Hotel Hostellerie Valckenborgh

Kleine hotelsWeer vandaag22°11°
Hotel Hostellerie Valckenborgh
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Hostellerie Valckenborgh voor je op een rij gezet:

176 reviews over Hotel Hostellerie Valckenborgh in het Nederlands

Frans
7-10-2018

We waren blij verrast wat een mooi hotel met allemaal moole hoekjes om te zitten. De ontvangst is erg goed en vriendelijk

zonder meer een goed hotel prijs/kwaliteit

hans thijssen
14-8-2018

Avondeten was heel goed, kamer oké, alleen de tv. had slecht beeld.

De laatste keer.

Jan Romberg
12-6-2018

Kleine schone gedateerde kamers, onvriendelijke receptie, centrale ligging.

Uitstekend verblijf, met cetrum om de hoek

Marcel met partner
1-5-2018

Afgelopen weekend 3 dagen verblijf in dit hotel. Eigen parkeerterrein en hartelijk ontvangst. Kamer netjes en schoon. Ontbijtzaal zou wel wat gemoderniseerd kunnen worden, maar het ontbijt was ruim voldoende met vlaai en verse jus d orange. Je loopt zo het centrum in en Thermae 2000 op 15 min. lopen. Al met al prettig verblijf en komen zeker hier nog een keer terug.

Prima

Miria
13-1-2018

Ligging was erg goed, personeel was heel vriendelijk, goed eten, leuke kerstsfeer, schoon.

Gastvrij én bourgondisch verblijf

T en J
28-12-2017

Een sfeervol hotel hartje Valkenburg, met vriendelijk personeel en persoonlijke benadering! Wij zijn bijzonder te spreken over de zéér goede keuken. De maaltijden met en rondom de Kerstdagen waren top!

Onze 4-sterren kamer was compleet ingericht, dagelijkse schoonmaak met schone handdoeken én washandjes. Jammer dat de kamer aan de donkere kant was (kleurstelling en een raam). Een lichtere vloerbedekking, bv laminaat kan al zorgen voor een lichtere, frissere en ruimere uitstraling. Het douchen in bad zorgde voor een waterballet. Douchewandje verlengen?

Kortom een prima en aanbevelenswaardig verblijf.

Prijs overstijgt de kwaliteit.

Alex
22-10-2017

Bij een budget kamer moet je " basis " verwachten. Toch verwacht ik dan wel een goed bed. Als tv op de kamer wordt aangeboden mag het echt wel meer zijn dan de free tot air zenders van een sataliet schotel. € 10,00 toeslag voor parkeren is naar mijn smaak veel. Prima ontbijt.

Optimale verzorging en top-gastvrijheid!

Voogels
18-10-2017

De locatie was vrijwel in het centrum. Rustig aan de achterzijde van het hotel gelegen kleine (budget) kamer gaf voldoende privacy. Ietwat zachte maar prima bedden en kleine maar schone badkamer. Elke dag schone handdoeken en washandjes en de bedden worden rechtgetrokken. De vriendelijkheid en servicegerichtheid van het personeel viel in positieve zin op. Ontbijt met ruime keuze en duidelijk vers: hier is aandacht aan besteed. Ontbijttafeltje reeds gereserveerd en de service ging letterlijk tot aan de tafel. Heel gastvrij! Parkeerplaats met slagboom waarvoor een tientje voor het hele verblijf wordt gerekend: top!

Wij komen hier zeker terug.

Kleine tips: een paar haakjes om kleding aan te hangen (kapstokje aan de muur achter het voeteneind?) in de kamer zou handig zijn. Een lichtere setting van de kamer zou deze wat groter laten lijken en wij zouden het laminaat doortrekken in de kamer en dus de vaste vloerbedekking vervangen. Voorts zou ik de gasten direct bij aankomst laten afrekenen zodat de papieren verwijzingen in het hotel niet nodig zijn.

Prima hotel, dicht bij centrum

Ron Tissen
4-10-2017

Hotel ligt dicht bij centrum

Geweldig

Fam. Westerheijden
28-9-2017

Prima service, geweldig ontbijt en diner , prachtige ligging midden in het centrum .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostellerie Valckenborgh in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostellerie Valckenborgh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.