Hotel LeLa (vh. LeTo)

217 reviews over Hotel LeLa (vh. LeTo) in het Nederlands

Geweldig!

B. Winkeler,
16-12-2018

Super verblijf gehad; ondanks dat we te vroeg arriveerden, konden we gewoon gebruik gaan maken van onze kamer, deze was heerlijk schoon, het rook heerlijk! Van alle gemakken voorzien zoals een tv, waterkoker met oploskoffie en thee, en een badkamer waar niks op aan te merken viel.

In het hotel mag je gewoon koffie en thee pakken; gratis! Het ontbijt is hier ook geweldig; Denise serveert het aan tafel, het ontbreekt je aan niets, echt super!

Echt een pluim voor de gastvrouw, Denise, ze doet het het zeer goed, wij komen volgend jaar zeker terug!

Gereisd met partner in december 2018

fantastisch

Riet Caspers,
8-4-2018

het was echt een super verblijf bij jullie. w

Wij hebben gisteren 1 overnachting gehad bij jullie.Dank jullie wel voor de gastvrijheid. Wij komen zeker nog terug bij jullie.

Gereisd met partner in april 2018

Eenvoudig maar goed.

M. Maas,
14-12-2017

Het is een eenvoudig maar goed hotel. Hotelkamer is schoon. Men wordt gastvrij ontvangen. Het ontbijt wordt NIET geserveerd aan tafel maar men moet het zelf pakken. Waar overigens niks mis mee is. Ontbijt is niet heel uitgebreid maar wel heerlijke verse broodjes. Hebben het prima naar ons zin gehad.

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

Hotels.nl

Dichtbij het centrum gelegen net verzorgt hotel

Ben hagens,
2-8-2017

Voor al de eigenaar maakt het verblijf tot een aangenaam geheel zijn niet aflatende humor en benadering van zijn gasten maakt het verblijf tot een memorabel geheel het ontbijt word aan tafel uitgeserveerd wat bijzonder is in deze klasse het woord gastheeerschap word in dit hotel met volle overgave uitgevoerd

Gereisd met vrienden in juli 2017

Een aanrader!

Jacqueline,
17-7-2017

Goede ligging, gezellig, netjes en gastheer doet er alles aan om het naar je zin te maken.

Goed verzorgd ontbijt met persoonlijke bediening.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Tot volgend jaar!

Raichu Raphaela,
19-6-2017

Mijn vriend en ik stonden ruim twee uur eerder dan opgegeven op de stoep van het hotel maar werden ontzettend hartelijk ontvangen door de eigenaar. Wij konden gelijk inchecken en onze koffers zijn door de eigenaar naar de kamer gebracht. Het ludieke ontbijt, waar de eigenaar bij aanvang ons twee op attendeerden, was echt subliem. Iedere ochtend stond onze ontbijttafel gedekt met vrolijke serviesgoed en daarbij lekkere broodjes, broodbeleg en thee/koffie maar ons favoriet was toch wel de dagelijkse vers zelfgemaakte (cocktail)glas smoothie. Nog niet eerder zijn we zo rijkelijk in de watten gelegd.

Drie ontzettend heerlijke dagen gehad in hartje Valkenburg, en omdat dit hotel ons zo goed bevallen is, hebben wij voor volgend jaar zomer alweer een kamer geboekt. Een dikke pluim voor de fantastische gastvrijheid.

Dit is echt een aanrader hoor!

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk verblijf gehad!

Karin,
6-6-2017

Wij werden hartelijk en gastvrij ontvangen door de eigenaar. Kregen een mooie ruime kamer toegewezen, heel prettig bed en nette badkamer (gewoon gedoucht met warm water).

Het ontbijt, aan tafel uitgeserveerd, was prima verzorgd. Leuk is de kleurrijke ontbijtruimte, de dag begint direct vrolijk.

Toen wij na de eerste nacht aangaven dat de tv niet naar behoren functioneerde (wat ons niet veel kon schelen, want we komen niet om tv te kijken), heeft de eigenaar dit direct opgelost.

Ligging ten opzichte van het centrum vonden wij ook ideaal. Nog geen twee minuten lopen, maar net ver genoeg om geen last van de rumoer te hebben.

Kortom, wij komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2017

een weekend in de watten gelegd !!

Rob Boeser,
3-6-2017

Een eenvoudig hotel maar, met passie en toewijding gerund door de eigenaar.

Niets was te veel en we voelden ons er direct thuis. Geweldig was vooral het ontbijt, aan tafel geserveerd en super leuk opgemaakt! We hebben een prachtig weekend gehad!!

Gereisd met partner in mei 2017

goede ligging

sien,
31-5-2017

Fijn bed. De badkamer klein en geen warm water.

Persoonlijk vind ik dat er beter schoongemaakt moet worden.De lamp en in de hoeken zaten raagjes,en buitenom de ramen en vensters waren vies.

Ontbijt was goed,en we kregen ivm warmte een koele kamer beneden.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Vriendelijk ontvangst!

Suzanne Bras,
28-5-2017

Le To is misschien niet het meest luxe hotel, maar wel het meest gastvrije. Kamers zijn prima voor de prijs die je betaalt. De bedden liggen heerlijk. Het ontbijt is lekker en wordt aan tafel geserveerd. Wij hebben een supermooi en gezellig weekend gehad, mede dankzij de vriendelijke ontvangst bij het hotel.

Gereisd met partner in mei 2017

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LeLa (vh. LeTo) in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LeLa (vh. LeTo) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.