Hotel Janssen

62 reviews over Hotel Janssen in het Nederlands

Super fantastisch

Marjet,
23-11-2018

Super hotel, super aardige eigenaren, heerlijk ontbijt en zeer nette kamers. Ligging 30 meter van het centrum en onder aan de ruïne van Valkenburg

Gemoedelijk en zeer gastvrij hotel!

Suzanne en Koos,
21-11-2018

Ontzettend vriendelijke en gastvrije eigenaresse (en personeel)! We werden hartelijk ontvangen en kregen tijdens het inchecken een korte rondleiding waar alles te vinden was. De kamer was netjes en werd dagelijks verschoond. Het ontbijt was heerlijk en goed verzorgd.

Tevens grenst het hotel aan de ‘ingang’ waar de zogenaamde Kerstroute begint. Heel veel gezellige knusse restaurantjes en café’tjes. Daarnaast zijn er genoeg activiteiten dat je kunt ondernemen zoals wandelen en naar Thermae2000 op de Cauberg.

Kortom, een zeer aangenaam hotelletje waar we zeker terugkomen!!

Super hotel!!

J. van der Lely,
13-10-2018

Wat een super hotel. Je loopt zo vanuit het hotel het gezellige centrum van Valkenburg in. De kamer is erg mooi, de bedden liggen lekker en het ontbijt is geweldig.

Het hotel wordt gerund door een heel vriendelijk jong stel en er wordt werkelijk alles aan gedaan om je thuis te voelen.

Wij komen zeker nog een keer terug als we een slaapplaats in Valkenburg nodig hebben.

Fantastisch!

Jerrie Niessen,
12-9-2018

Keurig net hotel in het centrum van Valkenburg. We werden erg hartelijk ontvangen en voelden ons erg welkom. Het ontbijt was voortreffelijk en de gastvrouw zorgde zelfs nog voor een tandenborstel die ik was vergeten.

Voor herhaling vatbaar

Mieke Goossens,
29-6-2018

Heel erg fijn hotel, alle voorzieningen.

Vriendelijke jonge mensen met hart voor de zaak.

Ontbijt heerlijk.

Bij gelegenheid gaan we zeer zeker terug.

Thom en Yvonne (leuk jong stel) hebben Adler eind 2017 overgenomen van de oude eigenaren.

Sindsdien heb ik er vanwege werk in het meerdere nachten geslapen.

Ze hebben er een eigentijds hotel van gemaakt voor een breede doelgroep. Geïnvesteerd in goede bedden, een familiekamer gemaakt, kamers opgeknapt en alles frisse moderne kleuren geven.

Thom en Yvonne zorgen in de leuk aangeklede gemeenschappelijke voor een fijne huiselijke sfeer!

Ontbijt is super met verse broodjes en de vriendelijke Yvonne die koffie komt brengen (mag je overigens heel de dag ook zelf gratis pakken.)

De ligging is ideaal midden in het centrum met de vele gezellige restaurantjes.

Hotel heeft zelf een paar parkeerplaatsen en anders kunnen ze je auto ook aanmelden voor de openbare parkeerplaats zodat je niet naar de parkeermeter hoeft.

Enige wat ik nog mis is dat ik nog niet met mijn gezin de familiekamer heb geboekt maar dat gebeurd snel!

Midden in het Centrum voor herhaling vatbaar

Ad en Leny vd Meerakker
      6-7-2016

Alles was prima Mooie grote kamer met Balkon

twee stoeltjes erop

iedere dag de kamer schoon gemaakt

Bij aankomst gelijk een thuis gevoel.

Kitty van der Werf
      11-9-2015

Het is in HOTEL ADLER super om te verblijven,het ontbreekt je aan niks,iedere morgen een lekker ontbijt,hele lieve mensen,we waren hier twee nachten,voor mij te kort,dus gaan we algauw gewoon terug.

Het is er gewoon SUPER.

Groetjes Kitty en Ko.

tot in November.

Jammer dat de score maar tot tien gaat,jullie verdienen meer.

Wederom super!

Ron de Rooij
      20-10-2014

Wat een leuk hotel, super liging en fantastisch lieve gastheer en gastvrouw. Erg lekker en goed ontbijt, We waren er maar 1 nachtje, maar vanaf het moment dat je binnen komt heb je meteen een thuis gevoel. Wij komen zeker nog terug. Dit hotel is een aanrader!!!

adler beste hotel van nederland

joris
      28-9-2013

Super ontvangen bij hotel adler.ontbijt is helemaal super

Gezellige eigenaars die voor een praatje instaan.

Het lijkt net of je thuis bent bij dit gezin

Ziet er super gezellig uit de bedden en kamers zien er zo super uit.

Het is dat we maar een 10 kunnen geven maar voor ons is het meer dan het cijfer 10. Beste hotel ooit meegemaakt en dat voor een 2 sterren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Janssen in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Janssen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.