Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg *****

8,6

Weer vandaag4°-2°

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Kasteeldomein de Cauberg voor je op een rij gezet:

76 tips over Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg

Arend, 10-3-2017
Boodschappen zijn prima te doen bij de gloednieuwe Plus in Berg en Terblijt, 5 minuten rijden van het park. Veel bestemmingen zijn uitstekend met het openbaar vervoer te bereiken, de Veolia bus 4 naar Valkenburg en Maastricht stopt elk half uur bij de ingang van het park
Johnny Versteeg, 27-7-2016
Neem genoeg kleingeld mee voor het parkeren. Je kan zelden met je pinpas betalen bij de parkeerautomaten.
Johnny Versteeg, 27-7-2016
Boodschappen deden wij bij de Plusmarkt. Park af en dan linksaf door Vlist en bij Berg na de kerk rechtsaf. Langs de kerk en dan weer linksaf. Rechts zit een goeie slagerij en iets verderop de Plusmarkt. In Valkenburg zelf zit ook nog een AH en Lidl.

Johnny Versteeg, 27-7-2016
    Ga eten in Valkenburg bij de Sisters en bij de Mexicaan.
    Johnny Versteeg, 27-7-2016

Download de VVV Zuid Limburg App in de store.

Ben je meteen van alles op de hoogte.

Rene , 5-7-2015
    Bij de receptie zijn buskaarten te koop waarmee je twee dagen onbeperkt door Zuid-Limburg kunt toeren. Deze zijn ook geldig voor een rit naar Aken. Heel praktisch en voordelig.

Gibbon, 29-5-2015
    Scootmobiel mee, veel hoge heuvels
    Wilma, 11-5-2015
    Het zwembad in Valkenburg: netjes en leuk voor de kinderen
    Patricia, 8-3-2015
    Maastricht! Zowel met auto als bus goed te bereiken! Voor kunstliefhebbers is het Bonnefantenmuseum een aanrader.
    Ferry, 28-2-2015
    Ga met de kids de grotten in. Steenkolenmijn, Mergelrijk, Gemeentegrot, etc.. Altijd leuk en leerzaam.