

Wij hebben de gastvrijheid en de behulpzaamheid echt gewaardeerd.

nooit meer

jansen
10-5-2018

zeer eenvoudig hotel met achterstallig onderhoud.

hotel geboekt met een actie, wat veel goed maakte!

kamers proper, maar een verfborstel en wat opfrissen, zou deugd doen!verroeste verwarming in de badkamer.

Vriendelijk personeel.Elke dag schone handdoeken, ook als het niet nodig was.

ontbijtbuffet was zeer goed.

Eens maar nooit meer!

Rian
2-3-2018

Het enige pluspunt wat dit hotel u bied is dat het in het centrum ligt. Voor de rest is het duur , oud en vervallen hotel wij snappen de 3 sterren niet . Schimmel in de badkamer vlekken op boxspring interieur uit de jaren 50.Tip -> Voor dit geld kan je beter iets anders boeken.

Prima hotel

Ingrid
2-3-2018

Top locatie!

Alles goed verzorgd voor een leuke prijs.

Heerlijk ontbijt en heerlijke bedden.

leuk hotel goede ligging

wilma feith-voets
26-1-2018

het is geen nieuw hotel en geen 5 sterren

Helaas

Anne
29-12-2017

De ligging van dit hotel is super!!

Maar de kamers waren heel anders dan op de foto.. de badkamer was heel vies, heel veel schimmel aan het plafond en aan de muren.. jammer dat het café al optijd dicht ging en de receptie zou tot 23.00 uur open zijn... helaas hier niks van gemerkt..

Ik zou dit hotel niet snel aan iemand aanraden!!

Helaas nooit meer

Dagje weg
12-12-2017

Ligging is top. Het hotel is verouderd, en zeer slechte schoonmaak. Rob de Geus zou zich dood schrikken met het blauwe lampje, man man man daar zou hij niet vrolijk van worden.

Klasse

fam paassen
23-9-2017

Eigenlijk voor dit hotel kan ik geen minpunten bedenken. Goede ontvangst keurige nette kamers alles fris en schoon. Alles wel wat ouder. Maar van top tot teen klasse hotel goede verzorging goed ontbijt. O ja het regende en jassen in de auto. Eigenaar kwam gauw aanlopen met paraplu goede service. Wij komen zeker terug is misschien niet het nieuwste van het nieuwste maar gewoon goed voor wat wij hebben betaald.

Prima budgethotel op top locatie in centrum.

Hans van Dongen
2-9-2017

In gezellige winkelstraat aan de voet van de Cauberg ligt een leuk eenvoudig en betaalbaar hotel in het centrum van Valkenburg. Vriendelijk ontvangst aan de receptie , nette en schone kamers, bedden douche en toiletruimte en dat alles voor een schappelijke prijs. Verwacht geen super de luxe hotel, echter heb er een paar leuke en fijne dagen doorgebracht tot volle tevredenheid met een prima kwaliteit prijs verhouding inclusief een goed ontbijt. Graag tot een volgend bezoek.

Prima hotel met een ideale ligging!

Familie Heijnen
9-8-2017

Wij verbleven 2 nachtjes in Hotel Limburgia dat ideaal gelegen is aan de voet van de Cauberg en op 1 minuut wandelen van het centrum van Valkenburg.

Wij hebben 2 heerlijke dagen gehad in dit hotel. We werden begroet door de aardige gastheer. We hadden een mooie gerenoveerde kamer met een prachtige badkamer, prima bedden en het ontbijt was precies wat je van een hotel mag verwachten met iedere dag heerlijke verse broodjes. Kortom wij hebben genoten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limburgia in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limburgia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Limburgia scoort een 6.67 uit 10 op basis van 181 reviews.