Hotel Hostellerie Valckenborgh

Kleine hotelsWeer vandaag13°10°
Hotel Hostellerie Valckenborgh

5 tips over Hotel Hostellerie Valckenborgh

fam Wiersma, 17-1-2014
Leuk met de kerstmarkten!
sachagroot, 30-11-2013

Vanaf half november moet je zeker de Wilhelminagrot bezoeken, waar de kerststal te zien is gemaakt van zand. Dit is heel bijzonder.

Ook de kolenmijn is een echte aanrader.

Jessica, 22-12-2012
Voor 10 euro meer altijd een 4 sterren kamer boeken. Blijf op zaterdag weg van de kerstmarkten. De kerstmarkt in de gemeentegrot is veel en veel mooier dan in de fluwelengrot. Restaurant de gouden leeuw vinden wij een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Hostellerie Valckenborgh voor je op een rij gezet:

Truus en Tona, 24-9-2012
De locatie is zeer gunstig. Alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand vanaf het hotel te bereiken.
Freson Martine, 9-12-2011
waren met kerstarrangement, hebben de fluweelgrotten en de gemeentegrot bezocht, er was kerstmarkt,gezellige sfeer , ook zandsculpturen waren mooi, we zullen zeker nog eens terug komen, zeker weten!!!!!!!!