Kasteelruine en Fluweelengrot

8Fantastisch

• 8Johnny03-02-2020

Leuke groeve

Was een leuke rondleiding en ook nog half in het donker om groen aanwas te vermijden . De gids was een spontane jongen met hier en daar een grap op zijn plaats. Hij heeft een goede interactie met de bezoekers. En besef wel dat dit allemaal vrijwilligers zijn. ( dus geef eens een tip) wij vonden het top en nogmaals bedankt voor dat stukje geschiedenis

Gereisd met partner in januari 2020

• 10jamie18-03-2018

fantasties

heel leuk vooral de grotten en ruines leuke winkel en restaurant straatjes

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 8Conny02-01-2018

vanwege de kerstmarkt

Wij hebben de Fluweelengrot bezocht tijdens de kerstmarkt en hadden zo 2 vliegen in 1 klap te pakken. De kerstmarkt is gezellig en tegelijkertijd kun je genieten van de mooie wandschilderingen op de muren van de grot. Maar we willen ook nog eens een kijkje nemen in een ander jaargetijde en dan de kasteelruine ook meenemen.

Gereisd met vrienden in december 2017

• 8Satarma29-12-2017

Een bezoek aan de fluwelen grot is echt de moeite vooral tijdens de kerstperiode. Van daaruit kan je verder omhoog lopen naar de kasteeltuinen.

Gereisd met partner in december 2017

• 9Yvon van Aarssen07-05-2017

geweldig

Enkele dagen in valkenburg verbleven en toen ook de grot en ruïne bezocht Erg mooie grot. Duidelijke uitleg over het ontstaan. Zeker de moeite waard om het een keer te bezichtigen.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 7Pascale 13-04-2017

zeker de grot is de moeite waard

rondleiding in de grot is zeker de moeite waard, de ruïne zelf is niet superspectaculair, maar aangezien je het combiticket hebt toch wel leuk. Alles bij elkaar kan je er toch een dikke twee uur vullen

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9richard08-02-2017

heel erg mooi

bijzonder om eens te gaan zien en ga zeker ok nog eens terug

januari 2017

• 10Joyce10-09-2016

Prachtig historisch erfgoed

Erg mooie locatie om te bezoeken en zeer vriendelijk personeel, zeker de moeite waard

Gereisd met partner in september 2016

• 9Nana Louwerse03-08-2016

moet je gedaan hebben

educatief en recreatief, prachtige muurschilderingen

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 8Evi12-05-2016

heel leuk

De rondleiding door de grot duurde 50 minuten en ik was bang dat wat te lang zou duren voor mijn dochter maar het was zo voorbij. We hadden een gids met humor en dat werkte zeer goed. Veel gezien, gehoord en geleerd.

mei 2016

10 van de 268 reviews gezien