Géén boekingskosten

Hotel La Casa

NederlandLimburgValkenburg (aan de Geul)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel La Casa voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 42 reviews

7.5GoedScore uit 42 reviews

42 Reviews over La Casa

• 10Rietje kuipers-Lahn07-01-2019

mooi hotel mooi in het centrum een gezellige kamer

wij zijn nu 5 keer bij jullie geweest te logeren en altijd goed alleen de tv te rood en de zenders moeilijk te vinden wij denken dat iedereen er aan zit een tip voor van aandacht kijk het eens na

• 2Ap van der Horst11-11-2016

Dit nooit meer

Bij aankomst was het al janken kamer leek wel studenten kamer, uitzicht op 4 muren, klein niet schoon vieze dekens als extra deken, welke je nodig hebt ivm de dunne dekbedden, na winkelen kom je terug koude kamer en ga je het aan geven maar nog geen verwarming douche vies echt ben in Macedonië op vakantie geweest was ook eerg maar dit nee mij zien ze bier nooit meer

• 10Imro Boessen31-07-2016

Super Hotel

Fantastisch weekend gehad super hotel heel vriendelijk personeel gewoon top.

• 7A.E. de Haan27-06-2016

Redelijk hotel, Zeer lawaaiig!

Service is goed, maar de kamers zijn erg basic en klein.

• 7Anne15-06-2016

Voor een nachtje best oke

We sliepen in kamer 1 aan de achterkant en hadden daardoor geen last van het lawaaierige terras aan de voorkant. Prima bedden en een goede keiharde douchestraal. Netjes en verzorgd en een goed ontbijt (ruim voldoende). Ontbijt was tot 9.30 uur en voor ons vrij vroeg na een nacht Pinkpop, maar ja... Parkeren bleek lastig want het hotel ligt midden in het centrum. Bij navraag bleek er een parkeerterrein in de straat om de hoek te zitten (Walravenstraat) maar onze Tomtom kon ons daar niet brengen en stuurde ons continu weer de binnenstad in. Op 10 min. loopafstand was ook een parkeerterrein (betaald).

• 10Rijk Fluit06-05-2016

Echt fantastisch een aanrader voor iedereen

Heel goed eten voor weinig geld heel vriendelijk en gastvrij personeel en minder in het centrum alles is te voet te bereiken waar je heen wil om te bezichtigen Bedden zijn heel goed en het ontbijt ~s-morgens kan niet beter heel uitgebreid voor ieder is er wat bij wat hij erg lekker vindt.

• 2Van der Meijde21-03-2016

Nooit meer dit hotel.

La Casa Valkenburg is een hotel waar het gezegde "goedkoop is duurkoop" van toepassing is. Moe van een dagje Maastricht op tijd naar bed en lekker slapen, althans dat dachten we. De harde muziek van beneden was zeer storend en de veren van de Matras priemden in je rug. Na het een uur echt te hebben geprobeerd, hebben we in de wetenschap dat we hier niet zouden slapen, het hotel verlaten en waren we blij dat Bilderberg Vaalsbroek nog een kamer voor ons had. Wij vragen ons af hoe dit hotel aan zijn goede recensies komt.

• 10filip_de_cloedt13-12-2015

op en top

mooie kamers,verzorgd en lekker ontbijt ,lekkere spaanse menukaart in een gezellig restaurant en niet te vergeten supervriendelijk personeel toppie de ligging ligt in het hart van de gezelligheid van de sfeervolle straatjes

• 8Frits14-11-2015

Voor herhaling vatbaar

Eenvoudig hotel midden in het centrum van Valkenburg. Restaurant deel was voor een doordeweekse avond en buiten het seizoen erg druk. Maar dit had geen invloed op de bediening en kwaliteit van het eten.

• 8Fam.Temming12-08-2015

Genoten.

Mooie kamer,gratis upgrade naar de Luxe kamer nr.18.Groot en heerlijk bed/matras.Heerlijke inloopdouche.Jammer dat het erg warm op de kamer was,hadden wel een vin,maar die kreeg het niet koel.Mijn dochter en kleinzoon hadden een comfortkamer nr5,deze was ook goed maar net zo warm,ze hadden de pech dat er aan de overkant 2 avonden een feestje werd gegeven,dit was tot 2uur s'nachts wat wel ergelijk was (de ramen moesten dicht,dus erg warm) maar daar kan La Casa niets aan doen.Het restaurant serveert grandioos lekker eten in super grote porties,om hier te eten rij ik graag uit Utrecht op en neer.Aardige mensen in de bediening.Ontbijt is goed en voldoende.

Hotel La Casa info

Het complex