Pension Le Bistro

7,2

18 reviews over Pension Le Bistro in het Nederlands

Hendrika struijk
31-7-2018

Was super nettjesde kamer met ventilator in het plafvon klein bedje ma goeie matrassen ontbijtje goed zelf bediening top nieuwe eigenaar heel goed vriendelijk personeel en ja ja heerlijke mixet gril vlees schotel zeker niet droog was en is zeker aanrader we hebben het er erg na ons zin gehad echt toppie komen zeker nog eens terug groetjes bedankt voor de gastvrijheid was toppie Hendrika en Willem

Nooit meer

Marije
2-10-2017

Dit hotel zal ik niemand aanraden. Alleen de ligging van dit hotel is perfect en daar hoort natuurlijk het bijbehorend lawaai van het centrum bij, geen probleem. Maar het hotel is binnen ook erg storend lawaaierig, net alsof je (boven) buren in jou eigen kamer staan. De kamers zijn niet schoon, het hoeslaken was vies en kapot en de douche was slecht.

Matig

Sanne
1-10-2017

Verwacht er niet veel van. Niet heel schoon, lawaaierig en slechte douche. Wel goed gelegen.

goed hotel

fam. de Graaff
2-12-2016

Leuk en gezellig hotel, eten is erg goed zowel het ontbijt als het diner,personeel is vriendelijk en correct.

Alleen 1 tip het is misschien handig als er informatie komt over het openbaar vervoer naar o.a. Maastricht en Aken wij hebben ervaren dat het erg makkelijk en redelijk betaalbaar is om met het openbaar vervoer te reizen.

Super

Bert van den Akker
6-8-2015

Zijn hier voor een vierdaagse te lopen. Ontbijt krijgen ee in de avond al op de kamer omdat we om 6 uur al vertrekken. Goede verzorging. Sobere maar nette kamer met goede service. Kortom we boeken ook al voor volgend jaar om zeker te zijn van een goede, nette, betaalbare slaapplaats met uitstekende service en lief personeel

Tijdens het Pinkpop festival hebben wij hier overnacht. Goede prijs/kwaliteit verhouding en genoten van een prima ontbijt. Kamers waren klein, redelijk schoon en praktisch ingericht. Bed lag goed. Badkamer en toilet op de gang waren goed toegankelijk.

Gezellig slapen midden in het centrum.

Josette van den Brin
12-7-2014

we hebben hier 2 gezellige dagen doorgebracht, je weet dat je in het centrum van Valkenburg bent dus enig rumoer is vanzelfsprekend. de ontvangst is prima, de kamer is klein maar alles wat je voor een paar dagen nodig hebt is aanwezig. de kamers zijn gezellig van inrichting.

de bedden zijn werkelijk fantastisch evenals de hoofdkussens. Lekker vanuit je bed naar de TV kijken, prima! ontbijt is verzorgd met heerlijke warme broodjes en lekkere koffie, zoveel als je maar wilt. daarnaast een gezellig praatje met de jongen die het ontbijt verzorgd. alles bij elkaar voor herhaling vatbaar.

Top!!

michelle
20-5-2014

Je moet niet met teveel eisen en verwachtingen naar dit hotel gaan. Maar wij hebben echt een top weekend gehad. Dit hotel heeft de perfecte locatie midden in het centrum, perfect voor uitgaansleven maar dit belemmert zeker niet de nachtrust. Donderdag en vrijdag hebben wij nergens last van gehad, en ja zaterdags is het inderdaad wat luidruchtiger, maargoed dat weet je van te voren als je tegen over een kroeg midden in het centrum een hotel boekt. De jongen die het ontbijt verzorgde was super vriendelijk en behulpzaam!! we mochten zelfs zondag ochtend uurtje later ontbijten dan normaal, zodat we wat langer konden slapen. Ook indien mogelijk, konden we onze koffers gewoon laten staan. Na heerlijk gegeten te hebben 's avonds kregen we ook nog een drankje van het huis! Het is geen luxe, maar dat heeft ons niet in de weg gestaan. Bedankt, we komen zeker terug!!

Niks te klagen!

Nathalie
24-11-2013

Jammer dat sommige mensen onredelijk zijn. Wij hebben zaterdag 23 november op zondag 24 november één nachtje geslapen. Online geboekt (Al was de site wel minder handig) voor een aktie prijs van €60,-. En wat hebben wij genoten. Ingecheckt zonder problemen, na een korte instructie en uitleg naar onze kamer gegaan, kamer 9 op de 2e verdieping. Naast onze kamer zat de wc, waar we overigens geen last van hadden hoor. Kamer lag aan de voorzijde, dus aan de kant van de straat. Geen overlast gehad van de restaurants en cafe's 's avonds en 's nachts. Kamer is niet erg groot, maar prima om te overnachten en in bed nog even heerlijk tv te kijken. Washoekje op de kamer, schone handdoeken (4x) en opgemaakte bedden. Gedeelde wc en douche ook geen klachten over. Ontbijt was heerlijk, vers afgebakken broodjes, genoeg keus uit beleg en zoetwaar. Koffie en thee, melk, sinasappelsap en water. Wat wil een mens nog meer. Wij zijn zeker te spreken en komen nog eens terug.

Het ligt perfect, midden in het centrum, maar onze kamer was vies. Er zat nog make-up op een van de kussenslopen en de bedrand lag de stof dik op. Ook lagen er dode vliegen op de vloerbedekking dus was er niet gestofzuigd. We hebben een leuke avond gehad in het centrum. Om lekker romantisch een avond een hotelletje te pakken is dit hotel niet de juiste keuze.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Bistro voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Le Bistro in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Le Bistro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.