Hotel Limburgia ***

wilma feith-voets, 26-1-2018

het is geen nieuw hotel en geen 5 sterren

Helaas

Anne, 29-12-2017

De ligging van dit hotel is super!!

Maar de kamers waren heel anders dan op de foto.. de badkamer was heel vies, heel veel schimmel aan het plafond en aan de muren.. jammer dat het café al optijd dicht ging en de receptie zou tot 23.00 uur open zijn... helaas hier niks van gemerkt..

Ik zou dit hotel niet snel aan iemand aanraden!!

Helaas nooit meer

Dagje weg, 12-12-2017

Ligging is top. Het hotel is verouderd, en zeer slechte schoonmaak. Rob de Geus zou zich dood schrikken met het blauwe lampje, man man man daar zou hij niet vrolijk van worden.

Klasse

fam paassen, 23-9-2017

Eigenlijk voor dit hotel kan ik geen minpunten bedenken. Goede ontvangst keurige nette kamers alles fris en schoon. Alles wel wat ouder. Maar van top tot teen klasse hotel goede verzorging goed ontbijt. O ja het regende en jassen in de auto. Eigenaar kwam gauw aanlopen met paraplu goede service. Wij komen zeker terug is misschien niet het nieuwste van het nieuwste maar gewoon goed voor wat wij hebben betaald.

Prima budgethotel op top locatie in centrum.

Hans van Dongen, 2-9-2017

In gezellige winkelstraat aan de voet van de Cauberg ligt een leuk eenvoudig en betaalbaar hotel in het centrum van Valkenburg. Vriendelijk ontvangst aan de receptie , nette en schone kamers, bedden douche en toiletruimte en dat alles voor een schappelijke prijs. Verwacht geen super de luxe hotel, echter heb er een paar leuke en fijne dagen doorgebracht tot volle tevredenheid met een prima kwaliteit prijs verhouding inclusief een goed ontbijt. Graag tot een volgend bezoek.

Prima hotel met een ideale ligging!

Familie Heijnen, 9-8-2017

Wij verbleven 2 nachtjes in Hotel Limburgia dat ideaal gelegen is aan de voet van de Cauberg en op 1 minuut wandelen van het centrum van Valkenburg.

Wij hebben 2 heerlijke dagen gehad in dit hotel. We werden begroet door de aardige gastheer. We hadden een mooie gerenoveerde kamer met een prachtige badkamer, prima bedden en het ontbijt was precies wat je van een hotel mag verwachten met iedere dag heerlijke verse broodjes. Kortom wij hebben genoten!

erg genoten en heel goed geslapen

olijslager, 8-8-2017

hotel midden in centrum .parkeer kelder om de hoek, bedden goed, alles netjes schoon,

s 'morgens een goed ontbijt ,gaan hier zeker nog een keer naar toe prijs kwaliteit supper.

1980

Henk, 6-8-2017

Muf en stoffig, sinds 1980 niets meer aan de kamers gedaan.

Behang met tape vastgeplakt aan het kozijn, schimmel in de douchebak en muur.

Stoffig (irriterende ogen en neus allebei.

Dat het niet de meest luxe kamers zijn waren we ons van bewust en volgens de recensie 's was het ontbijt prima......dus dat vinden wij best belangrijk.

Maar helaas het ontbijt was net als de kamer, ook uit 1980.

Karig en basic.op zondag droog brood en hard heel hard gekookte eieren en de koffie was wederom ook qua smaak uit 1980.

Kortom drama maar wel een heerlijke plek Valkenburg

Je lacht je dood , wat een meuk.

Joviool, 2-8-2017

Via actie geboekt. Kamer op foto was groot. Kregen kippenhok. Oud bureautje tegen bed waar je je steeds aan stoot. Koelkast op de grond. 1 werkend stopcontact. Dus gsm opladen of ventilator kon niet. Mega warm en gehorig. Koffer op de grond dus niet meer te lopen op kamer. Inimini badkamer. Met schuifdeur. Stuk. Vlekken op muren en gaten in plafond. Ontbijt stelt niks voor. Oude croissants lauwe melk. Allen locatie is top. Verder wel schoon. Voor ons niet weer. Bewust hele dag buiten gebleven.

Leuk

Ross, 6-6-2017

Met Pinksteren 1 nacht in hotel Limburgia geweest,ligging is geweldig,deur uit meteen bij het centrum,vriendelijke ontvangst,waren te vroeg,maar kregen meteen de sleutel,kamer is niet veel,maar de bedden goed,wel erg benauwd ,staat ventilator,was ook nodig,ontbijt is super,wij gaan zeker nog keertje terug,is goed voor nachtje te vertoeven,,

We hebben een aantal aanbieders voor Limburgia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limburgia in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limburgia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Limburgia scoort een 6.68 uit 10 op basis van 177 reviews.