Tijdelijk €25 aanbetaling

Hostellerie Valckenborgh

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hostellerie Valckenborgh voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 180 reviews

9.8FenomenaalScore uit 180 reviews

• Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

180 Reviews over Hostellerie Valckenborgh

• 10Marianne Florschütz29-06-2021

Echt waar voor je geld!

Een ietwat gedateerd hotel waar je warm wordt ontvangen en waar je met halfpension een eerlijk en heerlijk 4-gangenmenu voor maar € 27,50 krijgt geserveerd. Prachtig opgemaakt. Echt een aanrader!

• 10Marianne Florschütz26-06-2021

Warme ontvangst, heerlijk eten!

Ietwat gedateerd hotel waar je warm wordt verwelkomd en eerlijk en heerlijk kunt dineren voor € 27,50 (halfpension). Aanrader!

• 10H.S uit enschede04-05-2021

Fantastisch verblijf

H.S UIT ENSCHEDE01-05-2021super verblijf en centraal gelegen. Voor de tweede keer overnacht.Vriendelijke en aardige eigenaresse. Super hotel in het centrum 1 minuut lopen en je bent bij alle winkels en restaurants en barretjes hartje centrum.mooier kan niet.personeel erg vriendelijk behulpzaam en attent parkeren op terrein van het hotel is super veilig met slagboom.wij hadden kamer 20 boven de hoofdingang met links uitzicht op de burght. Het ontbijt was super geregeld met een leuke ontbijt gelegenheid. Nog geen 10 minuten lopen en je bent bij de kabelbaan en rodelbaan.10 minuten en je bent bovenop de burght. Het is ook rustig slapen en hebben geen overlast gehad of gehoord aan de voorzijde. Wij hadden een heerlijk ligbad . Wij hadden het hotel al eerder gezien en vonden het er s'avonds leuk en gezellig uit zien en daarom geboekt. Wie van gezelligheid houd kan er zekers terrecht.Wij komen er zeker terug.Bedankt aan alle personeel.

• 8Priscilla Lammering23-09-2020

Goed en gezellig hotel.

Heel gezellig, gemoedelijk, net hotel. Goed ontvangen door zeer vriendelijke eigenaresse. Ontbijt goed en niks op aan te merken. Personeel vriendelijk en gezellig. Kamers netjes, schoon. Budgetkamers beetje klein, douche en wc beetje krapjes. Maar he..heet niet boor niks "budgetkamer". Was verder niks op aan te merken. Zeer schoon en net hotel. Zeker voor herhaling vatbaar....ik ga hier vaker komen. Heb het hier naar mijn zin.

• 8H.S UIT ENSCHEDE04-07-2020

super verblijf en centraal gelegen.

Super hotel in het centrum 1 minuut lopen en je bent bij alle winkels en restaurants en barretjes hartje centrum.mooier kan niet.personeel erg vriendelijk behulpzaam en attent.parkeren op terrein van het hotel is super veilig met slagboom.wij hadden kamer 14 boven de hoofdingang met links uitzicht op de burght. Het ontbijt was super geregeld met een leuke ontbijt gelegenheid. Nog geen 10 minuten lopen en je bent bij de kabelbaan en rodelbaan.10 minuten en je bent bovenop de burght. Het is ook rustig slapen en hebben geen overlast gehad of gehoord aan de voorzijde. De beide ramen hadden we heerlijk open staan in de nacht. Wij hadden een heerlijk ligbad waar ook 2 ramen open konden om te ventileren. Wij hadden het hotel al eerder gezien en vonden het er s'avonds leuk en gezellig uit zien en daarom geboekt. Wie van gezelligheid houd kan er zekers terrecht.Wij komen er zeker terug dit word ons hotel in hartje Valkenburg. Bedankt,bedankt.xx

• 10Daan23-05-2020

Fijn hotel ,centraal gelegen

Kamer was netjes en de badkamer( inloopdouche )was ruim. Ondanks de Corona maatregelen hele fijne dagen gehad met heerlijk ontbijt en 4 gangen diner. We werden zeer vriendelijk geholpen en kregen voldoende tips voor fiets en wandelroutes.

• 7Debby30-12-2019

Niet geweldig

Weekend Valkenburg met mijn moeder. Ontvangst correct, maar zeker niet hartelijk. Ontbijt summier, met vaste plaatsen en gejaagd personeel, erg jammer. Kamer was prima, we hadden wel een luxe kamer.

• 8Malengier14-12-2019

Voor herhaling vatbaar

Wij zijn net terug We hadden een kerstmarktarragement geboekt Bij aankomst lag alles al mooi klaar de tickets voor de beide grotten en een boekje met uitleg Mooie propere simpele kamers groot genoeg Propere badkamer Ontbijt was ok er was genoeg keuze Avondeten was zeer lekker Gezellige bar en zeer vriendelijk personeel Wij gaan zeker nog eens terug

• 5Nicole30-11-2019

Niet gauw weer!

Kleine gedateerde kamer. Douchedeur niet schoon zeer kleine badkamer. Slecht onderhoudt, deurklink zat los, lichtknoppen kapot de telefoon in de lift met plakband vast geplakt basis dingen die in mijn ogen niet kapot hoeven te zijn. Zeer beperkt ontbijt cappuchino was niet mogelijk! ham of boterham worst. 2 soorten kaas. verder wat zoetigheid. alleen zeer zacht gekookte eieren. jogurt met cornflakes en cake. Voor €100 plus euro iets meer verwacht. ligging is perfect

• 9D Nijhof 804315-12-2018

Fijn hotel vriendelijk personeel

De kamer is van alle gemakken voorzien maar erg gehorig. Douchecabine met hoge rand. Badkamer is vrij klein. Zou fijn zijn als er gelet werd op kleine reparatie punten zoals kapotte lampen en sloten van kasten. Toch hebben we genoten van ons verblijf

Hotel Hostellerie Valckenborgh info

• AirconditioningNiet beschikbaar